σελφ σερβις - «Ξεχάστε το online, ελάτε στο κατάστημα!»

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

«Ξεχάστε το online, ελάτε στο κατάστημα!»

19 Σεπτεμβρίου 2016 | 16:49 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή,Έρευνα,Υγεία/Ομορφιά

Αυτή είναι η προτροπή της συμβούλου της βρετανικής κυβέρνησης σε θέματα Υγείας, καθηγήτριας Dame Saly Davies, που κέντρισε το ενδιαφέρον του τύπου. Η Davies προτρέπει τους πολίτες να αφήσουν στην άκρη τις online αγορές... για το καλό τους!

Η προτροπή απευθύνεται κυρίως στους ενήλικες, που, σύμφωνα με όσα δείχνουν οι σχετικές έρευνες, στην πλειονότητά τους (3/4 των ερωτηθέντων) δεν ασκούνται ούτε κατά το ελάχιστο, σύμφωνα με τις συστάσεις των ειδικών, δηλαδή 15’ περπάτημα μέσης έντασης, την εβδομάδα (πηγή: British Heart Foundation, 2015).

Από το τίποτα, δηλώνει η Davies, είναι προτιμότερη η ελάχιστη άσκηση αποτελεί για έναν ηλικιωμένο η επίσκεψη ενός σούπερ μάρκετ, η αναζήτηση, μέσω της περιήγησης στους διαδρόμους του, των επιθυμητών προϊόντων και η μεταφορά τους με τα πόδια στο σπίτι. Αυτή η διαδικασία αποτελεί μια ελάχιστη, αλλά όχι αμελητέα άσκηση, που «απειλείται» από την online διαδικασία αγορών. Οι online αγορές έχουν ακολουθήσει εξαιρετικά έντονη ανοδική πορεία, από τη δεκαετία του ’90 που πρωτοεμφανίστηκαν έως σήμερα.

Η εταιρεία ερευνών Mintel, διαπίστωσε τον Απρίλιο πως 1 στους 10 online αγοραστές ειδών παντοπωλείου παραλάμβαναν το σύνολο των αγαθών στο σπίτι, ενώ σε ποσοστό 29% οι online αγοραστές χρησιμοποιούσαν περισσότερο το διαδίκτυο από ό,τι έναν χρόνο πριν. Οι online αγορές αντιστοιχούν στο 4,4% του συνόλου των πωλήσεων ειδών σούπερ μάρκετ (στοιχεία IGD), ποσοστό που προβλέπεται πως το 2020 θα έχει ανέλθει στο 9%.

σελφ σερβις (T. 464)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION