Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019
Απ’ το χωράφι στο ράφι,ναι, αλλά πώς;Brand name, τυποποίηση και συσκευασία, αυτά χρειάζονται σήμερα τα ελληνικά οπωροκηπευτικά για να βρουν τη θέση που αξίζουν στα σούπερ μάρκετ, εγχώρια και διεθνή. Πρόκειται για τις εκ των ουκ άνευ προϋποθέσεις της εμπορικότητάς τους, οι οποίες, σε συν...
12 Ιουνίου 2015 | 11:32
Topics: Branding
Εσπερίδα ΕΣΒΕΠ: Ο ρόλος της μάρκας στην εποχή της κρίσηςΣτον ρόλο που καλείται να παίξει ιδιαίτερα σήμερα η βιομηχανία επώνυμων προϊόντων αλλά και στα προβλήματα που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σε επίπεδο θεσμικού πλαισίου και οικονομικού περιβάλλοντος, επικεντρώθηκε η εσπερίδα που διοργάνωσε στις αρχές ...
14 Δεκεμβρίου 2011 | 14:45
Topics: Branding, Εκδηλώσεις
Καραμολέγκος: Λανσάρει ξανά το σήμα ΚατσέληςΤο επαναλανσάρισμα της ιστορικής μάρκας Κατσέλης αποφάσισε η διοίκηση της αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος, στο πλαίσιο του διετούς αναπτυξιακού σχεδιασμο...
19 Σεπτεμβρίου 2016 | 15:59
Topics: Branding, Αγορά, Βιομηχανία
Σταύρος Λυγερός: Εποχή τεκτονικών γεωπολιτικών αλλαγών«Τόσο η ελληνική όσο και η ελληνοκυπριακή πλευρά, που βλέπουν να δημιουργούνται για πρώτη φορά μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ευνοϊκότεροι όροι για... Topics: Διεθνή,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Γιώργος Καπόπουλος: Εν κινδύνω όλος ο πλανήτης«Το 2019 η παγκόσμια πολιτική μπαίνει όλο και βαθύτερα σε αχαρτογράφητες περιοχές. Στην ΕΕ ουδείς μπορεί να προβλέψει τις εξελίξεις μετά τις ευρωεκλογ... Topics: Διεθνή,Συνέντευξεις-Πρόσωπα