Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
PRIVATE LABEL: Το παιχνίδι της αγοράς στον καθρέφτη της ιδιωτικής ετικέτας
Μολονότι το αντικείμενο των PL προϊόντων μοιάζει «εφεδρικό» στον ανταγωνισμό ή, σωστότερα, πρόκειται για ένα αντικείμενο που αποκτά κίνηση από τις τροχιές και τις ωθήσεις των πρωταγωνιστικών συντελεστών του ανταγωνισμού (ζήτηση, προσφορά, ισοζύγια επιχειρηματικής ισχύος, τιμές, τζίρος, κέρδη κ.ά.), πάνω του περιγράφονται αποκαλυπτικά οι δυναμικές ακριβώς αυτών των συντελεστών και τα όριά τους.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία
Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται πλέον οι ελληνικές επιχειρήσεις, για την αντιστάθμιση των απωλειών.
Σχέδιο Δράσης για την ανασύνθεση των τροφίμων
Εγκύκλιο για την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης για την ανασύνθεση των προϊόντων τροφίμων εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, με σκοπό τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών του πληθυσμού της χώρας και γνώμονα κυρίως τη μεσογειακή διατροφή.
Έξοδος καθαρής λιτότητας
Ο τελευταίος μνημονιακός πολυνόμος, που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή, περιλαμβάνει αλλαγές φορολογικού χαρακτήρα, που, μαζί με τις αόριστες διατυπώσεις περί μείωσης των φορολογικών βαρών, «στοχεύουν», σύμφωνα με τους εισηγητές του, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, τη μείωση της ανεργίας, την αύξηση της κατανάλωσης των νοικοκυριών και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Φυσικά, οι εν λόγω μεταβλητές εξαρτώνται από το ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ και την εξέλιξη των δημοσιονομικών δεδομένων σταθερότητας κατά τις μνημονιακές και μετα-μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας…
Δύο νέα μέλη στην πρωτο-βουλία «Ελλα-δικά Μας»
Στους κόλπους της πρωτοβουλίας «Ελλα-δικά Μας» εντάχθηκαν οι εταιρείες Sativa, με έδρα του Μολάους και αντικείμενο την τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, κυρίως βρώσιμες ελιές, και η ιστορική εταιρεία Draculi Coffee, που ειδικεύεται στο σμυρναίικο καφέ από το 1925 –πρόκειται, άλλωστε, για την πρώτη ελληνική εταιρεία καφέ που εντάσσεται στην πρωτοβουλία, η οποία πλέον αριθμεί 44 μέλη.
Kirsty Kean
Visual Merchandising: Εξαιρετικά αποτελέσματα στο κατάστημα, ακόμη και με μικρό budget
Πώς μπορούμε σήμερα να εντυπωσιάσουμε τους πελάτες, να τους καθοδηγήσουμε στην επιλογή προϊόντων και, τελικά, να αυξήσουμε τις πωλήσεις; Σημαντική, στην επίτευξη των παραπάνω στόχων είναι η συμβολή του Visual Merchandising. Η Kirsty Kean, Senior Retail Consultant της Visual Thinking, συμβουλευτικής εταιρείας στον κλάδο του λιανεμπορίου, παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριό μας «The Store» τρόπους αξιοποίησης του Visual Merchandising για την αναβάθμιση συνολικά της αγοραστικής εμπειρίας. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο σελφ σέρβις, η Kirsty μοιράστηκε μαζί μας τις απόψεις της για την ουσία του VM και τις προοπτικές του.
Κι όμως, η ενεργειακή διαχείριση μπορεί να γίνει αποδοτικότερη
Στη Φιλανδία περηφανεύονται για αρκετά πράγματα, αλλά όχι για την ηλιοφάνεια. Ωστόσο, η στατιστική δεν πτόησε τη φιλανδική εταιρεία S Group να ανακοινώσει την εγκατάσταση 37.000 φωτοβολταϊκών πάνελ στην οροφή 40 καταστημάτων της. Στόχος της S Group είναι να καλύψει το 80% των αναγκών της σε ηλεκτρική ενέργεια από ιδία παραγωγή μέσω ανανεώσιμων πηγών μέχρι το 2025. Σήμερα το ποσοστό αυτό είναι στο 60% με κύρια πηγή τον άνεμο.
Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γ. Γ. Εμπορίου & Καταναλωτή: Υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και του υγιούς ανταγωνισμούΤρεις θεσμικές παρεμβάσεις για την ορθότερη λειτουργία της αγοράς προαναγγέλλει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικ... Topics: Βιομηχανία,Λιανεμπόριο,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Νίκος Δασκαλάκης, Πάντειο Πανεπιστήμιο: Τώρα είναι η ευκαιρία των funds!«Είναι πολύ μικρή η περίοδος του κυνηγίου επενδυτικών ευκαιριών από τα funds, η περίοδος δηλαδή στην οποία, ενώ θ’ αγοράζουν στη φτηνότερη δυνατή τιμή... Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα