Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019
Κυκλοφορία: 1/3/2011 Κυρίως Θέμα: Σούπερ μάρκετ: Αρνητικά τα ποσοστά στις πωλήσεις 2010 Διαβάστε Επίσης: Ξύνουμε τον πάτο εδώ και καιρό...
Future Trends για το λιανεμπόριο από τον CEO της Delhaize
Με την πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου Delhaize, όπου υπήρχε ιδιαίτερη αναφορά στη σημασία της ΑΒ Βασιλόπουλος και της πορείας της ακόμη και σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη στην ορθότητα της στρατηγικής του New Game Plan.
Άλτις: Επιλέγεται γιατί ξέρει να επιλέγει από τη Solid
Στον αέρα βρίσκεται ήδη η πρώτη ταινία από τη νέα σπονδυλωτή καμπάνια Άλτις, δημιουργία της Solid.
Ελληνικές εξαγωγές: Σπίθα ελπίδας
«Εξαγωγές», «εξωστρέφεια». Δύο λέξεις-μια ελπίδα, ίσως η μοναδική στο βαθύ τούνελ της κρίσης που έχει χαθεί η ελληνική οικονομία. «Είναι ο μόνος μακροοικονομικός δείκτης της ελληνικής οικονομίας με θετικό πρόσημο», τόνισε χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος, αμέσως μετά την ανακοίνωση της αύξησης των εξαγωγών μας τον Νοέμβριο κοντά 40% –ποσοστό, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «εκρηκτικό», αν δεν υπήρχαν οι κάκιστες επιδόσεις του 2009.
Αλλάζει ο νόμος για τον καταναλωτή
Ριζικές αλλαγές στο νόμο περί προστασίας των καταναλωτών προωθεί το Υπουργείο Εργασίας, θέτοντας στις προτεραιότητές του την ενίσχυση του μηχανισμού ελέγχου της αγοράς, την αναβάθμιση του ρόλου των ενώσεων καταναλωτών και την κατάργηση των οργανώσεων «σφραγίδα». Κατά πληροφορίες, ο γενικός γραμματέας καταναλωτή, κ. Δημήτρης Σπυρπάκος, έχει ήδη έτοιμες τις ρυθμίσεις με τις οποίες θα τροποποιηθεί ο Ν. 2251/94.
Bags: Ένας νέος τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές
Οι συχνότερες αναφορές των ΜΜΕ στα σούπερ μάρκετ δεν γίνονται για... καλό. Αγαπημένα θέματα είναι η αύξηση των τιμών -όπως ως κύριοι υπεύθυνοι προβάλλονται τα σούπερ μάρκετ- και τα διατροφικά σκάνδαλα. Τα υπόλοιπα θέματα αναλύονται στο περιθώριο έντυπων και ηλεκτρονικών δημοσιεύσεων ή σε πολύ εξειδικευμένα μέσα.
Γιάννης Σιδέρης, Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης: Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο«Στην έναρξη του 2020 θα διαβουλευτούμε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, στο επίπεδο τόσο του ΕΟΑΝ και των συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης όσο ... Topics: Βιομηχανία,Ενέργεια/Περιβάλλον,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γ. Γ. Εμπορίου & Καταναλωτή: Υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και του υγιούς ανταγωνισμούΤρεις θεσμικές παρεμβάσεις για την ορθότερη λειτουργία της αγοράς προαναγγέλλει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικ... Topics: Βιομηχανία,Λιανεμπόριο,Συνέντευξεις-Πρόσωπα