σελφ σερβις - Co-op: Συνεργασία με κανάλι μαγειρικής

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Co-op: Συνεργασία με κανάλι μαγειρικής

21 Οκτωβρίου 2016 | 12:34 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Διεθνή,Τρόφιμα/Ποτά

Συνεργασία με το online κανάλι μαγειρικής Sortedfood ξεκίνησε η αλυσίδα Co-op στη Μ. Βρετανία, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε, η οποία αποκάλυψε τις ελλείψεις των πολιτών της χώρας, αλλά ιδιαίτερα των Millennials, στον συγκεκριμένο τομέα.

Η έρευνα με τίτλο «Millenials’ cooking skills gap» κατέγραψε πως το μαγείρεμα στο σπίτι μειώθηκε κατά τουλάχιστον 54% τα τελευταία 30 χρόνια.

Μεταξύ των Millenials, ένα ποσοστό 27% δήλωσε πως δεν ενδιαφέρεται να μάθει να μαγειρεύει, ενώ το 28% εκείνων που δεν γνωρίζουν να μαγειρεύουν είπαν πως δεν βρίσκουν κανέναν λόγο να μάθουν. Περίπου ένα τρίτο των ερωτηθέντων (31%) γνωρίζει να ετοιμάζει έναν ελάχιστο αριθμό συνταγών και το 48% επαφίεται στους γονείς για την εκπαίδευση στη μαγειρική. Κατά 16% οι ερωτηθέντες απάντησαν πως τη μαγειρική είναι απλώς ένα μέσον που εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό, παρά κάτι που θα επέλεγαν να κάνουν για την ευχαρίστησή τους. Οι μελετητές θεωρούν πως μεγάλη ευθύνη για τα απογοητευτικά ευρήματα φέρει η σχολική εκπαίδευση.

Η Co-op δήλωσε πως τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερο έτοιμο φαγητό ή έτοιμα συστατικά γευμάτων, όπως σάλτες ζυμαρικών, σαλάτες κλπ. Η συνεργασία με το Sortedfood στοχεύει στη βελτίωση της κατάστασης, όπως αυτή καταγράφηκε στην έρευνα, με την εκπαίδευση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών στη μαγειρική.

σελφ σερβις (T. 465)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION