σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 506

Κυκλοφορία: 1/9/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

«Καμπανάκια» κινδύνου ηχούν…
Στο τελευταίο τετράμηνο του έτους θα κριθεί η εξέλιξη των φετινών πωλήσεων της οργανωμένης λιανικής. Οι πιέσεις που θα ασκηθούν εφεξής στην οικονομία αναμένονται πολλές και σε κάθε περίπτωση θα αποτυπωθούν στις πωλήσεις των δικτύων σούπερ μάρκετ, ψαλιδίζοντας μεγάλο μέρος των ιδιαίτερα καλών επιδόσεών τους κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους από την έναρξη του lockdown..

Βιομηχανία

Νερό με έξτρα γεύση & ενέργεια: Μια πολλά υποσχόμενη ομάδα προϊόντων σε «ανάποδους» καιρούς
Τους τελευταίους μήνες η μικρή αγορά των βιταμινούχων και των ανθρακούχων εμφιαλωμένων νερών γνωρίζει ραγδαία άνοδο. Η πανδημία και η επιθυμία για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής φαίνεται πως ευνοούν την τάση, στο πλαίσιο της οποίας αναπτύσσεται και στη χώρα μας η ζήτηση των βιταμινούχων νερών ή των νερών με φυσικά αρώματα, έξτρα γεύση και ενέργεια. Εάν δεν υπήρχε η δυσμενέστατη συγκυρία για τον τουρισμό και το ho.re.ca., οι προοπτικές της θα ήταν θριαμβικές…

Οικονομία

Κανονικότητα θρίλερ!
Σε κατάσταση τρέλας εξελίσσεται για την οικονομία και την κοινωνία η «επιστροφή στην κανονικότητα» μετά το lockdown. Όσο περνάει ο καιρός, πάντως, ενισχύεται η εκτίμηση, βάσει στοιχείων, πως η ύφεση της παγκόσμιας, ευρωπαϊκής και ελληνικής οικονομίας δεν οφείλεται εξ ολοκλήρου στα μέτρα κατά της πανδημίας, αλλά επιταχύνθηκε από αυτά. Αρκούν σχετικώς τα στοιχεία επιβράδυνσης της ανάπτυξης του παγκόσμιου ΑΕΠ κατά 2,9% πέρυσι έναντι 3,6% το 2018 και στην Ευρωζώνη αντίστοιχα 1,2% έναντι 1,9%, ο έντονος εμπορικός προστατευτισμός, η μείωση της βιομηχανικής παραγωγής κ.ά. Έτσι ή αλλιώς το προφίλ της νέας κανονικότητας γίνεται «διαβολικά» τρομακτικό.

Υπηρεσίες

Τάκης Λουκέρης, ADUS: Καμία χαμένη πώληση για τους πελάτες μας
«Σε όλη την περίοδο του lockdown κανένα από τα προϊόντα των πελατών μας δεν εμφάνισε έλλειψη στο ράφι παρά τις αγοραστικές συμπεριφορές πανικού του κοινού. Σε περιπτώσεις άλλων εταιρειών χάθηκαν πωλήσεις, εφόσον ο καταναλωτής μη βρίσκοντας τα προϊόντα τους, τα αντικαθιστούσε με άλλα στο καλάθι του. Σε κανέναν από τους πελάτες μας δεν συνέβη κάτι τέτοιο», τονίζει ο κ. Τάκης Λουκέρης, CEO της ADUS.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION