σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 485

Κυκλοφορία: 20/7/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

PRIVATE LABEL: Το παιχνίδι της αγοράς στον καθρέφτη της ιδιωτικής ετικέτας
Μολονότι το αντικείμενο των PL προϊόντων μοιάζει «εφεδρικό» στον ανταγωνισμό ή, σωστότερα, πρόκειται για ένα αντικείμενο που αποκτά κίνηση από τις τροχιές και τις ωθήσεις των πρωταγωνιστικών συντελεστών του ανταγωνισμού (ζήτηση, προσφορά, ισοζύγια επιχειρηματικής ισχύος, τιμές, τζίρος, κέρδη κ.ά.), πάνω του περιγράφονται αποκαλυπτικά οι δυναμικές ακριβώς αυτών των συντελεστών και τα όριά τους.

Βιομηχανία

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία
Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται πλέον οι ελληνικές επιχειρήσεις, για την αντιστάθμιση των απωλειών.

Νομοθεσία

Σχέδιο Δράσης για την ανασύνθεση των τροφίμων
Εγκύκλιο για την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης για την ανασύνθεση των προϊόντων τροφίμων εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, με σκοπό τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών του πληθυσμού της χώρας και γνώμονα κυρίως τη μεσογειακή διατροφή.

Οικονομία

Έξοδος καθαρής λιτότητας
Ο τελευταίος μνημονιακός πολυνόμος, που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή, περιλαμβάνει αλλαγές φορολογικού χαρακτήρα, που, μαζί με τις αόριστες διατυπώσεις περί μείωσης των φορολογικών βαρών, «στοχεύουν», σύμφωνα με τους εισηγητές του, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, τη μείωση της ανεργίας, την αύξηση της κατανάλωσης των νοικοκυριών και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Φυσικά, οι εν λόγω μεταβλητές εξαρτώνται από το ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ και την εξέλιξη των δημοσιονομικών δεδομένων σταθερότητας κατά τις μνημονιακές και μετα-μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας…

Θεσμικά

Δύο νέα μέλη στην πρωτο-βουλία «Ελλα-δικά Μας»
Στους κόλπους της πρωτοβουλίας «Ελλα-δικά Μας» εντάχθηκαν οι εταιρείες Sativa, με έδρα του Μολάους και αντικείμενο την τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, κυρίως βρώσιμες ελιές, και η ιστορική εταιρεία Draculi Coffee, που ειδικεύεται στο σμυρναίικο καφέ από το 1925 –πρόκειται, άλλωστε, για την πρώτη ελληνική εταιρεία καφέ που εντάσσεται στην πρωτοβουλία, η οποία πλέον αριθμεί 44 μέλη.

Management

Kirsty Kean
Visual Merchandising: Εξαιρετικά αποτελέσματα στο κατάστημα, ακόμη και με μικρό budget

Πώς μπορούμε σήμερα να εντυπωσιάσουμε τους πελάτες, να τους καθοδηγήσουμε στην επιλογή προϊόντων και, τελικά, να αυξήσουμε τις πωλήσεις; Σημαντική, στην επίτευξη των παραπάνω στόχων είναι η συμβολή του Visual Merchandising. Η Kirsty Kean, Senior Retail Consultant της Visual Thinking, συμβουλευτικής εταιρείας στον κλάδο του λιανεμπορίου, παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριό μας «The Store» τρόπους αξιοποίησης του Visual Merchandising για την αναβάθμιση συνολικά της αγοραστικής εμπειρίας. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο σελφ σέρβις, η Kirsty μοιράστηκε μαζί μας τις απόψεις της για την ουσία του VM και τις προοπτικές του.

Υπηρεσίες

Κι όμως, η ενεργειακή διαχείριση μπορεί να γίνει αποδοτικότερη
Στη Φιλανδία περηφανεύονται για αρκετά πράγματα, αλλά όχι για την ηλιοφάνεια. Ωστόσο, η στατιστική δεν πτόησε τη φιλανδική εταιρεία S Group να ανακοινώσει την εγκατάσταση 37.000 φωτοβολταϊκών πάνελ στην οροφή 40 καταστημάτων της. Στόχος της S Group είναι να καλύψει το 80% των αναγκών της σε ηλεκτρική ενέργεια από ιδία παραγωγή μέσω ανανεώσιμων πηγών μέχρι το 2025. Σήμερα το ποσοστό αυτό είναι στο 60% με κύρια πηγή τον άνεμο.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION