σελφ σερβις - ΤΕΖΑ : ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ "ΟΠΛΟ" ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΡΙΔΩΝ

Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

ΤΕΖΑ : ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ "ΟΠΛΟ" ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΡΙΔΩΝ

1 Ιουλίου 2002 | 00:00 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά

Το κατσαριδοκτόνο ΤΕΖΑ έχει μια ιστορία επιτυχιών. Παρασκευάζεται στην Ελλάδα από την εταιρεία ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ και η επιτυχία του βασίζεται σε ένα συνδυασμό καλά μελετημένων και ανώτερης ποιότητας προϊόντων, πολύ καλού μείγματος marketing, σωστά επιλεγμένης τιμολογιακής πολιτικής και δυναμικής υποστήριξης των πωλήσεων.


Το κατσαριδοκτόνο ΤΕΖΑ έχει μια ιστορία επιτυχιών. Παρασκευάζεται στην Ελλάδα από την εταιρεία ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ και η επιτυχία του βασίζεται σε ένα συνδυασμό καλά μελετημένων και ανώτερης ποιότητας προϊόντων, πολύ καλού μείγματος marketing, σωστά επιλεγμένης τιμολογιακής πολιτικής και δυναμικής υποστήριξης των πωλήσεων.


Οι κατσαρίδες επιζούν εδώ και αιώνες. Τριγυρνούσαν στα πόδια των δεινοσαύρων, γύρω από τα λουτρά των αρχαίων Ελλήνων, στα αμπάρια του πλοίου του Χριστόφορου Κολόμβου, κάτω από τις σκηνές των Ινδιάνων της Αμερικής. Βρίσκονται παντού και δεν κάνουν διακρίσεις. Περισσότερο από οπουδήποτε αλλού συχνάζουν σε σκοτεινά και υγρά μέρη κοντά σε τρόφιμα και σε σημεία όπου μπορούν να βρουν στενές κρυψώνες για να γεννήσουν τα αυγά τους.


Σύμφωνα με τις έρευνες των επιστημόνων, συνηθέστερα οι κατσαρίδες μπαίνουν στα σπίτια μας μαζί με τα κάθε είδους ψώνια που μεταφέρουμε, καθώς σε αυτά μπορεί να έχει κολλήσει μία μικρή Τερέζα τα αυγά της. Σημειωτέον ότι μία κατσαρίδα ζει περίπου 6,5 μήνες και σε αυτό το διάστημα γεννά μέχρι και 30.000 αυγά. Ευτυχώς δεν επιζούν όλα, μένουν όμως αρκετά για να ξεκινήσει ένα γιγαντιαίο κύμα μετανάστευσης που μπορεί μέσα σε μικρό διάστημα να εποικίσει μία μεγάλη πολυκατοικία.


Στη θέα μίας κατσαρίδας η αντίδρασή μας είναι τόσο έντονη που συχνά αγγίζει τα όρια της υστερίας… Και είναι βέβαια δικαιολογημένη, διότι οι κατσαρίδες είναι φορείς ακόμη και θανατηφόρων ασθενειών (αλλεργιών, διαρροιών, ηπατίτιδας, σαλμονέλας, εγκεφαλίτιδας κ.ά.).


Εντομοκτόνα


Η αγορά των εντομοκτόνων που δρουν κατά των κατσαρίδων και όλων των εντόμων που έρπουν κυμαίνεται γύρω στα 7,4 εκατ. ευρώ (2,5 δισ. δρχ.). Τα προϊόντα σε μορφή αεροζόλ σπρέι κατέχουν το 80% της αγοράς αυτής, ενώ τα κατσαριδοκτόνα δολώματα και τα προϊόντα τεχνολογίας mec φτάνουν σε ποσοστά 9% και 11% αντίστοιχα.


Τα κατσαριδοκτόνα είναι προϊόντα που καλούνται να λύσουν άμεσα ένα πρόβλημα το οποίο οι καταναλωτές θεωρούν σημαντικό. Όταν είναι αποτελεσματικά, όπως συμβαίνει με το ΤΕΖΑ, οι καταναλωτές παραμένουν πιστοί στη μάρκα την οποία γνώρισαν και εμπιστεύονται. Η πιστότητα των πελατών στη μάρκα (brand loyalty) αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό εμπορικότητας των προϊόντων της κατηγορίας.


TEZA


Όταν το 1971 αποφασίστηκε από την τότε εταιρεία ΤΡΥΛΕΤ το λανσάρισμα ενός κατσαριδοκτόνου, επιλέχθηκε το πιο αποτελεσματικό μείγμα ουσιών, για να δοθούν στο προϊόν ιδιότητες που κανένα άλλο μέχρι τότε (και μέχρι σήμερα) δεν είχε. Το ΤΕΖΑ ήταν και είναι αποτελεσματικό και άμεσο στην εξόντωση των κατσαρίδων (knock-down effect), ενώ έχει επίσης την ιδιότητα να «κρύβεται», ξεγελώντας τις κατσαρίδες, οι οποίες δεν το αποφεύγουν, αλλά αντίθετα βγαίνουν από τη φωλιά τους και έρχονται σε επαφή με το προϊόν. Αυτό το ακαριαίας δράσης κατσαριδοκτόνο πήρε ένα όνομα που ταίριαζε απόλυτα με τις ιδιότητές του και μπήκε σε ένα μπουκάλι το οποίο με το κόκκινο και μαύρο χρώμα του σηματοδοτεί έκτοτε σε κάθε ράφι την απόλυτη δράση και αποτελεσματικότητα.


Το ΤΕΖΑ έγινε ευρέως γνωστό και ξεκίνησε την ιλιγγιώδη πορεία του το 1979, αφού ταυτίστηκε με την Τερέζα, επινόηση ιδιοφυούς δημιουργικού από τη διαφημιστική εταιρεία BEST (Κατηφόρης) με το γνωστό σε όλους jingle «μια κατσαριδούλα, η μικρή Τερέζα…». Η Τερέζα έγινε από τότε το άλλο όνομα της κατσαρίδας για τα ελληνικά νοικοκυριά.


Το 1989 το ΤΕΖΑ μπήκε στη γνωστή φιάλη του κοκκινόμαυρου spray 300ml και λίγο αργότερα σε αυτή του spray 400ml, λανσάροντας έτσι μία οικονομικότερη εκδοχή του επιτυχημένου προϊόντος. Το 1992 στην οικογένεια ΤΕΖΑ προστέθηκαν τα κατσαριδοκτόνα δολώματα TEZA bait, ενώ ακολούθησαν το ΤΕΖΑ spray ’οσμο σε μορφή αεροζόλ (1999) και φέτος (2002) το ΤΕΖΑ mec, ένα προϊόν πρωτοποριακής σύνθεσης, το οποίο δεν χρειάζεται ανακίνηση πριν από τη χρήση και είναι απολύτως άοσμο και φιλικό προς το περιβάλλον.


Ένα TEZA για κάθε ανάγκη


Σήμερα κυκλοφορούν τα παρακάτω προϊόντα ΤΕΖΑ:



  • Σε μορφή αεροζόλ σπρέι, με βαλβίδα φιλική προς το χρήστη, που επιτρέπει την άμεση αντίδραση στη θέα μίας κατσαρίδας. Το προϊόν διατίθεται σε τρεις διαφορετικές συσκευασίες: Spray Extra 300ml, Spray Extra 400ml, Spray ’οσμο 300ml.
  • TEZA Bait κατσαριδοκτόνα δολώματα, για ένα λιγότερο παρεμβατικό, περισσότερο «διακριτικό», οικολογικό και ασφαλή τρόπο καταπολέμησης των κατσαρίδων.


  • TEZA Mec, το νεώτερο μέλος της οικογένειας ΤΕΖΑ, με χρήση της τεχνολογίας micro emulsion, που σημαίνει με δύο λόγια: μίγμα απολύτως άοσμο και ομογενοποιημένο, που δεν χρειάζεται ανακίνηση πριν από τη χρήση, υψηλότατης αποτελεσματικότητας, άμεσης δράσης και μεγάλης διάρκειας, σε μορφή μοντέρνα, ασφαλή και φιλική για το περιβάλλον.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, που έκαναν την εμφάνισή τους στην κατηγορία των εντομοκτόνων τα τελευταία χρόνια, κερδίζουν συνεχώς μερίδια αγοράς.


Το ΤΕΖΑ παραμένει market leader


Από το 1971, όταν πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά, μέχρι τις μέρες μας το TEZA spray είναι πρώτο σε πωλήσεις, αναγνωρισιμότητα και αποτελεσματικότητα.


Σύμφωνα με τα στοιχεία επανειλημμένων ερευνών εικόνας και tracking, το ΤΕΖΑ είναι η πρώτη μάρκα κατσαριδικτόνου που έρχεται στο μυαλό των Ελλήνων, ενώ θεωρείται ως η πιο αποτελεσματική, αξιόπιστη και δραστική. Σύμφωνη με τα παραπάνω είναι και αύξηση μεριδίου του ΤΕΖΑ, ο ρυθμός της οποίας είναι ιλιγγιώδης: +37% από το 1999. Σήμερα στην αγορά των εντομοκτόνων για έρποντα έντομα το TEZA κατέχει μερίδιο 31,4%, ποσοστό που το καθιστά market leader της κατηγορίας.


Δυναμική διαφήμιση


Το ΤΕΖΑ διαφημίζεται αδιάλειπτα την περίοδο της μεγάλης εποχικότητας της κατηγορίας, δηλαδή κατά τους θερινούς μήνες. Παράλληλα υποστηρίζεται δυναμικά μέσα στα καταστήματα, με stands, ενέργειες καταναλωτή, εκπτώσεις τιμής, δώρα, ημέρες προώθησης και εκτεταμένα προγράμματα κουπονοδιανομής.


Αυξάνοντας συνεχώς τα μερίδια και τη διανομή του, αλλά και λανσάροντας νέα προϊόντα στην αγορά των εντομοκτόνων, το ΤΕΖΑ είναι η μάρκα με την υψηλότερη διανομή στην κατηγορία, το μεγαλύτερο μερίδιο και την ευρύτερη αναγνωρισιμότητα.


Ταυτότητα εταιρείας


ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ


ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΝΙΚΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Αμαρουσίου - Χαλανδρίου 26


ΤΗΛ: 010 6173000


FAX: 010 6173185

σελφ σερβις Online( 1 Ιουλίου 2002)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION