σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 469

Κυκλοφορία: 20/2/2017 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Ποιες τάσεις οδηγούν τις εξελίξεις το 2017 σε τρόφιμα & ποτά
Η απαίτηση του αγοραστικού κοινού για υγιεινά, ασφαλή τρόφιμα και ποτά, που παράλληλα διευκολύνουν την καθημερινή ζωή, βρίσκεται στο επίκεντρο των συμπερασμάτων της μελέτης της εταιρείας ερευνών Mintel, που αφορά στις τάσεις του κλάδου, όπως διαμορφώνονται στο διεθνές τοπίο.

Βιομηχανία

DIADERMINE: If you feel young, look young!
Δεσμευμένη στη δερματολογική εξειδίκευση από το 1904, η Diadermine, ύστερα από χρόνια εργαστηριακής μελέτης φέρνει το 2017 κάτι νέο στην αγορά περιποίησης προσώπου. Είναι δεδομένο πως η αγορά των προϊόντων για τις ώριμες επιδερμίδες αυξάνεται, καθώς στοιχεία μελέτης του πληθυσμού της Γης δείχνουν πως οι άνθρωποι ηλικίας 50+ αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2050. Η μελέτη των ηλικιών 50+ αποτέλεσαν τον οδηγό στο συγκεκριμένο λανσάρισμα της νέας σειράς.

Οικονομία

Μήπως ήρθε η ανάπτυξη, χωρίς να μας το πει;
Για τρίτο συνεχή μήνα συνεχίστηκε τον περασμένο Νοέμβριο η ανοδική πορεία των λιανικών πωλήσεων. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον προτελευταίο μήνα του 2016 ο δείκτης όγκου λιανικών πωλήσεων σημείωσε αύξηση 3,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015. Αντίστοιχα, το πεντάμηνο Ιουλίου-Νοεμβρίου, δηλαδή το διάστημα που φαίνεται πως το λιανικό εμπόριο μπήκε σε «αναπτυξιακή τροχιά», ο όγκος πωλήσεων του κλάδου κατέγραψε μέση αύξηση 3,1%...!

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • GfK Consumer Climate: Υψηλές προσδοκίες
Θεσμικά

Ermis Awards 2016
Τα Ermis Awards -θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα-, που διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας, θα πραγματοποιηθούν στις 13 και 14 Μαρτίου στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Management

Γιώργος Πανηγυράκης, ΟΠΑ: Ζήτημα διέγερσης αισθήσεων κι αφύπνισης ενστίκτων
Με τα atmospherics η λιανεμπορική επιχείρηση αποσκοπεί να προκαλεί στον πελάτη ένα ορισμένο συναίσθημα, το ίδιο πάντα, με βάση το οποίο αυτή διαφοροποιείται ανταγωνιστικά κι αυτός την επιλέγει. Αυτό το «συναίσθημα» χρειάζεται σχεδιασμό, ώστε η επιχείρηση να παράγει επιτυχώς μια συγκεκριμένη εμπειρία αγορών, την οποία αποφάσισε πως θέλει να θυμάται ο πελάτης της από αυτήν, εξηγεί ο κ. Γιώργος Πανηγυράκης, καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σχολιάζοντας την ιστορία και θεωρία των atmospherics, τις προκλήσεις του experiential marketing και της τεχνολογικής επανάστασης, όπως και τις σχετικές δυσανεξίες των ελληνικών επιχειρήσεων.

Υπηρεσίες

Η Google κατά των ψευδών διαφημίσεων
«Οι ψευδείς διαφημίσεις αποτελούν απειλή για τους χρήστες, συνεργάτες της Google και την ίδια τη βιωσιμότητα του ελεύθερου διαδικτύου», αναφέρεται σε ανακοίνωση της Google, στην οποία τονίζεται ότι εντός του 2016 κατέβασε 1,7 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν την πολιτική της για τις διαφημίσεις, αριθμός που είναι διπλάσιος των ψευδών διαφημίσεων που εντόπισε και αφαίρεσε το 2015.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION