σελφ σερβις - Special Report: Χυμοί & Αναψυκτικά - Σχέσεις εμπιστοσύνης

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Special Report: Χυμοί & Αναψυκτικά - Σχέσεις εμπιστοσύνης

15 Απριλίου 2010 | 14:01 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Special Reports,Προϊόντα,Τρόφιμα/Ποτά

Special Report: Χυμοί & Αναψυκτικά

Η βιομηχανία παραγωγής χυμών και αναψυκτικών διαπιστώνει πως οι καταναλωτές γίνονται όλο και περισσότερο επιλεκτικοί χωρίς όμως να ξεχνούν την προτεραιότητα που έδωσαν τα τελευταία κυρίως χρόνια στα θέματα που αφορούν στην υγεία τους.

Ο σύγχρονος καταναλωτής επιλέγει προϊόντα που κρίνει πως του παρέχουν τα μέγιστα σε μια τιμή, η οποία ανταποκρίνεται στην προσλαμβανόμενη ποιότητα. Παράλληλα, απαιτεί το προϊόν να του δίνει την ευχαρίστηση που του υπόσχεται.

Στην πράξη, οι εταιρείες προσπαθούν να συμβαδίζουν με τις καταναλωτικές απαιτήσεις, δημιουργώντας προϊόντα, που προσφέρουν στον καταναλωτή νέες γευστικές εμπειρίες και συμβάλλουν στη διατήρηση -ή, ακόμη περισσότερο, στην ενίσχυση- της υγείας. Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες παραγωγής είναι και δημιουργοί νέων τάσεων, αφού προτείνουν στην κατανάλωση νέα καινοτόμα προϊόντα, τα οποία δημιουργούν ακόμη και νέες κατηγορίες, που διεκδικούν επάξια χώρο στο ράφι των σούπερ μάρκετ και μερίδιο στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, αλλά και τα συμπεράσματα στα οποία έχουν καταλήξει τα τμήματα μάρκετινγκ από την παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς των χυμών και αναψυκτικών, οι καταναλωτές έχουν στρέψει την προσοχή τους και στα private label προϊόντα. Εξακολουθούν όμως να εμπιστεύονται τα επώνυμα που τους δίνουν τη σιγουριά της σταθερής ποιότητας, την ικανοποίηση της δοκιμής νέων γεύσεων και συνδυασμών, ενώ δείχνουν να δίνουν ιδιαίτερη σημασία και στην ελκυστική και ασφαλή συσκευασία.

Αυτό που αποτελεί κοινό τόπο στα λεγόμενα των ανθρώπων της αγοράς, οι οποίοι γνωρίζουν καλά τις συνθήκες που επικρατούν στην κατηγορία σήμερα, αλλά και τις προκλήσεις που το σύνολο της ελληνικής αγοράς αναμένεται να αντιμετωπίσει, είναι πως, παρότι το 2009 οι περισσότεροι κλάδοι σημείωσαν πτωτικές τάσεις, το 2010 επιτρέπει μια συγκρατημένη αισιοδοξία για το ξεπέρασμα της κρίσης, αλλά και την ισχυροποίηση των μεγάλων brand name.

Επενδύουν, λοιπόν, στην ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό, αλλά και με τους φυσικούς τους συμμάχους σε αυτή την προσπάθεια, τους επιχειρηματίες του λιανικού εμπορίου τροφίμων. Αναμένουν με αυτόν τον τρόπο να μπορέσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα αποτελέσματα της έρευνας και της ανάπτυξης νέων προϊόντων σε μια δύσκολο για την αγορά περίοδο.

Διαβάστε επίσης:

σελφ σερβις (T. 393)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION