σελφ σερβις - Metro C&C: Πρόγραμμα ανάπτυξης των ΜμΕ

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Metro C&C: Πρόγραμμα ανάπτυξης των ΜμΕ

16 Ιουλίου 2018 | 12:20 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Εκπαίδευση,Χονδρεμπόριο

H Metro Cash & Carry ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος «Πετυχαίνουμε μαζί», που αποσκοπεί στη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εστίασης, μέσω της κατάρτισής τους και της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.

Το πρόγραμμα τους παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης ενός διευρυμένου κύκλου σεμιναρίων ενημέρωσης για τις εξελίξεις και τις βέλτιστες πρακτικές του χώρους τους από αναγνωρισμένους επαγγελματίες.

Ο πρώτος κύκλος των σεμιναρίων πραγματοποιήθηκε ήδη στην Αθήνα στις 16 και 17 Ιουλίου και ακολουθεί η διοργάνωσή του σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα, με ομιλητές τον κ. Β. Καρκατζούνη, Chief Legal Officer της πλατφόρμας νομικής πληροφόρησης Lawspot, με θέμα τις νομικές εξελίξεις για τη μικρομεσαία επιχείρηση της εστίασης, το chef Ανδρέα Λαγό, με θέμα τις τάσεις, τις γεύσεις και την οργάνωση της κουζίνας, τον Αν. Ματθίδη, sommelier-πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Οινοχόων, με θέμα το κρασί, και τον κ. Σπ. Κερκύρα, CEO της Bar Solutions, με θέμα την οργάνωση του μπαρ.

Εξάλλου, ολοκληρώθηκε η πρώτη δράση αστικής παρέμβασης του προγράμματος ΕΚΕ «Πάμε Μπροστά-Δίνουμε Πίσω» των My market στο Βύρωνα, που αποβλέπει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Στο πλαίσιό της, έγινε ανάπλαση της πλατείας Ταπητουργείου, με τη σύμπραξη περισσότερων από 70 εθελοντές από εργαζόμενους των My market, της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας ethelon και υπαλλήλων του Δήμου. Φυτεύτηκαν 126 φυτά, επιδιόρθωσαν 19 παγκάκια, καθαρίστηκε ο χώρος και βάφτηκε το αμφιθέατρο της πλατείας.

σελφ σερβις (T. 485)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION