σελφ σερβις - Οι προτεραιότητες της ΕΥΣ τη διετία 2020-2021

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Οι προτεραιότητες της ΕΥΣ τη διετία 2020-2021

27 Μαΐου 2020 | 11:09 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Οι ανακαινίσεις παλαιότερων καταστημάτων, η ίδρυση νέων και η ανάπτυξη του e-shop αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη τη διετία 2020-2021, περίοδο κατά την οποία ο στόχος της διοίκησής της είναι οι πωλήσεις της να εξελιχτούν με διψήφιο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης. Ο στόχος είναι φιλόδοξος, αν σκεφθεί κανείς ότι στην τριετία από την ενσωμάτωση των δομών της Μαρινόπουλος στην ΕΥΣ οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου (ΕΥΣ, The Mart, Χαλκιαδάκης) αυξήθηκαν από τα 1,8 δισ. ευρώ στα 3,135 δισ. ευρώ το 2019.

Ο στόχος φέτος της διοίκησης της εταιρείας είναι ο τζίρος της να αυξηθεί με ρυθμό κοντά στο 12%-13%. Για την επίτευξή του η έμφαση θα δοθεί σε παρεμβάσεις στο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Ειδικότερα, οι πληροφορίες του σελφ σέρβις λένε ότι φέτος προγραμματίζεται η αναβάθμιση των παλαιότερων καταστημάτων της αλυσίδας στην Αττική στα οποία, λόγω του προγράμματος αναβάθμισης των 361 καταστημάτων του δικτύου άλλοτε της Μαρινόπουλος, ο εκσυγχρονισμός καθυστέρησε.

Πάντως, το δίκτυο της Μαρινόπουλος έχει ανακαινιστεί σχεδόν στο σύνολό του. Μόνο εντός του 2019 στις προδιαγραφές της ΕΥΣ προσαρμόσθηκαν περίπου 100 καταστήματά του, ενώ ανάλογες ενέργειες έγιναν στο άλλοτε δίκτυο της Κρόνος στην Πάτρα, το οποίο, όπως είναι γνωστό πέρασε υπό τον πλήρη έλεγχο της ΕΥΣ στα μέσα της περυσινής χρονιάς. Όλα τα καταστήματά του ανακαινίσθηκαν μέχρι τέλος του 2019.

Πλέον η εταιρεία έχει αρχίσει να αναζητεί ακίνητα για την ίδρυση νέων καταστημάτων της, κυρίως στη νησιωτική χώρα και τη Βόρεια Ελλάδα και γενικά σε περιοχές της χώρας όπου η παρουσία της υστερεί.

Παράλληλα, η διοίκησή της θέτει σε εφαρμογή ένα μεγάλο πρόγραμμα ανακαινίσεων των παλαιότερων καταστημάτων της. Στο πλαίσιό του, στη διετία 2020-2021 πρόκειται να ανακαινιστούν ριζικά τα περισσότερα εξ αυτών.

«Η ανάπτυξη της ΕΥΣ θα αναζητηθεί από το δίκτυό της», δήλωσε παράγοντας της εταιρείας στο σελφ σέρβις, προσθέτοντας ότι τα ανακαινισμένα καταστήματα, η περαιτέρω ωρίμανση των καταστημάτων άλλοτε της Μαρινόπουλος κυρίως στην περιφέρεια, όπως και οι υπό δημιουργία εμπορικές μονάδες θα κρατήσουν σε διψήφιο ρυθμό την αύξηση πωλήσεων της εταιρείας.

Προτεραιότητα το e-shop, σε «ύπνωση» το franchise
Παράλληλα, η διοίκηση της ΕΥΣ δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των ψηφιακών της πωλήσεων, έχοντας ήδη εξαγοράσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα caremarket.gr, στην οποία θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν πολλά, προκειμένου το e-shop να προσφέρει στον πελάτη ό,τι και το φυσικό κατάστημα Σκλαβενίτης. Στη διετία 2020-2021, στη διάρκεια της οποίας η αναβάθμιση του e-shop θα αποτελέσει βασική προτεραιότητα της αλυσίδας, θα γίνουν επενδύσεις και στον τομέα της διανομής των παραγγελιών, ώστε το κοινό του ηλεκτρονικού καταστήματος να εξυπηρετείται κατά το δυνατόν ταχύτερα.

Σχετικά με τη στρατηγική είσοδο της αλυσίδας στο franchise, στελέχη της θεωρούν ότι το σχετικό πλάνο παραμένει σε «ύπνωση». Πίσω φαίνεται ότι πηγαίνει και η σχεδιαζόμενη επένδυση της εταιρείας στη μεγάλη κεντρική αποθήκη της. Όπως εξηγείται, οι σχετικές αποφάσεις θα ληφθούν, αφού προηγουμένως εκδηλωθούν οι επενδυτικές πρωτοβουλίες όσων ενδιαφέρονται στρατηγικά για δραστηριοποίηση στην αγορά των logistics σε νευραλγικές περιοχές εγκατάστασης τέτοιων υποδομών, όπως για παράδειγμα στην περιοχή του Θριάσιου.

σελφ σερβις (T. 503)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION