σελφ σερβις - Πτώση της ζήτησης κρέατος στην Ευρώπη

Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Πτώση της ζήτησης κρέατος στην Ευρώπη

14 Μαΐου 2015 | 14:47 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή,Έρευνα,Ευρωπαϊκή Ένωση

Η ζήτηση του κρέατος στην Ευρώπη εξακολούθησε και τον προηγούμενο χρόνο, καθώς η τάση για πιο υγιεινή διατροφή, αλλά και η ανησυχία για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος στρέφουν το καταναλωτικό κοινό σε δίαιτες χωρίς κρέας ή με μειωμένη συμμετοχή του στο σύνολο των γευμάτων της ημέρας.

Τα στοιχεία προέρχονται από την Euromonitor, στην έρευνα της οποίας σημειώνεται πως στο σύνολο της αγοράς των φρέσκων προϊόντων διεθνώς, η μεγαλύτερη πτώση αφορά στο κόκκινο κρέας, σε αντίθεση με το κρέας των πουλερικών, που είχε μια καλή πορεία πωλήσεων σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Ενδιαφέρον έχει επίσης το στοιχείο πως το επεξεργασμένο κρέας, καθώς και τα έτοιμα γεύματα που έχουν ως βάση τους το κρέας, κέρδισαν μερίδιο αγοράς, στο πλαίσιο της τάσης για αναζήτηση ευκολίας, ενώ και το κατσικίσιο κρέας συγκαταλέγεται στις κατηγορίες που είχαν αύξηση πωλήσεων,  ως αποτέλεσμα της τάσης για δοκιμή «εξωτικών και σπάνιων κρεάτων», όπως δηλώνει η υπεύθυνη έρευνας της κατηγορίας Φρέσκων Προϊόντων της Euromonitor, Anastasia Alieva.

Οι πωλήσεις κρέατος στην παγκόσμια αγορά σημείωσαν αύξηση κατά 3%, φθάνοντας τους 225 εκατ. τόνους, κυρίως λόγω αύξησης της ζήτησης στις αναπτυσσόμενες αγορές. Στην ελληνική αγορά, όπως και σε αυτές της Γερμανίας και της Ολλανδίας, σημειώνει η έρευνα, οι πωλήσεις κρέατος είχαν τη μεγαλύτερη πτώση, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο διατηρήθηκαν στο ίδιο περίπου επίπεδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε τον Μάρτιο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Short Term Outlook), σχετικά με την πορεία των αγροτικών προϊόντων, των γαλακτοκομικών και του κρέατος, η παραγωγή βοδινού κρέατος στην Ευρώπη αυξήθηκε το 2014 κατά 2,1%, μετά από αρκετά χρόνια πτωτικής πορείας και προβλέπεται πως θα αυξηθεί και το 2015, κατά 2%.

σελφ σερβις (T. 449)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αντηλιακά Προϊόντα: Σκληρότατος ανταγωνισμός, επιθετικές πολιτικές προσφορών

Τον πρώτο λόγο στην ανάπτυξη των πωλήσεων της κατηγορίας των προϊόντων αντηλιακής προστασίας σε αξία δεν τον έχει πλέον ο… ήλιος, αλλά ο σκληρός ανταγωνισμός των προμηθευτών τους, που διαγκωνίζονται στις προωθητικές ενέργειες, στο πλαίσιο της διατήρησης ή επέκτασης των μεριδίων των μαρκών τους. Η καλή ενημέρωση των καταναλωτών σήμερα για τη σημασία της προστασίας του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία και η διόγκωση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα φέρονται να εγγυώνται τις θετικές προοπτικές ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION