σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 395

Κυκλοφορία: 31/5/2010 Κυρίως Θέμα: Σε νευρική κρίση η αγορά Διαβάστε Επίσης: Έπαιξε... άμυνα η αγορά στην αύξηση του ΦΠΑ



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Α-Β Βασιλόπουλος: Αντιδρά με εξαγορές και επιθετικές τιμές
Στην επιθετική πολιτική τιμών θα επιμείνει εν μέσω κρίσης η Α-Β Βασιλόπουλος και το 2010, χωρίς παράλληλα να εγκαταλείπει τη στρατηγική των εξαγορών. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, που ωστόσο -επισήμως τουλάχιστον- δεν επιβεβαιώνονται, η εταιρεία φέρεται να διαβουλεύεται μια ακόμη εξαγορά αλυσίδας, μέσω της οποίας επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της σε περιοχές, όπου σήμερα το δίκτυό της παρουσιάζει σημαντικά κενά στον χάρτη του λιανεμπορίου.

Βιομηχανία

Χρυσή Ζύμη Toppers: Τη στιγμή που τα θέλουμε από την Cream
Η Χρυσή Ζύμη δημιούργησε ένα νέο προϊόν και, σε συνεργασία με την Cream, φρόντισε να... ανοίξει την όρεξη στο τηλεοπτικό κοινό. «Τα Toppers», μας λένε οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας Χρυσή Ζύμη, του ομίλου Vivartia, «είναι τετράγωνες λιχουδιές σε ψωμένια ζύμη ολικής άλεσης, με topping από διαλεχτή σάλτσα ντομάτας και αγνά, αυθεντικά υλικά.

Νομοθεσία

Σήμανση τρόφιμων¨Κρίσιμες οι αποφάσεις του ευρωκοινοβουλίου
Σε μείζον ζήτημα για την πληροφόρηση των καταναλωτών, για τη διείσδυση νέων κατηγοριών τροφίμων στην αγορά και για την ίδια τη βιομηχανία του τομέα εξελίσσεται η υπόθεση των αναγραφόμενων στην ετικέτα επί της συσκευασίας κάθε τροφίμου, καθώς περιλαμβάνει πλέον κρίσιμη διατροφική ενημέρωση. Πρόσφατα, η Επιτροπή Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας των Τροφίμων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενέκρινε σχετική έκθεση, έπειτα από 18μηνο συζητήσεων.

Οικονομία

Ανάπτυξη -4% με πληθωρισμό 4,8%!
Δυνάμεις αντίρροπες. Οι τριγμοί στο τεντωμένο σκοινί προκαλούν δέος, αλλά η πολιτική ηγεσία της χώρας κωφεύει. Ή μάλλον οι πολιτικοί μας ερίζουν για το ποιος φταίει λιγότερο ή περισσότερο για την κατάντια της χώρας, σαν να μην αντιλαμβάνονται ότι στην καταστροφή δεν μετρούν τα «ποσοστά» ευθύνης κι ότι, αν το σκάφος βυθιστεί, δίκαιοι και άδικοι, λιγότερο και περισσότερο υπεύθυνοι, θα βρεθούν όλοι στον βυθό...

Management

Ποιο είναι το νέο προφίλ των καταναλωτών;
Ριζικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά διαπιστώνει η IRI Hellas από την ανάλυση στοιχείων που συγκέντρωσε τους τελευταίους μήνες από τα λιανεμπορικά καταστήματα. Στελέχη της εταιρείας τονίζουν ότι στις εποχές μας «οι καταναλωτές έχουν αλλάξει αντιμετώπιση προς όλες τις κλασικές προωθητικές ενέργειες» και κυρίως σε ζητήματα που αφορούν στις τιμές και τις εκπτώσεις, ενώ, παράλληλα, αντιμετωπίζουν πλέον διαφορετικά τόσο τα προϊόντα όσο και τα δίκτυα της οργανωμένης λιανικής.

Υπηρεσίες

Δημήτρης Χαραλαμπό- πουλος, Planning ΑΕ: «Ξεζουμίστε» τώρα την τεχνογνωσία των logistics!
Την πεποίθησή του ότι οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ έχουν πολύ περισσότερες ευκαιρίες από τις χονδρεμπορικές και τις βιομηχανικές «να γίνουν, ειδικά υπό το πνεύμα του lean, δηλαδή της “λιτής” αποθήκης και διανομής, πιο αποδοτικές από άποψη λειτουργίας και καλύτερες, σε σχέση με τις επιθυμίες των πελατών τους -εσωτερικών (καταστήματα) και εξωτερικών (καταναλωτές)», υποστηρίζει ο κ. Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος, business sector manager της εταιρείας συμβούλων Planning ΑΕ.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION