σελφ σερβις - TRYLET: Ένα διαχρονικό όνομα στην κουζίνα

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

TRYLET: Ένα διαχρονικό όνομα στην κουζίνα

5 Μαΐου 2010 | 12:45 Γράφει ο Βασίλης  Γεωργακάκος Topics: Προϊόντα

Το TRYLET λανσάρεται για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το 1968 και γνωρίζει ιδιαίτερη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό, ιδιαίτερα τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, κατά τις οποίες κυριαρχεί στην αγορά των απορρυπαντικών πιάτων, κατέχοντας ηγετική θέση. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του TRYLET, πάνω στο οποίο βάσισε την αναγνωρισιμότητά του, ήταν το λευκό κυλινδρικό μπουκάλι, αλλά και το γνωστό σλόγκαν «Λεμονάκι μυρωδάτο», με το οποίο η μάρκα ταυτίστηκε στο μυαλό του καταναλωτή.

Οι περισσότεροι από εμάς θυμόμαστε τις παλιές διαφημίσεις του TRYLET στην τηλεόραση: πρωταγωνιστούσε το καρτούν λεμονάκι, ενώ πρεσβευτής της μάρκας ήταν ο ηθοποιός Δημήτρης Πιατάς. Από τότε έως σήμερα το TRYLET έχει αλλάξει πολύ. Πιο συγκεκριμένα, το 2006 η μάρκα προχώρησε σε rebranding και εκμοντερνίστηκε με την αλλαγή φιάλης, λογοτύπου αλλά και εικαστικών. Εκτός από το λεμόνι, η γκάμα εμπλουτίστηκε με τρία επιπλέον αρώματα: Μήλο-Ξύδι, Βατόμουρο-Ξύδι και Πορτοκάλι. Στην αγορά σήμερα διατίθενται συνολικά οκτώ κωδικοί.

Η αγορά των υγρών πιάτων
Η συνολική αγορά των υγρών απορρυπαντικών πιάτων ανέρχεται στα 38 εκατ. ευρώ και έκλεισε το 2009 ανοδικά, σε σχέση με το 2008. Τα δύο πιο σημαντικά τμήματα της αγοράς, που αποτελούν σχεδόν το 83% αυτής, είναι το 1-500 ml και το 501-800 ml. Εκ των δύο, το μεγαλύτερο τμήμα είναι το 1-500 ml, το οποίο και κινήθηκε ανοδικά σε σχέση με πέρυσι σε αξία. Η άνοδός του οφείλεται κυρίως σε νέα ακριβά προϊόντα που εισήχθησαν στην αγορά. Αντίθετα, η κατηγορία 501-800 ml είναι σταθερή σε όγκο και κινήθηκε πτωτικά σε αξία, καθώς οι νέοι κωδικοί λανσάρονται σε μικρότερα μεγέθη, με αποτέλεσμα να έχουν και χαμηλότερες τιμές.

Μία ανταγωνιστική αγορά
Στην αγορά των υγρών απορρυπαντικών πιάτων δραστηριοποιούνται δυνατές μάρκες πολυεθνικών εταιρειών και επικρατεί έντονος ανταγωνισμός. Πρόκειται για ένα περιβάλλον με συχνά λανσαρίσματα, μεγάλη προϊοντική γκάμα και χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας, προκειμένου να ικανοποιηθεί κάθε διαφορετική ανάγκη του καταναλωτή. Επίσης, αποτελεί μία αγορά με έντονη επικοινωνία και προώθηση τόσο στα καταστήματα όσο και στα μέσα ενημέρωσης με μεγάλα διαφημιστικά κονδύλια.

Πιο συγκεκριμένα, οι μεγάλοι παίκτες διατηρούν πάνω από μια προϊοντική σειρά, προσφέροντας ένα portfolio που ανταποκρίνεται σε διαφορετικές καταναλωτικές ανάγκες.

Οι καταναλωτές σε πρώτο πλάνο
Μελέτες στην συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω ποιοτικής έρευνας έδειξαν ποια είναι τα βασικά κριτήρια αγοράς ενός υγρού απορρυπαντικού πιάτων. Η αποτελεσματικότητα είναι ένα από τα πλέον βασικά, αφού ο καταναλωτής επιθυμεί να χρησιμοποιεί προϊόντα που να μπορούν να καθαρίζουν σε βάθος λίπη και βρωμιές. Τον ελκύουν επίσης οι προσφορές στο ράφι και θέλει να είναι σίγουρος για τη σχέση τιμής και απόδοσης. Η φροντίδα παίζει σημαντικό ρόλο, όχι πλέον μόνο για τα χέρια, αλλά και για το περιβάλλον. Επιπλέον, οι καταναλωτές δίνουν σημασία στη μάρκα, στο άρωμα, αλλά και στην αισθητική του προϊόντος γενικότερα.

Οικολογική ευαισθησία
Τα παραπάνω κριτήρια κατηγοριοποιούνται στα πρωταρχικά κριτήρια (συγκαταλέγονται κυρίως τα κριτήρια της αποτελεσματικότητας της οικονομίας και της φροντίδας) και στα δευτερεύοντα (οι προσφορές, η δύναμη της μάρκας, αλλά και η αισθητική των προϊόντων). Τέλος, σημαντικός παράγοντας επιλογής ενός απορρυπαντικού από τον καταναλωτή είναι ο βαθμός φιλικότητάς του προς το περιβάλλον.

Οι περισσότεροι από εμάς θυμόμαστε τις παλιές διαφημίσεις του TRYLET στην τηλεόραση: πρωταγωνιστούσε το καρτούν λεμονάκι, ενώ πρεσβευτής της μάρκας ήταν ο ηθοποιός Δημήτρης Πιατάς. Από τότε έως σήμερα το TRYLET έχει αλλάξει πολύ. Πιο συγκεκριμένα, το 2006 η μάρκα προχώρησε σε rebranding και εκμοντερνίστηκε με την αλλαγή φιάλης, λογοτύπου αλλά και εικαστικών. Εκτός από το λεμόνι, η γκάμα εμπλουτίστηκε με τρία επιπλέον αρώματα: Μήλο-Ξύδι, Βατόμουρο-Ξύδι και Πορτοκάλι. Στην αγορά σήμερα διατίθενται συνολικά οκτώ κωδικοί.

Η αγορά των υγρών πιάτων
Η συνολική αγορά των υγρών απορρυπαντικών πιάτων ανέρχεται στα 38 εκατ. ευρώ και έκλεισε το 2009 ανοδικά, σε σχέση με το 2008. Τα δύο πιο σημαντικά τμήματα της αγοράς, που αποτελούν σχεδόν το 83% αυτής, είναι το 1-500 ml και το 501-800 ml. Εκ των δύο, το μεγαλύτερο τμήμα είναι το 1-500 ml, το οποίο και κινήθηκε ανοδικά σε σχέση με πέρυσι σε αξία. Η άνοδός του οφείλεται κυρίως σε νέα ακριβά προϊόντα που εισήχθησαν στην αγορά. Αντίθετα, η κατηγορία 501-800 ml είναι σταθερή σε όγκο και κινήθηκε πτωτικά σε αξία, καθώς οι νέοι κωδικοί λανσάρονται σε μικρότερα μεγέθη, με αποτέλεσμα να έχουν και χαμηλότερες τιμές.

Μία ανταγωνιστική αγορά
Στην αγορά των υγρών απορρυπαντικών πιάτων δραστηριοποιούνται δυνατές μάρκες πολυεθνικών εταιρειών και επικρατεί έντονος ανταγωνισμός. Πρόκειται για ένα περιβάλλον με συχνά λανσαρίσματα, μεγάλη προϊοντική γκάμα και χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας, προκειμένου να ικανοποιηθεί κάθε διαφορετική ανάγκη του καταναλωτή. Επίσης, αποτελεί μία αγορά με έντονη επικοινωνία και προώθηση τόσο στα καταστήματα όσο και στα μέσα ενημέρωσης με μεγάλα διαφημιστικά κονδύλια.

Πιο συγκεκριμένα, οι μεγάλοι παίκτες διατηρούν πάνω από μια προϊοντική σειρά, προσφέροντας ένα portfolio που ανταποκρίνεται σε διαφορετικές καταναλωτικές ανάγκες.

Οι καταναλωτές σε πρώτο πλάνο
Μελέτες στην συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω ποιοτικής έρευνας έδειξαν ποια είναι τα βασικά κριτήρια αγοράς ενός υγρού απορρυπαντικού πιάτων. Η αποτελεσματικότητα είναι ένα από τα πλέον βασικά, αφού ο καταναλωτής επιθυμεί να χρησιμοποιεί προϊόντα που να μπορούν να καθαρίζουν σε βάθος λίπη και βρωμιές. Τον ελκύουν επίσης οι προσφορές στο ράφι και θέλει να είναι σίγουρος για τη σχέση τιμής και απόδοσης. Η φροντίδα παίζει σημαντικό ρόλο, όχι πλέον μόνο για τα χέρια, αλλά και για το περιβάλλον. Επιπλέον, οι καταναλωτές δίνουν σημασία στη μάρκα, στο άρωμα, αλλά και στην αισθητική του προϊόντος γενικότερα.

Οικολογική ευαισθησία
Τα παραπάνω κριτήρια κατηγοριοποιούνται στα πρωταρχικά κριτήρια (συγκαταλέγονται κυρίως τα κριτήρια της αποτελεσματικότητας της οικονομίας και της φροντίδας) και στα δευτερεύοντα (οι προσφορές, η δύναμη της μάρκας, αλλά και η αισθητική των προϊόντων). Τέλος, σημαντικός παράγοντας επιλογής ενός απορρυπαντικού από τον καταναλωτή είναι ο βαθμός φιλικότητάς του προς το περιβάλλον.


Η νέα εποχή του TRYLET
Το TRYLET, μια παραδοσιακή μάρκα με υψηλή αναγνωρισιμότητα, έχει καταφέρει να «χτίσει» μια συναισθηματική σχέση με τον καταναλωτή. Σήμερα, διανύει μια νέα εποχή, κατά την οποία αναβαθμίζεται και ενισχύει τις αξίες του. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, φιλοδοξεί να αυξήσει τη διείσδυσή του στα νοικοκυριά, να γίνει η επιλογή κάθε καταναλώτριας και να χτίσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Ο πρώτος πυλώνας ανάπτυξης του TRYLET είναι η υπάρχουσα σειρά, η οποία ανανεώνεται και εκμοντερνίζεται. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, διατηρείται στην αγορά η κλασική, value-for-money σειρά, που γνωρίζει και εμπιστεύεται χρόνια τώρα η ελληνίδα νοικοκυρά αλλά και η οικονομική σειρά TRYLET professional σε συσκευασία των 4 λίτρων. Ο δεύτερος πυλώνας ανάπτυξης είναι το λανσάρισμα μιας νέας σειράς με κύριο χαρακτηριστικό της τα φυσικά εκχυλίσματα. Συστατικά επιτυχίας της νέας σειράς αποτελούν η δραστική φόρμουλα, η νέα φιάλη, το λογότυπο και τα μοντέρνα εικαστικά.

Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η φύση με τους ευεργετικούς της καρπούς και τα μοναδικά αρώματά τα οποία υιοθετήθηκαν για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής σειράς απορρυπαντικών πιάτων.

Η νέα σειρά TRYLET nature αποτελείται από τέσσερα μοναδικά και ξεχωριστά αρώματα της φύσης:
• Φυσικό εκχύλισμα Μοσχολέμονου, για φυσική απόσμηση και λάμψη στα πιάτα.
• Φυσικό εκχύλισμα Άγριου Τριαντάφυλλου, με αντισηπτική και μαλακτική δράση.
• Φυσικό εκχύλισμα Πράσινου Τσαγιού, με φυσικές βιταμίνες A,C και Ε.
• Φυσικό εκχύλισμα πορτοκαλιού, με αντιφλεγμονώδεις και καταπραϋντικές ιδιότητες.

Η νέα σειρά TRYLET nature καθαρίζει τέλεια τα πιάτα, διαλύει τα λίπη, χαρίζοντας παράλληλα μοναδική φρεσκάδα, η οποία πηγάζει από την προσθήκη φυσικών εκχυλισμάτων με ευεργετικές ιδιότητες και μοναδικά αρώματα.

Πλεονεκτήματα της νέας σειράς:
• Αποτελεσματικός συνδυασμός καθαριστικών συστατικών φυτικής προέλευσης, πλήρως βιοδιασπώμενων, ώστε να μην επιβαρύνεται το υδάτινο περιβάλλον.
• Φυσικά εκχυλίσματα με ευεργετικές ιδιότητες για την επιδερμίδα των χεριών.
• Μοντέρνα και εργονομική συσκευασία, με κύριο χαρακτηριστικό τις κυματοειδείς αρμονικές καμπύλες.
• Μοναδικά αρώματα για ευχάριστη διαδικασία πλυσίματος.

Για την υποστήριξη της νέας σειράς TRYLET nature θα χρησιμοποιηθούν ποικίλες above the line ενέργειες, όπως ραδιοφωνική υποστήριξη, καταχωρίσεις στον τύπο και outdoor επικοινωνία. Ταυτόχρονα, η νέα σειρά θα υποστηριχθεί έντονα με below the line ενέργειες, με stands, pop υλικό στο ράφι, μεγάλες κατασκευές σε επιλεγμένες αίθουσες και πρόγραμμα δειγματοδιανομής.

INFO: Γρ. Σαράντης ΑΕ, Marketing manager: Αλέξης Κατσιώλας, Brand manager: Τόνια Καψανάκη, Assistant brand manager: Γιούλη Δέρβου, Διεύθυνση: Αμαρουσίου-Χαλανδρίου 26, 15125 Αθήνα, Τηλ: +30 210 6173 000, Fax: +30 210 6173 061.

σελφ σερβις (T. 393)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION