σελφ σερβις - Ελένη Μπελεσιώτη, Ιορδάνης Φωτόγλου, Misko AE: «Παραμένουμε ηγέτες, συνεχίζουμε τις προσφορές»

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ελένη Μπελεσιώτη, Ιορδάνης Φωτόγλου, Misko AE: «Παραμένουμε ηγέτες, συνεχίζουμε τις προσφορές»

16 Απριλίου 2010 | 11:19 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Ελένη Μπελεσιώτη, Ιορδάνης Φωτόγλου, Misko AE

Η μάρκα Misko, πιστή στο τρίπτυχο «ιστορικότητα-ελληνικότητα-ποιότητα», κατάφερε το 2009 -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να παραμείνει σταθερή στην πρώτη θέση της καταναλωτικής προτίμησης. Η κα Ελένη Μπελεσιώτη, marketing manager, και ο κ. Ιορδάνης Φωτόγλου, group brand manager της Misko, μάς μίλησαν για την όλη δραστηριότητα της εταιρείας, σε ό,τι αφορά στον εμπλουτισμό των υπαρχουσών σειρών, τα νέα λανσαρίσματα, τις κοινωνικά ευαίσθητες φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες, αλλά και την αποτελεσματικότητα των προωθητικών ενεργειών της.

Η Misko «γεννήθηκε» το 1927, όταν οι οικογένειες Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη δημιούργησαν στον Πειραιά ένα μικρό εργαστήριο παρασκευής ζυμαρικών και αποφάσισαν να ονομάσουν το προϊόν τους από τα αρχικά «ΜΙ & ΚΟ». Στη δεκαετία του ’50 η μάρκα είχε ήδη γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής και «απογειώθηκε», όταν εμφανίσθηκε για πρώτη φορά ο γνωστός μας Ακάκιος και το σλόγκαν «Ακάκιε... μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι Misko». Η διαφήμιση έμεινε στην ιστορία σαν μία από τις πιο αγαπημένες και επιτυχημένες καμπάνιες στην Ελλάδα. Την ίδια περίοδο, η παραγωγή των προϊόντων της Misko μεταφέρεται σε ένα τεχνολογικά προηγμένο εργοστάσιο στην Πάτρα.

Από τη δεκαετία του ‘80 η Misko είναι μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων, και η επικοινωνία της περιλαμβάνει πλέον ταινίες-υπερπαραγωγές για τα ελληνικά δεδομένα, όπως «Ο μύλος», «Η ζωή δίνει τη γεύση» σε σκηνοθεσία Γ. Πανουσόπουλου, «Η έγκυος» και «Το πορτρέτο» σε σκηνοθεσία Π. Βούλγαρη. Τα τελευταία 10 χρόνια τα ζυμαρικά Misko παράγονται σε νέο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας, ενώ το 2006 λανσάρεται η σειρά «Misko Γεύσεις Ελλάδος» που εμπνέεται από παραδοσιακά σχήματα ζυμαρικών διαφόρων περιοχών της Ελλάδας. Τέλος, πέρυσι η Misko, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, λάνσαρε τη νέα σειρά ζυμαρικών Misko Ολικής Άλεσης.

Τρίπτυχο «ιστορικότητα-ελληνικότητα-ποιότητα»
σελφ σέρβις: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brand Misko; Πού οφείλει το προϊόν τη δυναμική του;

Ελένη Μπελεσιώτη:
Τα βασικά χαρακτηριστικά της μάρκας Misko είναι η ιστορικότητα, η ελληνικότητα και η ποιότητα που έχουν οδηγήσει σε μία μακρόχρονη σχέση πιστότητας με τους Έλληνες καταναλωτές. Με συνεχή παρουσία 83 ετών στην αγορά, η Misko είναι η ιστορική μάρκα που γνωρίζουμε, εμπιστευόμαστε και θυμόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια, απόλυτα συνδεδεμένη στις συνειδήσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως συνώνυμο των ζυμαρικών. Αυτή η εμπιστοσύνη εκδηλώνεται με τον καλύτερο τρόπο μέσα από θεσμούς, όπως τα Famous Brands, όπου η Misko για τέσσερα συνεχή χρόνια κερδίζει την πρώτη θέση στην κατηγορία των ζυμαρικών.

Κάθε πακέτο ζυμαρικών Misko κλείνει μέσα του όλη την ποιότητα, την πρωτοπορία και την ιστορία της μάρκας, που προχωρεί και εξελίσσεται μαζί με την ιστορία της ελληνικής οικογένειας, την ιστορία της δικής μας οικογένειας. Οι αξίες αυτές παραμένουν αναλλοίωτες στη διάρκεια του χρόνου, και γι’ αυτό η ελληνική οικογένεια επιλέγει σταθερά την ποιότητα, τη γεύση και την ποικιλία των ζυμαρικών Misko για το παραδοσιακό της τραπέζι και το μυστικό της Misko περνάει από γενιά σε γενιά.

Από αυτές τις τρυφερές, οικογενειακές στιγμές της καθημερινότητας όλων μας, εμπνέεται και η επικοινωνία της Misko, μεταφέροντας εικόνες που εκφράζουν την ταυτότητα της μάρκας που αγαπάμε και εμπιστευόμαστε.

σελφ σέρβις: Το 2009 ήταν μία δύσκολη χρονιά λόγω της οικονομικής κρίσης. Ποιες πρωτοβουλίες ανέλαβε η εταιρεία σας, προκειμένου να αντιμετωπίσει το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον;

Ελένη Μπελεσιώτη:
Παρά το γεγονός ότι το 2009 ήταν μία δύσκολη χρονιά, η ελληνική αγορά ζυμαρικών παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα, αφού τα ζυμαρικά βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής και αποτελούν βασικό συστατικό της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η Misko παραμένει στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Τη χρονιά αυτή, προχωρήσαμε σε μία σειρά προσφορών και διαγωνισμών στοχεύοντας στην ενημέρωση του κοινού για την θρεπτικότητα των προϊόντων μας, εισήλθαμε σε μία νέα αγορά λανσάροντας τα Misko Ολικής Άλεσης και εμπλουτίσαμε τις υπάρχουσες σειρές μας, ώστε να ανταποκρίνονται στις οικονομικές δυνατότητες και στον σύγχρονο τρόπο ζωής της ελληνικής οικογένειας. Το 2009 ήταν έτος συντήρησης και η Misko παραμένει ηγέτης στην αγορά ζυμαρικών.

Υπό το πρίσμα αυτό, θα συνεχίσουμε τις οικονομικές προσφορές, που αποτελούν παραδοσιακή πολιτική μας, για να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Η Misko «γεννήθηκε» το 1927, όταν οι οικογένειες Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη δημιούργησαν στον Πειραιά ένα μικρό εργαστήριο παρασκευής ζυμαρικών και αποφάσισαν να ονομάσουν το προϊόν τους από τα αρχικά «ΜΙ & ΚΟ». Στη δεκαετία του ’50 η μάρκα είχε ήδη γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής και «απογειώθηκε», όταν εμφανίσθηκε για πρώτη φορά ο γνωστός μας Ακάκιος και το σλόγκαν «Ακάκιε... μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι Misko». Η διαφήμιση έμεινε στην ιστορία σαν μία από τις πιο αγαπημένες και επιτυχημένες καμπάνιες στην Ελλάδα. Την ίδια περίοδο, η παραγωγή των προϊόντων της Misko μεταφέρεται σε ένα τεχνολογικά προηγμένο εργοστάσιο στην Πάτρα.

Από τη δεκαετία του ‘80 η Misko είναι μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων, και η επικοινωνία της περιλαμβάνει πλέον ταινίες-υπερπαραγωγές για τα ελληνικά δεδομένα, όπως «Ο μύλος», «Η ζωή δίνει τη γεύση» σε σκηνοθεσία Γ. Πανουσόπουλου, «Η έγκυος» και «Το πορτρέτο» σε σκηνοθεσία Π. Βούλγαρη. Τα τελευταία 10 χρόνια τα ζυμαρικά Misko παράγονται σε νέο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας, ενώ το 2006 λανσάρεται η σειρά «Misko Γεύσεις Ελλάδος» που εμπνέεται από παραδοσιακά σχήματα ζυμαρικών διαφόρων περιοχών της Ελλάδας. Τέλος, πέρυσι η Misko, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, λάνσαρε τη νέα σειρά ζυμαρικών Misko Ολικής Άλεσης.

Τρίπτυχο «ιστορικότητα-ελληνικότητα-ποιότητα»
σελφ σέρβις: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brand Misko; Πού οφείλει το προϊόν τη δυναμική του;

Ελένη Μπελεσιώτη:
Τα βασικά χαρακτηριστικά της μάρκας Misko είναι η ιστορικότητα, η ελληνικότητα και η ποιότητα που έχουν οδηγήσει σε μία μακρόχρονη σχέση πιστότητας με τους Έλληνες καταναλωτές. Με συνεχή παρουσία 83 ετών στην αγορά, η Misko είναι η ιστορική μάρκα που γνωρίζουμε, εμπιστευόμαστε και θυμόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια, απόλυτα συνδεδεμένη στις συνειδήσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως συνώνυμο των ζυμαρικών. Αυτή η εμπιστοσύνη εκδηλώνεται με τον καλύτερο τρόπο μέσα από θεσμούς, όπως τα Famous Brands, όπου η Misko για τέσσερα συνεχή χρόνια κερδίζει την πρώτη θέση στην κατηγορία των ζυμαρικών.

Κάθε πακέτο ζυμαρικών Misko κλείνει μέσα του όλη την ποιότητα, την πρωτοπορία και την ιστορία της μάρκας, που προχωρεί και εξελίσσεται μαζί με την ιστορία της ελληνικής οικογένειας, την ιστορία της δικής μας οικογένειας. Οι αξίες αυτές παραμένουν αναλλοίωτες στη διάρκεια του χρόνου, και γι’ αυτό η ελληνική οικογένεια επιλέγει σταθερά την ποιότητα, τη γεύση και την ποικιλία των ζυμαρικών Misko για το παραδοσιακό της τραπέζι και το μυστικό της Misko περνάει από γενιά σε γενιά.

Από αυτές τις τρυφερές, οικογενειακές στιγμές της καθημερινότητας όλων μας, εμπνέεται και η επικοινωνία της Misko, μεταφέροντας εικόνες που εκφράζουν την ταυτότητα της μάρκας που αγαπάμε και εμπιστευόμαστε.

σελφ σέρβις: Το 2009 ήταν μία δύσκολη χρονιά λόγω της οικονομικής κρίσης. Ποιες πρωτοβουλίες ανέλαβε η εταιρεία σας, προκειμένου να αντιμετωπίσει το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον;

Ελένη Μπελεσιώτη:
Παρά το γεγονός ότι το 2009 ήταν μία δύσκολη χρονιά, η ελληνική αγορά ζυμαρικών παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα, αφού τα ζυμαρικά βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής και αποτελούν βασικό συστατικό της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η Misko παραμένει στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Τη χρονιά αυτή, προχωρήσαμε σε μία σειρά προσφορών και διαγωνισμών στοχεύοντας στην ενημέρωση του κοινού για την θρεπτικότητα των προϊόντων μας, εισήλθαμε σε μία νέα αγορά λανσάροντας τα Misko Ολικής Άλεσης και εμπλουτίσαμε τις υπάρχουσες σειρές μας, ώστε να ανταποκρίνονται στις οικονομικές δυνατότητες και στον σύγχρονο τρόπο ζωής της ελληνικής οικογένειας. Το 2009 ήταν έτος συντήρησης και η Misko παραμένει ηγέτης στην αγορά ζυμαρικών.

Υπό το πρίσμα αυτό, θα συνεχίσουμε τις οικονομικές προσφορές, που αποτελούν παραδοσιακή πολιτική μας, για να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.


«Κάνε-Μια-Ευχή» με τη Misko
σελφ σέρβις: Ποια ήταν η ανταπόκριση των καταναλωτών από την πρωτοβουλία της Misko για τον φιλανθρωπικό οργανισμό Make-Α-Wish, και πώς η εταιρική κοινωνική ευθύνη τόνωσε την αναγνωρισιμότητα και το κύρος της μάρκας;

Ιορδάνης Φωτόγλου:
Η Misko στήριξε το έργο του Make-A-Wish με ευαισθησία θέλοντας να συμβάλει στη διάδοση του σπουδαίου έργου του. Ο φιλανθρωπικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή) Ελλάδος, μέλος του αναγνωρισμένου διεθνούς οργανισμού Make-A-Wish, εκπληρώνει τις ευχές παιδιών από 3 έως 18 ετών που πάσχουν από απειλητικές για τη ζωή τους ασθένειες. Ο διαγωνισμός «Κάνε μια ευχή και... Misko» με την Ελπίδα, τη νεράιδα των ευχών της Misko, συγκέντρωσε χιλιάδες συμμετοχές και προσέφερε δώρα στους νικητές εκπληρώνοντας τις επιθυμίες τους.

Η μεγάλη Γιορτή Αγάπης και η νεράιδα Ελπίδα έφεραν τα Χριστούγεννα νωρίτερα για μικρούς και μεγάλους προσφέροντάς τους χαρά και αισιοδοξία. Τα παιδιά διασκέδασαν με τις δραστηριότητες και τη συναυλία της Τάμτα, που προσφέρθηκαν εντελώς δωρεάν για μια ολόκληρη μέρα στην καρδιά της Αθήνας, ενώ μαζί μας βρέθηκε και το Make-A-Wish, που είχε τη δυνατότητα να ενημερώσει τους επισκέπτες μας για το έργο του.

σελφ σέρβις: Πώς προέκυψε η φετινή προωθητική ενέργεια για τη Σαρακοστή;

Ιορδάνης Φωτόγλου:
Η ενέργεια αυτή αποτελεί συνέχεια της περσινής σαρακοστιανής ενέργειας και αποδεικνύει την παραπάνω δέσμευσή μας. Το 2009 η Misko αναβίωσε το έθιμο «της Κυράς Σαρακοστής» παρουσιάζοντας τη σύγχρονη εκδοχή της: τη MisSarakosti. Φέτος, εξελίσσουμε τον περσινό διαγωνισμό και τον εμπλουτίζουμε με την εικόνα της δεύτερης νεράιδας της Misko, της Αγάπης. Η νεράιδα Αγάπη, λοιπόν, ντύνεται μαγείρισσα και καλεί τους καταναλωτές να εμπνευστούν από τις συνταγές που μας έστειλαν οι περσινές νικήτριες του διαγωνισμού, και να μας στείλουν τις δικές τους νηστίσιμες συνταγές, που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να κερδίσουν το μεγάλο έπαθλο των 10 χιλ. ευρώ.

Σκοπός μας είναι να δείξουμε στους καταναλωτές ότι τα ζυμαρικά αποτελούν βασικό συστατικό της νηστίσιμης διατροφής συνδυάζοντας γεύση και θρεπτική αξία και να τους θυμίσουμε μέσα από νόστιμες συνταγές ότι η Misko είναι με αγάπη «πάντα κοντά τους».

MisSarakosti: η μοντέρνα «Κυρά Σαρακοστή»
σελφ σέρβις: Πόσο εκτιμάτε ότι η MisSarakosti θα τονώσει τον τζίρο της εταιρείας;

Ιορδάνης Φωτόγλου:
Η περίοδος της Σαρακοστής είναι κατά κανόνα μια περίοδος με μεγάλη κατανάλωση ζυμαρικών. Η φετινή σαρακοστιανή ενέργεια έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές στην προετοιμασία γευστικών, υγιεινών και γρήγορων πιάτων ζυμαρικών για την περίοδο αυτή, ενισχύοντας, παράλληλα, το συναισθηματικό δέσιμο της ελληνικής οικογένειας με την μάρκα. Γιατί στη Misko πιστεύουμε ότι η Σαρακοστή  δεν σημαίνει στέρηση, αλλά είναι μια ευκαιρία για υπέροχες νόστιμες νηστίσιμες συνταγές.

Υπό αυτήν την έννοια, θεωρούμε ότι θα τονώσει σε μεγάλο βαθμό το τζίρο της κατηγορίας των ζυμαρικών αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωσή τους κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής.

σελφ σέρβις: Πόσο αποτελεσματική ήταν η αντίστοιχη περσινή προωθητική ενέργεια;

Ιορδάνης Φωτόγλου:
Η περσινή ενέργεια πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία, δίνοντας µία άλλη διάσταση στο πατροπαράδοτο έθιμο της Κυράς Σαρακοστής! Στόχος μας ήταν να δείξουμε ότι η παραδοσιακή σαρακοστιανή νηστεία μπορεί να συνδυαστεί εύκολα τόσο µε τη γεύση όσο και µε την υγιεινή διατροφή και τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας. Γι’ αυτό μετατρέψαμε τη συνηθισμένη διαδικασία της σαρακοστιανής νηστείας σε έναν πολύ νόστιμο και διασκεδαστικό διαγωνισμό.

Η πορεία από την έναρξη του διαγωνισμού μέχρι τον μεγάλο τελικό ήταν μια υπέροχη εμπειρία για όλους μας, γεμάτη φαντασία και γευστικές απολαύσεις. Η περσινή προωθητική ενέργεια είναι χαρακτηριστική της καινοτομίας και του σεβασμού προς την ελληνική παράδοση που διέπει τη Misko και ενίσχυσε το «συναισθηματικό δέσιμο» των καταναλωτών με την μάρκα.

σελφ σερβις (T. 393)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION