
Η βιομηχανία παραγωγής χυμών και αναψυκτικών διαπιστώνει πως οι καταναλωτές γίνονται όλο και περισσότερο επιλεκτικοί χωρίς όμως να ξεχνούν την προτεραιότητα που έδωσαν τα τελευταία κυρίως χρόνια στα θέματα που αφορούν στην υγεία τους.
Ο σύγχρονος καταναλωτής επιλέγει προϊόντα που κρίνει πως του παρέχουν τα μέγιστα σε μια τιμή, η οποία ανταποκρίνεται στην προσλαμβανόμενη ποιότητα. Παράλληλα, απαιτεί το προϊόν να του δίνει την ευχαρίστηση που του υπόσχεται.
Στην πράξη, οι εταιρείες προσπαθούν να συμβαδίζουν με τις καταναλωτικές απαιτήσεις, δημιουργώντας προϊόντα, που προσφέρουν στον καταναλωτή νέες γευστικές εμπειρίες και συμβάλλουν στη διατήρηση -ή, ακόμη περισσότερο, στην ενίσχυση- της υγείας. Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες παραγωγής είναι και δημιουργοί νέων τάσεων, αφού προτείνουν στην κατανάλωση νέα καινοτόμα προϊόντα, τα οποία δημιουργούν ακόμη και νέες κατηγορίες, που διεκδικούν επάξια χώρο στο ράφι των σούπερ μάρκετ και μερίδιο στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, αλλά και τα συμπεράσματα στα οποία έχουν καταλήξει τα τμήματα μάρκετινγκ από την παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς των χυμών και αναψυκτικών, οι καταναλωτές έχουν στρέψει την προσοχή τους και στα private label προϊόντα. Εξακολουθούν όμως να εμπιστεύονται τα επώνυμα που τους δίνουν τη σιγουριά της σταθερής ποιότητας, την ικανοποίηση της δοκιμής νέων γεύσεων και συνδυασμών, ενώ δείχνουν να δίνουν ιδιαίτερη σημασία και στην ελκυστική και ασφαλή συσκευασία.
Αυτό που αποτελεί κοινό τόπο στα λεγόμενα των ανθρώπων της αγοράς, οι οποίοι γνωρίζουν καλά τις συνθήκες που επικρατούν στην κατηγορία σήμερα, αλλά και τις προκλήσεις που το σύνολο της ελληνικής αγοράς αναμένεται να αντιμετωπίσει, είναι πως, παρότι το 2009 οι περισσότεροι κλάδοι σημείωσαν πτωτικές τάσεις, το 2010 επιτρέπει μια συγκρατημένη αισιοδοξία για το ξεπέρασμα της κρίσης, αλλά και την ισχυροποίηση των μεγάλων brand name.
Επενδύουν, λοιπόν, στην ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό, αλλά και με τους φυσικούς τους συμμάχους σε αυτή την προσπάθεια, τους επιχειρηματίες του λιανικού εμπορίου τροφίμων. Αναμένουν με αυτόν τον τρόπο να μπορέσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα αποτελέσματα της έρευνας και της ανάπτυξης νέων προϊόντων σε μια δύσκολο για την αγορά περίοδο.
Διαβάστε επίσης:
- Δροσερό διαχρονικό διάλειμμα
- Αύξηση της διαφήμισης το α’ δίμηνο του 2010
- Ήβη Κλασσική: Γνωρίστε τη νέα ΗΒΗ Κλασσική!
- Frutop: Ελληνικά αναψυκτικά, αυθεντική απόλαυση!
- Τα παιδία παίζει με τους χυμούς HBH Go!
- Refresh Πορτοκάλι: Από 100% ελληνικά πορτοκάλια με υπογραφή ΕΒΓΑ
- ΕΨΑ A.E. - Λεμοναδική ιστορία!