σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 449

Κυκλοφορία: 14/4/2015 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Άνοδος 2,8% στο πρώτο τρίμηνο
Σε ανοδική πορεία παραμένει και το 2015 η ΑΒ Βασιλόπουλος, κόντρα στο ασταθές περιβάλλον της οικονομίας, σε ό,τι αφορά και την επέκταση του δικτύου της και την ανταπόκριση της ζήτησης. Ο Μάρτιος ήταν για την αλυσίδα ο καλύτερος μήνας του πρώτου τριμήνου του έτους, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έκλεισε ανοδικά για τα έσοδά της περίπου κατά 2,8%.

Βιομηχανία

Εντομοκτόνα, Εντομοαπωθητικά: Ίπτανται οι όγκοι, έρπουν οι αξίες…
Η αγορά των εντομοκτόνων και εντομοαπωθητικών προϊόντων δεν είχε έντονες διακυμάνσεις την τελευταία πενταετία, με εξαίρεση την περίοδο εμφάνισης του κουνουπιού «τίγρη», οπότε αυξήθηκαν σημαντικά οι πωλήσεις της. Αν και σχετικά σταθερή η εξέλιξή της σε όγκο, δεν σημαίνει ότι απαλλάσσεται απ’ τις επιδράσεις της κρίσης. Αντίθετα, ο σκληρός ανταγωνισμός εκπτώσεων και προσφορών και η ανάπτυξη των φτηνών προϊόντων μειώνουν την αξία των πωλήσεών της.

Οικονομία

Όταν η αισιοδοξία διασταυρώνεται με την αγωνία…
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της τακτικής εξαμηνιαίας έρευνας οικονομικού κλίματος της ΓΣΕΒΕΕ για το β΄ εξάμηνο του 2014 και προσδοκιών για το α΄ εξάμηνο φέτος, «η εύθραυστη (μετεκλογικά) αισιοδοξία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για ένα καλύτερο μέλλον συναντά την αγωνία για την επόμενη ημέρα της ελληνικής οικονομίας και την ανάγκη επίσπευσης εφαρμογής πολιτικών και ρυθμίσεων, που θα βγάλουν τις επιχειρήσεις από το επενδυτικό τέλμα και τον φαύλο κύκλο υπερχρέωσης».

Θεσμικά

Κάνει πίσω η Επιτροπή Ανταγωνισμού
Ένα βήμα πίσω κάνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στο πλαίσιο των προσπαθειών της να παρέμβει κανονιστικά, όπως προ ετών είχε εξαγγείλει, προκειμένου να ριχτεί φως στις ετήσιες συμφωνίες λιανεμπορίου-βιομηχανίας, τις παροχές στο ράφι, τη διακίνηση πιστωτικών σημειωμάτων, τις τιμολογήσεις των αγαθών σε κάθε φάση της διακίνησης, και εν τέλει την εξέλιξη των τιμών στο ράφι.

Υπηρεσίες

Διονύσης Αμμολοχίτης, Manifest Services: Facility Management: Σύμπτυξη κόστους με όρους ποιότητας
Τι είναι και πώς περιορίζει το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων το Facility Management; Τι διείσδυση έχει στην ελληνική αγορά και ποιοι κλάδοι το επιλέγουν για τα οφέλη του; Ο κ. Διονύσης Αμμολοχίτης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Manifest Services, εξηγεί τα πλεονεκτήματα του Facility Management, αναφερόμενος στο πώς η εταιρεία του καταφέρνει να αναπτύσσεται, παρά τη δυσμένεια του οικονομικού περιβάλλοντος.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION