σελφ σερβις - Οινικό σχέδιο κατά της κρίσης

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Οινικό σχέδιο κατά της κρίσης

22 Σεπτεμβρίου 2010 | 13:50 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Εκδηλώσεις

Οινικό σχέδιο κατά της κρίσης

«Ελληνικό Κρασί: Στρατηγικό Σχέδιο & Οικονομική Κρίση» ήταν ο τίτλος της συνέντευξης τύπου που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ) στις 15 Ιουνίου, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τα ΜΜΕ και τους αρμόδιους φορείς για τις θετικές πρωτοβουλίες του κλάδου κόντρα στην ύφεση.

Με κεντρικά συνθήματα «φιλικές τιμές παντού» και «το επώνυμο είναι ελληνικό», οι εκπρόσωποι του ΣΕΟ αναφέρθηκαν στις ανάγκες στήριξης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού κρασιού, με αναγκαίες θεσμικές αλλαγές, ώστε να ακολουθούνται οι παγκόσμιες τάσεις της οινικής αγοράς, και ενσωμάτωσης των πρωτοβουλιών προώθησής του στις εθνικές ενέργειες προβολής της χώρας ως τουριστικού προορισμού. Ως κορυφαία προτεραιότητα του οινικού κλάδου ανέδειξαν την αναβάθμιση της ελληνικής οινικής εμπειρίας, κυρίως στις τουριστικές περιοχές, ώστε η χώρα να αποτελέσει το καλύτερο εκθετήριο του σύγχρονου ποιοτικού ελληνικού κρασιού.

Αφορμή της εκδήλωσης ήταν η ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδίου για το marketing και το branding του ελληνικού κρασιού. Το εν λόγω σχέδιο διαπιστώνει ότι παρότι οι έλληνες καταναλωτές γνωρίζουν την ποιοτική επανάσταση που έχει συντελεστεί στον οινικό τομέα της χώρας μας τα τελευταία χρόνια, η κατανάλωση του ποιοτικού εμφιαλωμένου ελληνικού κρασιού δεν ξεπερνά το 50% της συνολικής κατανάλωσης.

σελφ σερβις (T. 397)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Γάλα: Υπό πίεση η αγορά

Ενόσω η ευρεία αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων ανακάμπτει την τελευταία διετία, απομακρυνόμενη σιγά-σιγά από το τέλμα της οικονομικής κρίσης, η αγορά του γάλακτος εξακολουθεί να υποφέρει, εμφανίζοντας συνεχή πτώση πωλήσεων. Κι όμως, τα γάλατα προστιθέμενης αξίας και ειδικών προϊοντικών χαρακτηριστικών, όπως το βιολογικό, το κατσικίσιο και το εναλλακτικό «φυτικό γάλα» ή το γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζουν αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Η οικονομική κρίση και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις αλλάζο...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION