σελφ σερβις - Schwarzkopf: Ταξίδι 120 χρόνων, με σημαντικούς σταθμούς επιτυχίας!

Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Schwarzkopf: Ταξίδι 120 χρόνων, με σημαντικούς σταθμούς επιτυχίας!

15 Φεβρουαρίου 2018 | 12:38 Γράφει το Τμήμα Marketing  Schwarzkopf Topics: Marketing,Προϊόντα,Υγεία/Ομορφιά

Ας ταξιδέψουμε 120 χρόνια πίσω στον χρόνο το 1898, στο Βερολίνο. Εκεί ο Hans Schwarzkopf, ένας εγκεκριμένος φαρμακοποιός, έχει ένα μικρό φαρμακείο, το οποίο διαθέτει και ένα διάσημο τμήμα αρωμάτων. Ο Hans είναι ενάντια στα ακριβά έλαια και τα σκληρά σαπούνια που χρησιμοποιούνται εκείνη την εποχή για το λούσιμο των μαλλιών. Έτσι, εμπνέεται να δημιουργήσει μια πιο περιποιητική λύση για τα μαλλιά.

Tο πρώτο προϊόν του είναι ένα σαμπουάν σε μορφή πούδρας που διαλύεται στο νερό. Είναι εύκολο στη χρήση και σχετικά φθηνό, συνεπώς γίνεται αμέσως επιτυχία. Σύντομα ο Hans προμηθεύει το σαμπουάν με το μαύρο κεφάλι σε πολλά φαρμακεία στη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Ρωσσία. Το 1927 προμηθεύει την αγορά με το πρώτο σαμπουάν σε υγρή μορφή, ενώ αργότερα δημιουργεί προϊόντα περμανάντ, βαφής μαλλιών και styling. Ο ανήσυχος αυτός φαρμακοποιός, μέσα από μια σειρά καινοτομιών, δημιουργεί στο πέρασμα των ετών το εμπορικό σήμα που σταδιακά γίνεται όλο και πιο γνωστό ως Schwarzkopf στη Γερμανία, την Ευρώπη και αργότερα σε όλο τον κόσμο. Το 1995 η Schwarzkopf ενσωματώνεται στην εταιρεία Henkel, γεγονός που την καθιστά ηγετική εταιρεία στην παγκόσμια αγορά στην προμήθεια επώνυμων καλλυντικών προϊόντων. Κάπως έτσι ο Hans Schwarzkopf έθεσε τα θεμέλια μιας μάρκας που είναι συνώνυμο της ποιότητας, της αξιοπιστίας, της εξειδίκευσης και της καινοτομίας. Σήμερα η μάρκα αυτή αποτελεί έναν παγκόσμιο πρωτοπόρο στα μαλλιά και ηγέτη στην καινοτομία.

Η μεγαλύτερη μάρκα της Henkel
Η Schwarzkopf είναι η μεγαλύτερη μάρκα καλλυντικών της Henkel, που δημιουργεί έσοδα περί τα 2 δισ. ευρώ (2015) σε πάνω από 60 αγορές παγκοσμίως, τόσο στην αγορά καλλυντικών ευρείας όσο και στην αγορά των κομμωτηρίων. Τα προϊόντα της είναι μάρκες γνωστές εδώ και χρόνια και στην ελληνική αγορά, όπως είναι η Palette, το Gliss, η Τaft, το Silken Color και το Got2b.

Όλα αυτά τα χρόνια η Schwarzkopf, ακολουθώντας το όραμα του ιδρυτή της, αποτελεί συνώνυμο του πάθους για τα μαλλιά, της δέσμευσης στην ατομικότητα, την δημιουργικότητα και τη μόδα. Η νέα αποστολή της Schwarkzopf είναι να στηρίζει την ομορφιά και να εμπνέει τον καθένα μας να την εκφράζει όπως εκείνη ή εκείνος την αντιλαμβάνεται.

Έμφαση σε πρότυπα που δημιουργούν οι καθημερινοί άνθρωποι
Έχουμε παρατηρήσει πως αυτό που πλέον εκφράζει τους ανθρώπους, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι η ανάγκη τους για ποικιλομορφία και αυθεντικότητα, μέσω του επαναπροσδιορισμού του status quo στην μόδα και το στυλ. Στις μέρες μας τα πρότυπα ομορφιάς και τελειότητας έχουν πλέον αλλάξει. Οι γνωστοί celebrities, που κάποτε είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στον καθορισμό των στυλ, αντιθίστανται από καθημερινούς ανθρώπους, που εκφράζουν την προσωπικότητά τους μέσα από το στυλ τους και αποτελούν έμπνευση σε μια νέα τάση, αυτή της εξατομίκευσης. Διαφορετικά στυλ, έντονα χρώματα, τολμηροί συνδιασμοί που παλιότερα θα περίμενε κανείς πρώτα να δει στην πασαρέλα και μετά στην καθημερινότητα, τώρα δημιουργούνται από απλούς ανθρώπους, που νιώθουν την ανάγκη να ξεχωρίζουν και να εκφράζονται, πειραματιζόμενοι με την εμφάνισή τους.

Η κριτική που ασκήθηκε τα πρηγούμενα χρόνια στα πρότυπα που προβάλονταν από τα ΜΜΕ, είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας τάσης η οποία προστάζει την ατομική δημιουργία, το προσωπικό στυλ και τον σεβασμό στην ατομική επιλογή. Τα στερεότυπα πλέον τείνουν να καταργηθούν και οι ταμπέλες που εκπροσωπούσαν κάθε εμφάνιση να αφανιστούν. Πλέον οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται πως η προσωπική τους δημιουργική στιγμή είναι αυτή που καθορίζει το τέλειο look, όχι γιατί θα είναι αψεγάδιαστο, αλλά γιατί θα το έχει δημιουργήσει καθένας για τον εαυτό του. Θα είναι αυτό που θα τον εκφράζει απόλυτα την κάθε στιγμή και αυτό είναι ένα στοιχείο που θα τον κάνει μοναδικό. Με αυτόν τον τρόπο οι άνθρωποι που εκφράζονται όλο και περισσότερο νιώθουν μοναδικοί, είναι χαρούμενοι και αποδέχονται τον εαυτό τους. Στο πλαίσιο της αποδοχής βρίσκεται και η κατάργηση των στερεότυπων και ο σεβασμός στις προσωπικές επιλογές του καθενός.

#createyourstyle: η νέα καμπάνια με αφορμή τα 120 χρόνια
Με αφορμή την επέτειο των 120 χρόνων από τη δημιουργία της η Schwarkozpf γιορτάζει την δημιουργικότητα, την αυτοπεποίθηση και την προσωπική σφραγίδα στο look καθενός από εμάς. Η Schwarzkopf επαναπροαδιορίζει την ταυτότητά της για την επέτειο των 120 χρόνων της με μια ξεχωριστή καμπάνια, που ονομάζεται #createyourstyle.

Με αυτόν τον τρόπο γιορτάζει την ατομικότητα με πρωτοφανή συνεκτικότητα. Μέσα από υλικά επικοινωνίας σε όλα τα επικοινωνιακά κανάλια, αλλά και μέσα στα καταστήματα, που θα προκαλέσουν αίσθηση, τη χρήση μοντέλων που αντανακλούν ακριβώς αυτή την επανατοποθέτηση του στυλ, η Schwarzkopf προσπαθεί να εμπνεύσει καθέναν να γιορτάσει το προσωπικό του στυλ και να γράψει ένα νέο κεφάλαιο, αυτό της ομορφιάς της προσωπικής έκφρασης.

Όπως χαρακτηριστικά εκφράζει η κυρία Marie-Εve Schröder, Corporate Senior Vice President International Marketing Henkel Beauty Care, «οι άνθρωποι δεν θέλουν πια να ακολουθούν στερεότυπα ομορφιάς. Κάθε άνθρωπος επιθυμεί να εκφράζει την προσωπικότητά του, με πολύ προσωπικό και αυθεντικό τρόπο. Η Schwarzkopf τους παρέχει τις κατάλληλες λύσεις, να εκφράσουν τη προσωπικότητά τους, ώστε να έχουν την καλύτερη έκδοση του εαυτού τους και να νιώθουν αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή της ζωής τους».

Η αποστολή μας είναι να ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να βρουν το στυλ που τους κάνει χαρούμενους, τους ενθουσιάζει και τους κάνει να νιώθουν όμορφοι, από το ακραίο και το τολμηρό έως το καθημερινό. Με αυθεντικότητα, ποικιλομορφία, αισιοδοξία, εξατομίκευση, τόλμη, δύναμη, ανεπιτήδευτο, αλλά πάντα δημιουργημένο από τους ίδιους.

Χαρκτηριστικό της δέσμευσης αυτής της Schwarzkopf αποτελεί το γεγονός ότι, σε αντίθεση με παλαιότερα χρόνια, τα Schwarzkopf Looks που εμπνέονταν παραδοσιακά από την πασαρέλα φέτος θα εκφράζουν εξατομικευμένα στυλ, μεταφέροντας την ομορφιά στην καθημερινή ζωή, χωρίς την επιδίωξη της τελειότητας και θα αποτελούν και αυτά μέρος της #createyourstyle καμπάνιας.

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION