σελφ σερβις Online

Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

ΕΛΟΜΑΣ κατά… «G4» Λιανεμπόριο | 13 Ιουνίου 2017 | 09:33 Θέση ενεργού άμυνας απέναντι στην «ομάδα G4» λαμβάνουν τα μέλη του ΕΛΟΜΑΣ, πιέζοντας ανοικτά πλέον τους προμηθευτές για πιο ανταγωνιστικές παροχές σε σχέση με τους ισχυρούς του λιανεμπορίου και ειδικότερα τους τέσσερις μεγαλύτερους, που αποτελούν τους «G4», όπως τους αποκαλούν στον ΕΛΟΜΑΣ, δηλαδή τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Metro και Μασούτης.
Διαβάστε το άρθρο

Λιανεμπόριο

13/6, 09:37
Ο «αυτόματος γαλατάς» αυξάνει ολοταχώς το μερίδιό του
Με κινούμενη άμμο μοιάζει η εγχώρια αγορά του φρέσκου γάλακτος, των γαλακτοκομικών και των τυροκομικών ειδών, καθώς όλο το 2016 και από τις αρχές του ...

Βιομηχανία

30/5, 09:46
Γιάννα Τζίκα, ΚΟΝΒΑ ΑΕΒΕ: Θέλουμε σε πέντε χρόνια να έχουμε διπλασιάσει τις εξαγωγές μας
Ανησυχία για τα απόνερα του κύματος της συγκέντρωσης και την όξυνση του ανταγωνισμού στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και αισιοδοξία για τα αποτελέσματα τ...

Νομοθεσία

6/9, 09:32
Η αρχή του τέλους για τη λεπτή πλαστική σακούλα
Το φθινόπωρο θα επεκταθούν σε αστικά κέντρα της ηπειρωτικής Ελλάδας τα πιλοτικά προγράμματα περιορισμού της χρήσης της πλαστικής σακούλας, που εφαρμόζ...

Οικονομία

28/3, 09:33
Φτωχοί πολίτες-φτωχή παραγωγή
«Πρωταθλητής» της φτωχοποίησης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, και μάλιστα στην ουσία χωρίς αντίπαλο, αναδείχθηκε η Ελλάδα την οκταετία 2008-2015. Το γεγονός...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θεσμικά

24/5, 00:00
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Με όρους ισοτιμίας, ασφάλειας και καινοτομίας
Η στρατηγική της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ανταποκρίνεται στα αιτήματα των εμπορικών επιχειρήσεων, των καταναλωτών και του...

Management

28/2, 09:43
Γιώργος Πανηγυράκης, ΟΠΑ: Ζήτημα διέγερσης αισθήσεων κι αφύπνισης ενστίκτων
Με τα atmospherics η λιανεμπορική επιχείρηση αποσκοπεί να προκαλεί στον πελάτη ένα ορισμένο συναίσθημα, το ίδιο πάντα, με βάση το οποίο αυτή διαφοροπο...

Υπηρεσίες

11/4, 09:44
Γεωργία Κόρμπου, Zampple: Η μοναδικότητα της καινοτομίας του Zampple
Η Zampple είναι μια καινοτόμος ελληνική εταιρεία ερευνών –λειτουργεί από τον Φεβρουάριο του 2013–, που εξειδικεύεται στις αξιολογήσεις των FMCG προϊόν...

Διεθνή

14/3, 09:31
Ποιες τάσεις οδηγούν τις εξελίξεις το 2017 σε τρόφιμα & ποτά
Η απαίτηση του αγοραστικού κοινού για υγιεινά, ασφαλή τρόφιμα και ποτά, που παράλληλα διευκολύνουν την καθημερινή ζωή, βρίσκεται στο επίκεντρο των συμ...

Προϊόντα

9/5, 09:37
Αγορά αναψυκτικών: Η μάχη της στέβιας
Στην κατηγορία των προϊόντων με λίγες θερμίδες γέρνει ξεκάθαρα πλέον η ζυγαριά στα αναψυκτικά, μετά το λανσάρισμα και από την Coca-Cola Hellas του πρώ...

Παρουσίαση Βιβλίων

23/4, 14:24
Βασικές αρχές διοίκησης | Κυριάκος Χ. Γιαλελής
Πρόκειται για ένα πολύτιμο κωδικοποιημένο εγχειρίδιο, με το οποίο ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης και του ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 472

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αντηλιακά Προϊόντα: Σκληρότατος ανταγωνισμός, επιθετικές πολιτικές προσφορών

Τον πρώτο λόγο στην ανάπτυξη των πωλήσεων της κατηγορίας των προϊόντων αντηλιακής προστασίας σε αξία δεν τον έχει πλέον ο… ήλιος, αλλά ο σκληρός ανταγωνισμός των προμηθευτών τους, που διαγκωνίζονται στις προωθητικές ενέργειες, στο πλαίσιο της διατήρησης ή επέκτασης των μεριδίων των μαρκών τους. Η καλή ενημέρωση των καταναλωτών σήμερα για τη σημασία της προστασίας του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία και η διόγκωση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα φέρονται να εγγυώνται τις θετικές προοπτικές ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION