
Λαμβάνοντας υπόψη την απαίτηση για λύσεις που σέβονται τον άνθρωπο και το περιβάλλον, η Rilken λάνσαρε τη νέα πρόταση για τα μαλλιά, το Nature Box.
Πρόκειται για τέσσερις Vegan σειρές προϊόντων, με φυσικά έλαια 100% Cold Pressed και συσκευασίες από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό, που προσφέρουν περιποίηση των μαλλιών, αναδεικνύοντας παράλληλα τη φυσική ομορφιά τους. Η διαδικασία Cold Press αποτελεί μία premium μέθοδο εκχύλισης ελαίων, που απαιτεί χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την υψηλή ποιότητα και τα θρεπτικά συστατικά του καρπού ή του φρούτου, αντίστοιχα.
Οι σειρές προϊόντων Nature Box περιέχουν έλαια από αβοκάντο, βερίκοκο, αμύγδαλο και ρόδι, που διατηρούν όλες τις πολύτιμες βιταμίνες (A, B, C, D, E), τα αντιοξειδωτικά και τα λιπαρά τους οξέα. Όλα τα προϊόντα της σειράς δεν περιέχουν σιλικόνες και τεχνητές χρωστικές, ενώ τα σαμπουάν δεν περιέχουν ούτε sulfates, δημιουργώντας έτσι ένα λεπτό φίλτρο προστασίας και λάμψης στα μαλλιά, χωρίς να τα βαραίνουν. Η σειρά περιλαμβάνει σαμπουάν, conditioner, μάσκα, κρέμα περιποίησης και leave-in spray.
Αφιέρωμα
Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…
Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Το πρώτο e-spot My market
- Fischer: Πρωταγωνίστρια στις Νύχτες Πρεμιέρας
- Amstel Free: Τρέχουμε για καλό σκοπό
- Επιχειρηματικές ευκαιρίες στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας
- 7η ολομέλεια της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Διεθνής διαγωνισμός Barilla Pasta World Championship
- Οι δράσεις της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Η Δωδώνη στο FoodChem Day 2019
- Mondelēz: 25 χρόνια «Η Σοκολάτα και ο Παυλίδης»
- Φρεσκούλης: Το φρέσκο είναι τέχνη
- Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης
- 50 χρόνια Coca-Cola στην Ελλάδα
- Μισός αιώνας Μπάρμπα Στάθης
- ΕΙΠ: 24ο Banking Forum
Προφίλ εταιρείας
- Nielsen: Κρυμμένοι άσοι και αδύναμα σημεία του τζίρου
- Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2019: Στο +3,56% ο κύκλος εργασιών, στο -3,47% τα καθαρά κέρδη
- Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
- ICAP: Ενισχύεται σταδιακά η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ
- Οι επτά διατροφικές-καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
- Οριακά καλύτερα από το 2017, συγκλονιστικά χειρότερα από το 2008
- Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την αλλαγή σελίδας
- IRI: Πρόβλεψη ανάπτυξης τζίρου 2,1% φέτος
- ΙΕΛΚΑ: Η ποιότητα και πάλι το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών
- Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν
- CENSUS 2018: Η εικόνα του κλάδου από την IRI
- Ευρωβαρόμετρο: Έρευνα για την ασφαλή διατροφή στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Εντείνεται η στρατηγική επενδύσεων στην ΕΚΕ
Προφίλ εταιρείας
- Πόσο και ποιον συμφέρει η πλήρης απασχόληση
- Μασούτης: Τιμητική βράβευση διευθυντών-προσωπικού καταστημάτων
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
Προφίλ εταιρείας
- Henkel: Τρίποντο στην καθαριότητα!
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!