σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 470

Κυκλοφορία: 20/3/2017 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Nielsen: Στο 1,5% η πραγματική μείωση των κλαδικών πωλήσεων το 2016
Δύσκολη χρονιά για την οργανωμένη λιανική ήταν το 2016, καθώς οι αλυσίδες του κλάδου (εκτός της Lidl) έχασαν στατιστικά το 6,6% του τζίρου τους συγκριτικά με το 2015, σύμφωνα με την ανάλυση της Nielsen. Και φέτος, όμως, παραμένουν σε καθοδική πορεία, ενόσω οι αναλυτές της εταιρείας προβλέπουν ότι οι ετήσιες απώλειές τους θα κυμανθούν μεταξύ 2% και 3%. Πάραυτα εξηγούν πώς το -6,6% των πωλήσεων του 2016 πρέπει να αναγνωστεί ως πραγματική μείωση 1,5%.

Βιομηχανία

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Υφεσιακό «κούρεμα» πωλήσεων
Για μια χρονιά ακόμα πέρυσι έπεσαν οι πωλήσεις και στα σαμπουάν και στα conditioners και στα treatments, τόσο σε όγκο όσο κυρίως σε αξία. Η δραστηριοποίηση πολλών προμηθευτών και μαρκών στην κατηγορία, σε συνδυασμό και με τη περαιτέρω αποψίλωση των εισοδημάτων των νοικοκυριών, ωθεί σε διαρκή ανταγωνισμό προσφορών κι εκπτώσεων, που επιφέρει σταδιακά πτώση των τιμών και επιδείνωση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Η συνεχής πτώση της αξίας πωλήσεων της εν λόγω αγοράς δημιουργεί προβλήματα, ενδεχομένως δισεπίλυτα, και για τους ισχυρούς του κλαδικού ανταγωνισμού.

Νομοθεσία

Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας από 1ης Απριλίου
Σε ισχύ τίθεται από την 1η Απριλίου ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας, που θεσπίζει τις υποχρεώσεις των συναλλασσομένων, επιχειρήσεων και καταναλωτών προς αλλήλους.

Οικονομία

Φτωχοί πολίτες-φτωχή παραγωγή
«Πρωταθλητής» της φτωχοποίησης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, και μάλιστα στην ουσία χωρίς αντίπαλο, αναδείχθηκε η Ελλάδα την οκταετία 2008-2015. Το γεγονός αυτό, προφανές για τους γηγενείς, αποκτά «άλλο» κύρος έχοντας τη βούλα ενός ιδρύματος, όπως το Ινστιτούτο Γερμανικής Οικονομίας της Κολωνίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πανευρωπαϊκής έρευνάς του, λοιπόν, το ποσοστό της φτώχειας στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 40% την οκταετία της μεγάλης ύφεσης.

Θεσμικά

Γενική συνέλευση ECR και νέα διοίκηση
Νέα διοίκηση και Ελεγκτική Επιτροπή εξέλεξε η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της Ελληνικής Επιτροπής ECR, που πραγματοποιήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου.

Υπηρεσίες

Γεωργία Κόρμπου, Zampple: Η μοναδικότητα της καινοτομίας του Zampple
Η Zampple είναι μια καινοτόμος ελληνική εταιρεία ερευνών –λειτουργεί από τον Φεβρουάριο του 2013–, που εξειδικεύεται στις αξιολογήσεις των FMCG προϊόντων. Η αφετηρία των καινοτομιών της εδράζεται στο ότι αφενός τα ερευνητικά της πορίσματα προκύπτουν από τις αξιολογήσεις ενός πρωτοφανώς μεγάλου δείγματος καταναλωτών, οι οποίοι δοκιμάζουν τα προϊόντα σε συνθήκες ρουτίνας της ζωής τους, πράγμα που καθιστά διπλά αξιόπιστη την έρευνα, και αφετέρου οι υπηρεσίες της εταιρείας από άποψη κόστους είναι λίαν προσιτές ακόμα και για μικρές εταιρείες, κάτι επίσης πρωτοφανές και μοναδικό στην αγορά της έρευνας. Σχετικά μιλήσαμε με την κυρία Γεωργία Κόρμπου, Marketing Manager της εταιρείας.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION