Θέσεις μάχης εν όψει ενός εμπορικά «δυνατού» καλοκαιριού έχουν λάβει οι βιομηχανίες παγωτού στη χώρα, διεκδικώντας φέτος μεγαλύτερο μερίδιο από την ενισχυμένη λόγω τουρισμού κατανάλωσης περισσότερο από πέρυσι, όπως εκτιμάται. Με νέες γεύσεις αλλά και συνεργασίες έχουν ήδη καταστρώσει τα σχέδιά τους, ευελπιστώντας στη μεγέθυνση της αγοράς, η οποία υπολογίζεται ότι ως σύνολο (χύμα και τυποποιημένο παγωτό) προσεγγίζει τα 220-240 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο περνά από τις ταμιακές μηχανές των σούπερ μάρκετ.