σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 467

Κυκλοφορία: 20/12/2016 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Chatting: Αρέσει στους αγοραστές
Είναι μάλλον φυσική εξέλιξη η επικοινωνία μέσω chat να διευρύνεται από τις προσωπικές στις επαγγελματικές σχέσεις. Αρκετές ελληνικές εταιρείες ήδη το χρησιμοποιούν. Ωστόσο, στον τομέα των σούπερ μάρκετ το τηλέφωνο και το email παραμένουν ακόμα οι μόνες επιλογές. Εξαίρεση αποτελεί το ψηφιακό σούπερ μάρκετ yoda.gr, το οποίο αξιοποιεί υπηρεσία chat.

Βιομηχανία

Σοκολάτα: Γεύση πικρή αφήνει το 2016
Στο περυσινό μας ρεπορτάζ για τα προϊόντα σοκολάτας γράφαμε για μια «γλυκόπικρη» χρονιά, καθώς η αγορά παρουσίαζε μια μάλλον αντιφατική εικόνα, εμφανίζοντας, πάντως, αντοχή στην κρίση. Όμως, το 2016 έφερε μάλλον δυσάρεστα νέα στην εγχώρια αγορά σοκολάτας, με σημαντική πτώση των πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες της. Οι επιχειρήσεις του κλάδου είχαν επισημάνει πέρυσι τους κινδύνους περιορισμού της ζήτησης, κυρίως λόγω της μεγάλης αύξησης του ΦΠΑ, που θα επιβάρυνε την τιμή του προϊόντος. Είχαν δίκιο!

Νομοθεσία

Αδειοδοτήσεις με το… πάτημα ενός κουμπιού
Την ίδρυση εταιρειών με το… πάτημα ενός κουμπιού προβλέπει το αναθεωρημένο θεσμικό πλαίσιο, προτάσσοντας την ηλεκτρονική αδειοδότηση των επιχειρήσεων. Ο νέος νόμος δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχειρηματία να αναλαμβάνει νέες επενδυτικές πρωτοβουλίες, κρατώντας απόσταση από τη γραφειοκρατία των συναρμόδιων κρατικών και δημοτικών υπηρεσιών.

Οικονομία

Πού ήμασταν, πού βρισκόμαστε
Μεταξύ 2008 και 2016 το ΑΕΠ της χώρας μειώθηκε περίπου κατά 50 δισ. ευρώ (-26,4%), η κατανάλωση των νοικοκυριών υποχώρησε κατά 32 δισ. ευρώ (-25%), οι επενδύσεις καταβαραθρώθηκαν χάνοντας 64,6%, οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 29,1%, ενώ οι εισαγωγές μειώθηκαν κατά 31,2%. Όσο για τις τιμές, αν και η οικονομία μας πάνω από τριάμισι χρόνια βρίσκεται σε κατάσταση αποπληθωρισμού, τον Οκτώβριο φέτος ο δείκτης τιμών καταναλωτή ήταν αυξημένος κατά 5,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008…

Θεσμικά

ΣΕΒΤ: Brokerage Event στη Θεσσαλονίκη
Ο ΣΕΒΤ και η Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα Food for Life, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FooDprinT, πραγματοποίησαν με επιτυχία το 1ο Brokerage event στη Θεσσαλονίκη, με θέμα «Η Έρευνα και η Καινοτομία: Το κλειδί για την ανάπτυξη».

Management

Γιώργος Αυλωνίτης, Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ: Οι εξαγωγές είναι μόλις η αρχή για τη διεθνοποίηση των brands
Η διεθνοποίηση ως αναγκαία επιδίωξη των brands στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία προϋποθέτει την επιστήμη του μάρκετινγκ στην πλήρη ανάπτυξη των εφαρμογών της, τονίζει ο κ. Γιώργος Αυλωνίτης, καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας και πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Ξεκαθαρίζει, μάλιστα, ότι επειδή οι εξαγωγές είναι μόλις η πρώτη βαθμίδα της διεθνοποίησης ενός brand, πρέπει να αποφεύγεται η ταύτιση των «εξαγωγών» με την κατά πολύ ευρύτερη έννοια της «εξωστρέφειας».

Υπηρεσίες

Impact: 10 χρόνια Diploma
Λίγους μήνες μετά τη συμπλήρωση των δέκα ετών από την ίδρυση της, η Impact είναι έτοιμη να υποδεχτεί τους «ηγέτες» που θα απαρτίσουν τη δέκατη, συνεχόμενη χρονιά του Diploma.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION