σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 508

Κυκλοφορία: 27/10/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Κοινωνικά δίκτυα: Εργαλεία αξιοποίησής τους από τα σούπερ μάρκετ
Στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, να ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα φαίνεται να αντιμετωπίζουν μια όχι ιδιαίτερα ευοίωνη προοπτική. Οι χρήστες εγκαταλείπουν ακόμα και τις πιο αμιγείς επαγγελματικές πλατφόρμες, όπως το Linkedin, θεωρώντας ότι δεν ικανοποιούν τις προσδοκίες τους. Το ντοκιμαντέρ «The Social Dilemma», λειτούργησε καταλυτικά σε διαγραφές λογαριασμών. Ωστόσο, οι περισσότεροι αναλυτές υποστηρίζουν ότι τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει πλέον «too big to fall». Πώς τα αξιοποιούν τα σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά;

Βιομηχανία

Απορρυπαντικά ρούχων & προϊόντα οικιακού καθαρισμού: Η πανδημία έδωσε ώθηση στις πωλήσεις
Η πανδημία ώθησε σε πρωτοφανή άνοδο τις αγορές των προϊόντων οικιακού καθαρισμού και απολύμανσης, φέρνοντας απρόσμενα ανάπτυξη τζίρου σε μια υπερ-ώριμη κατηγορία προϊόντων, που κινείται από χρόνια στις ράγιες του promotion. Ανοδικά ωθήθηκαν και οι πωλήσεις των απορρυπαντικών πλυντηρίων ρούχων και πιάτων. Οι νέες συνήθειες της σχολαστικής καθαριότητας αναμένεται ότι θα εξακολουθήσουν να διαμορφώνουν τάση και μετά την κρίση στη δημόσια υγεία, ενόσω το δεύτερο κύμα της φαίνεται ότι ανανεώνει τη «χρυσή ευκαιρία» που δημιουργήθηκε την άνοιξη. Μοιάζει ωστόσο βέβαιο, ότι η βαθιά ύφεση της οικονομίας θα τη θαμπώσει…

Οικονομία

Σε μεγάλη απόσταση οι δαπάνες από τις πραγματικές ανάγκες
Η οικονομική θέση των ελληνικών νοικοκυριών βελτιώθηκε πέρυσι συγκριτικά με το 2018, μετά την ιλιγγιώδη συρρίκνωσή της στα χρόνια της κρίσης, σύμφωνα το πόρισμα της Έρευνας Οικογενειακών Προϋπολογισμών για το 2019, που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ στα τέλη του Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, η αναπόφευκτη λόγω ανέχειας εμμονή των νοικοκυριών σε ένα καταναλωτικό πρότυπο, που δίνει προτεραιότητα στην κάλυψη των βασικών αναγκών, αλλά και η διεύρυνση της ανισότητας μεταξύ του φτωχότερου και του πλουσιότερου 20% του πληθυσμού, δείχνουν πως το μοντέλο ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας είναι εγγενώς προβληματικό.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION