σελφ σερβις - Co-op: Συνεργασία με κανάλι μαγειρικής

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Co-op: Συνεργασία με κανάλι μαγειρικής

21 Οκτωβρίου 2016 | 12:34 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Διεθνή,Τρόφιμα/Ποτά

Συνεργασία με το online κανάλι μαγειρικής Sortedfood ξεκίνησε η αλυσίδα Co-op στη Μ. Βρετανία, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε, η οποία αποκάλυψε τις ελλείψεις των πολιτών της χώρας, αλλά ιδιαίτερα των Millennials, στον συγκεκριμένο τομέα.

Η έρευνα με τίτλο «Millenials’ cooking skills gap» κατέγραψε πως το μαγείρεμα στο σπίτι μειώθηκε κατά τουλάχιστον 54% τα τελευταία 30 χρόνια.

Μεταξύ των Millenials, ένα ποσοστό 27% δήλωσε πως δεν ενδιαφέρεται να μάθει να μαγειρεύει, ενώ το 28% εκείνων που δεν γνωρίζουν να μαγειρεύουν είπαν πως δεν βρίσκουν κανέναν λόγο να μάθουν. Περίπου ένα τρίτο των ερωτηθέντων (31%) γνωρίζει να ετοιμάζει έναν ελάχιστο αριθμό συνταγών και το 48% επαφίεται στους γονείς για την εκπαίδευση στη μαγειρική. Κατά 16% οι ερωτηθέντες απάντησαν πως τη μαγειρική είναι απλώς ένα μέσον που εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό, παρά κάτι που θα επέλεγαν να κάνουν για την ευχαρίστησή τους. Οι μελετητές θεωρούν πως μεγάλη ευθύνη για τα απογοητευτικά ευρήματα φέρει η σχολική εκπαίδευση.

Η Co-op δήλωσε πως τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερο έτοιμο φαγητό ή έτοιμα συστατικά γευμάτων, όπως σάλτες ζυμαρικών, σαλάτες κλπ. Η συνεργασία με το Sortedfood στοχεύει στη βελτίωση της κατάστασης, όπως αυτή καταγράφηκε στην έρευνα, με την εκπαίδευση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών στη μαγειρική.

σελφ σερβις (T. 465)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION