σελφ σερβις - ICAP: Ενισχύεται σταδιακά η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

ICAP: Ενισχύεται σταδιακά η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ

19 Νοεμβρίου 2019 | 16:31 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Βιομηχανία,Έρευνα,Λιανεμπόριο

Ενισχύεται συνεχώς η διείσδυση των γυναικών στις διοικητική ιεραρχία των ελληνικών επιχειρήσεων και δη κατά 5% την τελευταία πενταετία, σύμφωνα με την πρόσφατη δειγματοληπτική έρευνα της ICAP για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, που διενεργήθηκε για όγδοη χρονιά, επικεντρωμένη στη γυναίκα μάνατζερ.

Στην έρευνα συμμετείχαν γυναίκες μάνατζερ από 144 επιχειρήσεις μεταξύ των 1.200 μεγαλύτερων εταιρειών διαφόρων κλάδων της ελληνικής οικονομίας, που διευθύνονται από γυναίκες.

Σύμφωνα με την έρευνα, 8.577 εταιρείες διοικούνται από γυναίκες επί συνόλου 34.473 ελληνικών επιχειρήσεων που δημοσιεύουν ισολογισμό, ήτοι η μία στις τέσσερις (24,9% έναντι 24,2% στην προηγούμενη έρευνα). Βασικό χαρακτηριστικό του γυναικείου μάνατζμεντ είναι ότι ασκείται κυρίως σε εταιρείες κύκλου εργασιών έως 2 εκατ. ευρώ, όπου το ποσοστό του ανέρχεται στο 26% έναντι 10% σε επιχειρήσεις κύκλου εργασιών άνω των 50 εκατ. ευρώ. Άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι το γυναικείο μάνατζμεντ συνδέεται με πολύ καλύτερες επιδόσεις κερδοφορίας, καθώς το 2017 οι τέτοιας διοίκησης εταιρείες πέτυχαν περιθώριο μικτού κέρδους 28,5% έναντι 23,9% του συνόλου των εταιρειών και περιθώριο καθαρού κέρδους 5% έναντι αντιστοίχως 3,3%.

Η έρευνα έδειξε, επίσης, ότι οι γυναίκες μάνατζερ στις 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες κατά το 89% είναι απόφοιτες ΑΕΙ και μάλιστα οι μισές από αυτές κατέχουν μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. Οι ίδιες θεωρούν ότι υπερτερούν από τους άνδρες συναδέλφους τους στον τομέα της κατανόησης των διοικουμένων, στις επικοινωνιακές δεξιότητες και από άποψη διορατικότητας, ενώ θεωρούν ως τη σημαντικότερη ανταμοιβή τους την προσωπική ανάπτυξη (70%), την καταξίωση και αναγνώριση τους στο επαγγελματικό περιβάλλον (52%).

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION