σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 473

Κυκλοφορία: 20/6/2017 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Σούπερ Μάρκετ & FMCG: Η συμβολή του κλάδου στην εθνική οικονομία την τελευταία 5ετία
O κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας, με την παραγωγή πλούτου, θέσεων εργασίας και καινοτόμων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις σε διάφορους τομείς που αφορούν στις εξελίξεις στον κλάδο κατά την τελευταία δεκαετία καταγράφουν οι έρευνες και αναλύσεις του ΙΕΛΚΑ, που παρουσιάζονται στο πλαίσιο του επετειακού αφιερώματος στα 45 χρόνια του σελφ σέρβις.

Βιομηχανία

Τάσεις στην παραγωγή και τις αγορές
Μακροοικονομικά, η Ελλάδα βρίσκεται σε στασιμότητα εδώ και τρία χρόνια. Από μια οπτική γωνία, σχετικά αισιόδοξη, η ύφεση έχει πλέον έρθει σε ένα τέλος. Από μια άλλη, περισσότερο απαισιόδοξη, η οικονομία είναι σε τέλμα και χωρίς αναπτυξιακή δυναμική. Το κύριο και απολύτως επείγον ζητούμενο είναι, λοιπόν, η έλευση της ανάπτυξης και μάλιστα όχι ως πρόσκαιρη ανάκαμψη αλλά με μεσοπρόθεσμα βιώσιμα χαρακτηριστικά.

Οικονομία

Ελληνική οικονομία: εξαντλημένη, αδύναμη, με χαμηλές προσδοκίες
Η τρέχουσα κατάσταση της ελληνικής οικονομίας είναι η βάση για την αξιολόγηση αφενός των συνεπειών των προγραμμάτων οικονομικής προσαρμογής και αφετέρου των προοπτικών της τα αμέσως επόμενα χρόνια. Η θεμελιακή παραδοχή βάσει της οποίας πρέπει να γίνει η αξιολόγηση αυτή είναι ότι η σταθερότητα και η δυναμική της οικονομίας εξαρτώνται από τις ροές εισοδήματος και ρευστότητας, όπως αυτές μεταβάλλονται και αλληλεπιδρούν μεταξύ των βασικών τομέων της οικονομίας και μεταξύ της οικονομίας και της κοινωνίας.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Σταύρος Λυγερός: Οι προκλήσεις του ελληνικού περιγύρου
  • Κώστας Βεργόπουλος: Σε φάση τελικής πτώσης η ελληνική οικονομία!
Θεσμικά

Αντώνης Παπαδεράκης: Προστατεύουμε τον καταναλωτή, φροντίζοντας την υγεία
Περισσότερη διαφάνεια στις προωθητικές ενέργειες των σούπερ μάρκετ θα επιδιώξει ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας, κ. Αντώνης Παπαδεράκης, ο οποίος, μιλώντας στο σελφ σέρβις, τονίζει ότι οι πρόσφορες επί των συσκευασιών έχουν επί της ουσίας χάσει την έννοιά τους, αφού πολλές φορές η διάρκειά τους υπερβαίνει τον χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα τιμολογούνται βάσει των αρχικών τους τιμών.

Υπηρεσίες

Ingroup: Με νέο λογότυπο
Η εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού και trade marketing Ingroup ανανέωσε την εταιρική της ταυτότητα και παρουσίασε το νέο της λογότυπο.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION