σελφ σερβις - Ο ελληνικός… εμφύλιος για τη φέτα!

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ο ελληνικός… εμφύλιος για τη φέτα!

21 Ιουνίου 2016 | 09:30 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ευρωπαϊκή Ένωση,Νομοθεσία,Προϊόντα

Σε αντιδικία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Γαλακτοκομικών Προϊόντων (ΣΕΒΓΑΠ) και του Υπουργείου Εξωτερικών εξελίχθηκε η αντίδραση του πρώτου στη δρομολογημένη αποδοχή της Οικονομικής & Εμπορικής Συμφωνίας της ΕΕ και 15 κρατών της Νοτίου Αφρικής SADC, στο πλαίσιο της οποίας εξαιρείται σκανδαλωδώς και ως μοναδική εξαίρεση η ελληνική φέτα από τη δικαιωματική προστασία της ως Προϊόν Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ).

«Στο ίδιο δυστυχώς πνεύμα πρωτοφανούς διακριτικής μεταχείρισης για την χώρα μας έχει συνταχθεί και η αντίστοιχη συμφωνία ΕΕ-Καναδά (CETA) και προγραμματίζονται πολλές άλλες», είχε επισημάνει ο ΣΕΒΓΑΠ. Απαντώντας σε σχόλιο του Υπουργείου Εξωτερικών περί «κοντής μνήμης» των συντακτών του Συνδέσμου, καθώς «οι μέχρι σήμερα ρυθμίσεις για το καθεστώς προστασίας της φέτας προβλέπονταν στη συμφωνία ΕΕ-Ν. Αφρικής, που μονογραφήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούλιο του 2014 επί των ημερών της τότε κυβέρνησης», ο ΣΕΒΓΑΠ κάνει λόγο περί ομφαλοσκοπικής αντίδρασης του υπουργείου και συνιστά «η εθνική πολιτική να μην ασκείται από τους πολιτικούς, αλλά από το κράτος, που οφείλει σε εθνικά θέματα να έχει μια συνέχεια, συνέπεια και ανεξαρτησία από κομματικούς μηχανισμούς και μικροπολιτικές»(;!) και «να μην επιρρίπτονται ευθύνες στο παρελθόν, αλλά να μας απασχολεί το τι μπορεί να γίνει στο παρόν».

Κατηγορεί δε εμμέσως πλην σαφώς την ηγεσία του υπουργείου για εθνική μειοδοσία, καλώντας την ν’ αφήσει «τη λογική του «μη χείρον βέλτιστον» και να σταθεί εμπόδιο στην πρωτάκουστη εθνική διάκριση εις βάρος της χώρας»...

σελφ σερβις (T. 462)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION