σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 15 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 426

Κυκλοφορία: 26/3/2013 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Deloitte: Ανάκα΅ψη πωλήσεων των παγκόσ΅ιων δυνά΅εων λιανε΅πορίου
Παρά την οικονομική κρίση που επηρεάζει τις εξελίξεις στο παγκόσμιο επιχειρηματικό σκηνικό, οι μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου σημειώνουν αύξηση πωλήσεων. Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την 16η ετήσια μελέτη «Οι Παγκόσμιες Δυνάμεις του Λιανικού Εμπορίου για το 2013», την οποία υλοποίησε η Deloitte σε συνεργασία με το περιοδικό Stores. Η αύξηση των πωλήσεων φτάνει το 5% από έτος σε έτος, με τα εμπορικά έσοδα να σημειώνουν σημαντική άνοδο σε αναδυόμενες αγορές.

Βιομηχανία

Neomat: Η έξυπνη επιλογή στο πλύσι΅ο των ρούχων
To Neomat, με σήμα την αλεπού, κυκλοφόρησε το 1977 και αποτελεί μια «θρυλική» μάρκα στην ελληνική αγορά. Από τότε, ακολούθησε μια σειρά καινοτομιών και λανσαρισμάτων, που συνετέλεσε στη διαχρονική ανάπτυξη της μάρκας και την καθιέρωσή της ως τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην κατηγορία της.

Οικονομία

Πέρυσι χάθηκε το 1/3 του λιανικού τζίρου... του 2008!
Περισσότερο του 1/3 των λιανικών πωλήσεων χάθηκαν στο απύθμενο πηγάδι της ύφεσης στην οποία έχει βυθιστεί η Ελλάδα την τελευταία πενταετία. Το λιανικό εμπόριο πληρώνει σχεδόν εις διπλούν τη ζημιά, καθώς ο όγκος λιανικών πωλήσεων το 2012 μειώθηκε κατά 34,5% σε σχέση με το 2008. Την ίδια περίοδο το ΑΕΠ της χώρας μειώθηκε σε σταθερές τιμές κατά 20%...

Θεσμικά

Αγγελος Τσακανίκας, ΙΟΒΕ: Ανασυγκρότηση της οικονο΅ίας, χωρίς ΅αγικές λύσεις
Η κατάσταση αγωνιώδους αδιεξόδου της ελληνικής οικονομίας εξαιτίας των μνημονιακών υπερβολών παρέχει, τουλάχιστον, το ισχυρότερο κίνητρο για την επέκταση των μεταρρυθμίσεων ως βάση της ανασυγκρότησης της εθνικής μας οικονομίας, η οποία ωστόσο δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα κρατικού σχεδιασμού ούτε υπάρχουν γι’ αυτήν μαγικές λύσεις, υποστηρίζει ο κ. ’γγελος Τσακανίκας, διευθυντής έρευνας του ΙΟΒΕ.

Management

Marketing Matters: Ξανακτίζοντας το δικαίω΅α στο όνειρο
Ενώ ο καταναλωτής επαναξιολογεί τις προτεραιότητές του όσο η αγοραστική του δύναμη πέφτει, οι μάρκες οφείλουν να επαναδιατυπώνουν το αξιακό τους πλαίσιο που τις καθιστά αναγκαίες γι’ αυτόν. Στο ψηφιακό περιβάλλον πρέπει να μάθουν να μιλάνε «με» κι όχι «στον» καταναλωτή, όπως επίσης, να μετατρέψουν την υπόθεση «καινοτομία» σε στοιχείο της εταιρικής τους κουλτούρας.

Υπηρεσίες

Nielsen: Η Ελλάδα στο παγκόσ΅ιο ναδίρ της καταναλωτικής ε΅πιστοσύνης
Πρωτοφανή επίπεδα ανησυχίας στην Ελλάδα για την ανεργία και τη φτώχεια και ένταση του αρνητικού κλίματος στη γηραιά ήπειρο διαπιστώνει η τελευταία παγκόσμια έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION