Η ΔΕΛΤΑ υλοποιεί για δεύτερη συνεχή χρονιά πρόγραμμα υποτροφιών για νέους κτηνοτρόφους, παρέχοντας 15 υποτροφίες για τεχνική εκπαίδευση διαχείρισης της κτηνοτροφικής μονάδας, με φορέα υλοποίησης την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, στο πλαίσιο του «Σχεδίου Δράσης Γαία».
Στη διάρκεια του πρώτου κύκλου εκπαιδεύσεων το 2017 εκπαιδεύτηκαν 14 νέοι κτηνοτρόφοι, οι οποίοι παρακολούθησαν επαγγελματικά σεμινάρια για τις ορθές κτηνοτροφικές και επιχειρηματικές πρακτικές στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Το πρόγραμμα υποτροφιών φέτος, με τον ίδιο στόχο, αφορά παιδιά κτηνοτρόφων συνεργατών της ΔΕΛΤΑ, που εργάζονται στην κτηνοτροφική επιχείρηση και προτίθενται σταδιακά να την αναλάβουν και να βελτιώσουν τη βιωσιμότητά της, καθώς και νέους που επιθυμούν να ασχοληθούν με την κτηνοτροφία.
Αφιέρωμα
Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων: Πυλώνας της εγχώριας επιχειρηματικής εξωστρέφειας
Η βιομηχανία τροφίμων-ποτών αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα στήριξης της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας και μάλιστα σε δυσμενείς οικονομικές συνθήκες για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεών της. Κόντρα στην ύφεση της οικονομίας, στο αρνητικό κλίμα διεθνώς για τη χώρα από την έναρξη της κρίσης, όπως και στα capital controls, κατάφερε την περίοδο 2012-2016 να διατηρεί ανοδική την εξωστρεφή της δράση, όταν μάλιστα στο ίδιο διάστημα οι ελληνικές εξαγωγές στο σύνολό τους εξελίχθηκαν πτωτικά.
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- 23η ΓΣ ECR Hellas: Αισιόδοξα μηνύματα, αλλά όχι αρκετά για μια νέα ισορροπία
- Συνάντηση κορυφής
- ΔΕΛΤΑ: Επίσκεψη εμπορικών ακολούθων ξένων πρεσβειών
- FIX Hellas: Χορηγός του Θαλασσινού Καρναβαλιού Χαλκίδας
- Γυναίκα και Εργασία: Μύθοι και αλήθειες από την P&G
- ΙΠΕ: Στο πλευρό του Χριστοδούλειου Ιδρύματος
- Μύλοι Αγίου Γεωργίου: Love to Bake Day
- 70 χρόνια Βιτάμ
- Coca-Cola Τρία Έψιλον: Youth Empowered
- Πρώτος κύκλος Heineken Growth Makers Nights
- ΔΕΛΤΑ: Εκπαιδευτική ημερίδα
- John Tschohl: Στρατηγικές στην εξυπηρέτηση πελατών
- Ελλα-δικά μας: Διεκδίκηση δυναμικού ρόλου στην ανάκαμψη
- Daikin Hellas: Ενημέρωση εν όψει του χειμώνα
Προφίλ εταιρείας
- Top 100 Brands 2017: Θετική μεταβολή πωλήσεων
- Θετικά μηνύματα, αλλά και απαισιοδοξία
- ΙΕΛΚΑ: Φθηνότερο το πασχαλινό καλάθι, περισσότεροι οι νηστευτές!
- ΙΕΛΚΑ -CONVERT GROUP: Ένταση ανάπτυξης του online σούπερ μάρκετ
- Ιδιαίτερα υψηλή η αξιολόγηση των σούπερ μάρκετ
- Αλέξανδρος Φλώρος, NIELSEN: Πρωταθλητισμός για την ηγεμονία
- Σε παπούτσια, γλυκά και σαπούνι ξοδεύουν οι έφηβοι τα χρήματά τους
- Deloitte: Αισιοδοξία για την 4η Βιομηχανική Επανάσταση
- Infobank Hellastat: Κάμψη όγκου πωλήσεων στα ζυμαρικά το 2016
- Ανανέωση της χρηματοοικονομικής ανάλυσης
- Παναγιώτης Μπορέτος, IRI: Οι μετατοπίσεις τζίρου «έφτιαξαν» τον τζίρο του 2017
- Γιατί «πλεονάζει» ο αριθμός των σούπερ μάρκετ της αγοράς μας
- Επιχειρηματικές ευκαιρίες στο φαγητό εκτός σπιτιού
- ELTRUN: Ο Έλληνας online αγοραστής εξελίσσεται δυναμικά
Προφίλ εταιρείας
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
- Νέες πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
Προφίλ εταιρείας
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
- Guinness «Explore the Extraordinary»
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!