σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 466

Κυκλοφορία: 21/11/2016 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Ο υπέροχος καινούργιος κόσμος του Μ2Μ
Θα μπορούσε ποτέ ένα μπουκάλι κρασί να μη φτάσει στον προορισμό του όχι γιατί θα το έχει σπάσει ο courier, αλλά γιατί ο παραγωγός του θα έχει υποθέσει ότι στη διαδρομή του προϊόντος προς τον πελάτη ταλαιπωρήθηκε τόσο, ώστε έπαψε να είναι κατάλληλο για κατανάλωση; Κι όμως, είναι δυνατό.

Βιομηχανία

Κατεψυγμένα Προϊόντα: Σημαντική κάμψη πωλήσεων με διαφοροποιήσεις ανά είδος
Τα κατεψυγμένα τρόφιμα, στο πλαίσιο της γενικής τάσης υποχώρησης των πωλήσεων στα FMCG προϊόντα από πέρυσι το καλοκαίρι, ξεχωρίζουν αρνητικά! Στη διάρκεια του πρώτου πενταμήνου φέτος η γενική κατηγορία τους παρουσίασε κάμψη στον όγκο πωλήσεων της τάξης του 15,8% –από τις μεγαλύτερες στην αγορά των FMCG. Κι όμως, το 2015 παρά την επιδείνωση του οικονομικού περιβάλλοντος το δεύτερο εξάμηνο είχε καταγράψει ήπια άνοδο και αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα στην ύφεση.

Οικονομία

Εδώ η ανάπτυξη, εκεί η ανάπτυξη, πού είναι η ανάπτυξη;
Η ανασχηματισμένη πλέον κυβέρνηση στο προσχέδιο του προϋπολογισμού του 2017 προβλέπει ότι το επόμενο έτος θα είναι έτος ανάπτυξης, αναμένοντας αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,7% στο επίπεδο των 181 δισ. ευρώ έναντι 176 δισ. το 2016. Μάλιστα, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει με θετικό πρόσημο και το 2016, με την προϋπόθεση ότι το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα αυξηθεί έστω και λίγο το ΑΕΠ.

Θεσμικά

Ευρωπαϊκά βραβεία Ecotrophelia 2016
Ολοκληρώθηκε στις 17 Οκτωβρίου στο Παρίσι, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης SIAL, o Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Ecotrophelia Europe για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής από φοιτητές σχετικών ΑΕΙ. Η ελληνική ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία πρώτευσε στον ελληνικό διαγωνισμό με το προϊόν της «Veggie it», αν και δεν έτυχε κάποιας διάκρισης στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό, όπου συμμετείχαν οι 15 διακριθείσες ομάδες φοιτητών στους εθνικούς διαγωνισμούς ισάριθμων ευρωπαϊκών χωρών, «κέρδισε τις εντυπώσεις», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΣΕΒΤ.

Υπηρεσίες

Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Optimal HR Group: Η Προσωποποιημένη Συναισθηματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη
Πρόκειται για μια έννοια που προσδιορίζει τη ζητούμενη σήμερα -ως υπέρτερο συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό- κατάσταση θετικής συναισθηματικής διέγερσης του πελάτη από την οποιαδήποτε επαφή του με μια εταιρεία, κατάσταση στην οποία ανακλώνται τόσο η πιστότητά του στην εταιρεία όσο και η ποιότητα της εμπειρίας που αυτή του προσφέρει. Εξηγεί ο κ. Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant της Optimal HR GROUP, παρουσιάζοντας το σχετικό προϊόν της Optimal HR GROUP, αll αbout…Loyalty.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2016 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION