σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 483

Κυκλοφορία: 22/5/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2018: Παρουσιάστηκαν 22 αληθινές ιστορίες
Εντυπωσιακή ήταν η ανταπόκριση του κοινού του 4ου Συνεδρίου για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που διοργανώθηκε στα τέλη Μαρτίου από τη Boussias Communications, υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ, στην πρόσκληση για ενεργή συμμετοχή. Η πληθώρα των ερωτήσεων που υπέβαλαν οι συμμετέχοντες –πάνω από 250 ανώτερα στελέχη του customer service και άλλων διευθύνσεων– και οι ουσιαστικές απαντήσεις όλων των εισηγητών, συνέβαλαν ουσιαστικά στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων και στρατηγικών κατευθύνσεων, από αληθινές ιστορίες και πρακτικές των επιχειρήσεων της ελληνικής αγοράς.

Βιομηχανία

ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: Ο ήλιος θερμαίνει και πάλι τον τζίρο
Οι πωλήσεις των προϊόντων αντηλιακής προστασίας πέρυσι έδειξαν ότι η αγορά τους πλέον ανακάμπτει, βοηθούσης ασφαλώς της ευαισθητοποίησης του κοινού για τις επιπτώσεις στο δέρμα από την έκθεση στην ακτινοβολία του ήλιου, την οποία ενισχύει η διαρκής ενημερωτική μέριμνα των εταιρειών του κλάδου. Έδειξαν επίσης ότι η προτίμηση στα αντηλιακά ιδιωτικής ετικέτας πλέον εκμηδενίζεται. Φέτος, η πρώιμη καλοκαιρία και κυρίως η ισχυρή προσδοκία για περαιτέρω αύξηση της διεθνούς τουριστικής κίνησης, δημιουργούν αισιοδοξία για μονιμότητα των τάσεων ανάπτυξης του τζίρου της κατηγορίας.

Οικονομία

Ανάκαμψη πριν την ανάπτυξη ή τη στασιμότητα;
Τέτοια ερωτήματα κυριαρχούν στις διαπραγματεύσεις των τεχνοκρατών εντός και εκτός Ελλάδας, λίγο πριν ολοκληρωθεί το τρίτιο μνημόνιο. Ο λόγος είναι απλός: Για να πετύχουν τα σχέδια απεξάρτησης της χώρας από τον μηχανισμό των μνημονίων, ώστε να μην απαιτηθεί μεσοπρόθεσμα νέος γύρος στήριξης από την ευρωζώνη, η ελληνική οικονομία πρέπει να ανακάμψει με ισχυρή και διατηρήσιμη ανάπτυξη.

Θεσμικά

ΙΟΒΕ: Ουσιαστικός ο ρόλος της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων
Η εγχώρια βιομηχανία τροφίμων-ποτών καλύπτει το 26,4% του συνόλου των επιχειρήσεων της ελληνικής μεταποίησης, γεγονός που την κατατάσσει πρώτη ανάμεσα στους κλάδους της μεταποίησης, σύμφωνα με τη 13η ετήσια Έκθεση ΙΟΒΕ (2017), που παρουσιάστηκε πρόσφατα με τη συνεργασία του ΣΕΒΤ, όπως κάθε χρόνο.

Υπηρεσίες

Συστήματα Self Checkout: Ενωρίς για να τα εμπιστεύεστε, αργά για να τα αγνοείτε
Παραμονή πρωτομαγιάς και στο υπερκατάστημα αλυσίδας σούπερ μάρκετ γίνεται το αδιαχώρητο. Οι πελάτες με τα καροτσάκια επιδεικνύουν οδική συμπεριφορά, ανάλογη εκείνης που έχουν με τα ΙΧ τους, ιδιαίτερα όταν πλησιάζουν στο ταμείο. Κάπου στη μέση δύο μεγάλων σειρών από ταμεία βρίσκεται η περιοχή των τεσσάρων self checkout συσκευών του καταστήματος. Το ενδιαφέρον είναι ότι κι εδώ υπάρχει αναμονή, καθώς αρκετοί πελάτες, κάποιοι άνω των 60 ετών, προσπαθώντας να αποφύγουν την ουρά στο φυσικό ταμείο, δημιουργούν ουρά με την αμηχανία τους στο self checkout.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION