σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 500

Κυκλοφορία: 20/12/2019 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Top trends του μέλλοντος: Πώς πρέπει να προετοιμαστούν λιανέμποροι και προμηθευτές
Στις αρχές Οκτωβρίου, παρουσιάστηκε από την Edge By Ascential η νέα μελέτη «Future Retail Disruption 2019/2020». Στη μελέτη επισημαίνονται οι μεγάλες αλλαγές που διαμορφώνουν τον κόσμο μας και οι στρατηγικές που πρέπει να υιοθετήσουν όσοι επιχειρούν στον κλάδο, ώστε να αξιοποιήσουν τις αναδυόμενες ευκαιρίες σε ένα όλο και πιο γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Οικονομία

Προτεραιότητα οι παγκόσμιες αλυσίδες αξίας
Στους παράγοντες που ενισχύουν την παγκόσμια ανάπτυξη επικεντρώνεται η Παγκόσμια Τράπεζα στην ετήσια έκθεσή της, με τίτλο «World Development Report 2020: Trading for Development in the Age of Global Value Chains», όπου διερευνώνται οι προϋποθέσεις ενίσχυσης των παγκόσμιων αλυσίδων αξίας στο διεθνές εμπόριο ως εκ των ων ουκ άνευ συντελεστή της ανάπτυξής του. Ιδιαίτερα από το 2008, οπότε ξέσπασε η οικονομική κρίση κι έκτοτε το διεθνές εμπόριο εξελίσσεται υποτονικά, η συμμετοχή των επιχειρήσεων σε παγκόσμιες γραμμές παραγωγής αποβαίνει πολύ σημαντική για τις ίδιες και για τις χώρες που δρουν.

Θεσμικά

Παρατηρητήτιο Τιμών: Θα χρειαστεί δυνατά... κιάλια για να βρει τον στόχο του
Τον περασμένο Μάϊο γράφαμε στο σελφ σέρβις για την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας του νέου Παρατηρητηρίου Τιμών, το οποίο αναμένονταν να τεθεί σε κανονική λειτουργία τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δε συνέβη και ίσως θα πρέπει να αναζητήσουμε τις αιτίες τόσο στην απουσία του κατάλληλου πλαισίου λειτουργίας όσο και σε τεχνικά προβλήματα που απαιτούν λύσεις.

Management

Milos Ryba, IGD: Ιδιαίτερα δύσκολη η ανάπτυξη τζίρου στην Ευρώπη την επόμενη 5ετία
Μετά από μια μακρά πορεία στον χώρο της έρευνας, με εξειδίκευση στο λιανεμπόριο τροφίμων, ο Milos Ryba κατέχει πλέον τη θέση του Head of Retail Strategic Projects στον IGD, τον σημαντικότερο οργανισμό του Ηνωμένου Βασιλείου, που μελετά τις εξελίξεις στον κλάδο. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό μας με την ευκαιρία της έκδοσης του επετειακού τεύχους, μιλά για τις αλλαγές που διαμόρφωσαν ένα νέο τοπίο στην αγορά κατά τη δεκαετία από το 2009 έως σήμερα, αλλά και για τις σημαντικότερες τάσεις.

Υπηρεσίες

Mastercard Index of Women Entrepreneurs
Η Mastercard δημοσιοποίησε την τρίτη έκδοση του δείκτη «Mastercard Index of Women Entrepreneurs», που δείχνει ανά χώρα την κατάσταση του γυναικείου επιχειρείν, εντοπίζοντας τις σχετικές ανισότητες.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION