σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 506

Κυκλοφορία: 1/9/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

IRI: Χρήσιμα μαθήματα από την προηγούμενη ύφεση για τη νέα…
Οι μεγάλες αλλαγές που επιφέρει η πανδημία στον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν προϊόντα οι καταναλωτές, όπως η ένταση της προσοχής σε ζητήματα υγείας, η μείωση του χρόνου πραγματοποίησης αγορών και η ενίσχυση του ψηφιακού καναλιού, έδωσαν το έναυσμα στην IRI για μια αναδρομή στις αλλαγές των αγοραστικών συνηθειών κατά την περίοδο της μεγάλης ύφεσης στις ΗΠΑ, ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για τη νέα κρίση. Η μελέτη των συμπερασμάτων τους μπορεί να συμβάλει στον σχεδιασμό των κινήσεων στρατηγικής από προμηθευτές καταναλωτικών προϊόντων και λιανεμπόριο, για την αντιμετώπιση της νέας ύφεσης.

Βιομηχανία

Αναψυκτικά & Χυμοί: Αβεβαιότητα λόγω πανδημίας και οικονομικής κρίσης
Τη χαρά για την άνοδο των πωλήσεων των χυμών και των αναψυκτικών στα σούπερ μάρκετ το πρώτο πεντάμηνο του έτους τη σκιάζει το μούδιασμα και η γενικευμένη ανησυχία για τις καταστροφικές επιπτώσεις της πανδημίας στην οικονομία σε προοπτική χρόνου. Αισιοδοξία δημιουργεί η συνεχής αύξηση του μεριδίου των μη συμπυκνωμένων χυμών ψυγείου, αλλά αφορά μόλις ένα μικρό κομμάτι της ευρύτερης αγοράς της κατηγορίας. Κοινός παρονομαστής ενδιαφερόντων όλων των βιομηχανικών παραγωγών, πάντως, είναι η διαρκώς εντονότερη τάση της ζήτησης υπέρ των πιο υγιεινών και ποιοτικών προϊοντικών προτάσεων.

Οικονομία

«Έξυπνη ζωή» για ολίγους
Στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, της πανδημίας και της γιγαντιαίας οικονομικής κρίσης που τη συνοδεύει, ο ΣΕΒ στην 5η έκδοση του Παρατηρητήριου Ψηφιακού Μετασχηματισμού εστιάζεται με αισιοδοξία στο μετασχηματισμό του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του και η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών αναδεικνύεται σε καταλύτη, που θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αντιμετώπιση έκτακτων προκλήσεων, όπως του Covid-19, και στην υπέρβαση των μέχρι τώρα εξαρτήσεων από τον ανθρώπινο παράγοντα. Η πανδημία κι η κρίση, είναι φανερό, επιταχύνουν την εν λόγω διαδικασία.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Κανονικότητα θρίλερ!
Υπηρεσίες

Τάκης Λουκέρης, ADUS: Καμία χαμένη πώληση για τους πελάτες μας
«Σε όλη την περίοδο του lockdown κανένα από τα προϊόντα των πελατών μας δεν εμφάνισε έλλειψη στο ράφι παρά τις αγοραστικές συμπεριφορές πανικού του κοινού. Σε περιπτώσεις άλλων εταιρειών χάθηκαν πωλήσεις, εφόσον ο καταναλωτής μη βρίσκοντας τα προϊόντα τους, τα αντικαθιστούσε με άλλα στο καλάθι του. Σε κανέναν από τους πελάτες μας δεν συνέβη κάτι τέτοιο», τονίζει ο κ. Τάκης Λουκέρης, CEO της ADUS.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION