σελφ σερβις - ΗΕΝΚEL HELLAS : ΝΕΑ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

ΗΕΝΚEL HELLAS : ΝΕΑ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

1 Μαΐου 2001 | 00:00 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά

Μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, απορρυπαντικών και καθαριστικών, διαθέτει στην ελληνική αγορά η γερμανική εταιρεία Henkel, δίνοντας πάντα έμφαση στην κάλυψη των πρωταρχικών αναγκών του νοικοκυριού. Η εγγύηση αυτή πηγάζει από την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, που βασίζεται στα 125 χρόνια παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά.


Μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, απορρυπαντικών και καθαριστικών, διαθέτει στην ελληνική αγορά η γερμανική εταιρεία Henkel, δίνοντας πάντα έμφαση στην κάλυψη των πρωταρχικών αναγκών του νοικοκυριού. Η εγγύηση αυτή πηγάζει από την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, που βασίζεται στα 125 χρόνια παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά.


Η Henkel διευρύνει συνεχώς τα τελευταία χρόνια τον αριθμό των προϊόντων της στην ελληνική αγορά, με ναυαρχίδα το πολύ γνωστό απορρυπαντικό ρούχων Dixan, που συμπληρώνει σε μία διετία 40 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, κατακτώντας συνεχώς νέα ιστορικά επίπεδα σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των απορρυπαντικών ρούχων.
Το Dixan αποτελεί ένα από τα δυνατά ονόματα που κυκλοφορούν στην κατηγορία των απορρυπαντικών ρούχων. Παρουσιάσθηκε στην ελληνική αγορά το 1963 ως απορρυπαντικό για πλύσιμο στο χέρι και από τότε είχε πάντα υψηλά μερίδια στις προτιμήσεις της Ελληνίδας νοικοκυράς.


Καινοτομίες


Στη δεκαετία του '90 πραγματοποίησε μία σειρά καινοτομίες, με αποτέλεσμα το μερίδιο αυτό να διευρυνθεί. Αναλυτικότερα, το 1992 παρουσιάσθηκε στην αγορά το Dixan 2000, ενώ το 1997 λανσάρεται ένα μοναδικό συμπυκνωμένο προϊόν, το Dixan megaperls. Το Μάιο του 1999 λανσάρονται στην ελληνική αγορά οι ταμπλέτες Dixan, οι πρώτες στην Ελλάδα που τοποθετούνται στη θήκη του πλυντηρίου και όχι στον κάδο. Νέα κίνηση πραγματοποιεί το Dixan τον Ιούλιο του 1999, λανσάροντας με ιδιαίτερη επιτυχία το Dixan Φρεσκάδα Ωκεανού, το οποίο μαζί με το Dixan Blue Action την άνοιξη του 2000 είναι οι δύο συσκευασίες με τις οποίες το Dixan μπαίνει δυναμικά στην αγορά των υγρών απορρυπαντικών.


Υπερήφανοι


Οι δυναμικές κινήσεις που πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια το Dixan έχουν συμβάλλει αποφασιστικά στη σημαντική άνοδο του μεριδίου αγοράς του στα επίπεδα του 13,1%, που αποτελεί και ιστορικό ρεκόρ για το προϊόν. Ταυτόχρονα οι επιτυχίες αυτές έφεραν το Dixan να κατακτά τη δεύτερη θέση σε
μερίδιο στους κόλπους της Henkel, ανάμεσα στις 7 χώρες που έχει παρουσία, κάνοντας τους εδώ managers της εταιρείας υπερήφανους. Οι άνθρωποι της Henkel γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν
παρά τις προϋποθέσεις για την παραπέρα ανάπτυξη του προϊόντος. Άλλωστε απευθύνονται σε μία εξόχως ανταγωνιστική αγορά, που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές.
Η αγορά απορρυπαντικών ρούχων και ειδικότερα προϊόντων πλυντηρίου εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 50 δισ. δρχ. σε ετήσια βάση και χαρακτηρίζεται από αλλαγές που εστιάζονται σε τρία επίπεδα:



  • Το πρώτο αφορά την εμφάνιση της κατηγορίας των ταμπλετών που έχει ήδη ένα μερίδιο 8%.
  • Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η κατηγορία των προϊόντων με έμφαση στη φρεσκάδα με μερίδιο αγοράς περί το 25% και το τρίτο είναι η ανάπτυξη των υγρών απορρυπαντικών με μερίδιο 7%.
    Στα πλαίσια αυτά, εκτός της παρουσίας που έχει το Dixan στις παραπάνω κατηγορίες, εφαρμόζει και μία επικοινωνιακή στρατηγική, που στηρίζεται στο ότι το προϊόν προσφέρει αξεπέραστη καθαριότητα σε βάθος, βασιζόμενο στη δημιουργική ιδέα ότι “μόνο ό,τι είναι καθαρό σε βάθος είναι καθαρό και
    εξωτερικά”.

"Υπηρεσίες" στη νοικοκυρά


Παράλληλα, συνεχώς χρησιμοποιείται μία σειρά μεθόδων ενημέρωσης των καταναλωτών και παρέχονται κίνητρα για τη δοκιμή των προϊόντων. Η Henkel προσπαθεί να αντιμετωπίζει τα προϊόντα της σαν “υπηρεσίες” προς τη νοικοκυρά και όχι μόνο σαν αποκλειστική κάλυψη αναγκών πλυσίματος ρούχων και καθαρισμού του σπιτιού και στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσεται το επικοινωνιακό της πρόγραμμα με απώτερο στόχο να επεκταθεί και στα άλλα προϊόντα της εταιρείας. Η Henkel εκτός του Dixan διαθέτει στην ευρύτερη αγορά του πλυσίματος των ρούχων και άλλα προϊόντα υψηλής ποιότητας, καλύπτοντας έτσι συγκεκριμένες ανάγκες. Αυτό επιτυγχάνεται με προϊόντα κάτω από τις μάρκες, NEOMAT στην
κατηγορία απορρυπαντικών για πλύσιμο ρούχων στο πλυντήριο, SIL μία σειρά προϊόντων ενισχυτικών πλυσίματος ρούχων, PERSIL EXPRESS για πλύσιμο στο χέρι, το οποίο έχει 10% μερίδιο αγοράς, PERSIL COLOR για πλύσιμο στο χέρι και στο πλυντήριο και PERSIL BABY CLEAN για πλύσιμο ρούχων ατόμων με ευαίσθητη επιδερμίδα (δερματολογικά ελεγμένο) στο πλυντήριο.


Καθαριστικά νοικοκυριού


Πολύ σημαντική είναι όμως η παρουσία της Henkel και στην κατηγορία των καθαριστικών νοικοκυριού, τη δεύτερη μεγαλύτερη μετά τα απορρυπαντικά πλυντηρίων ρούχων κατηγορία, στον ευρύτερο χώρο απορρυπαντικών/καθαριστικών στην ελληνική αγορά, ο ετήσιος τζίρος της οποίας υπολογίζεται στα 18-20
δισ. δρχ. Η εν λόγω αγορά είναι τμηματοποιημένη ανάλογα με τις επιφάνειες/ χώρους του σπιτιού και τις αντίστοιχες προϊοντικές λύσεις. Η Henkel στους τομείς αυτούς έχει παρουσία στην ελληνική αγορά από τα μέσα του 1997, με τη σειρά καθαριστικών Bref, που αφορούν όλους τους χώρους του σπιτιού και τη σειρά προϊόντων καθαρισμού δαπέδων με παρκετίνη και με κερί για παρκέ Glo Coat. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το Bref η Henkel έχει να επιδείξει μία ολοκληρωμένη σειρά με προϊόντα υψηλών προδιαγραφών για όλους τους βασικούς χώρους του σπιτιού. Νέα πρωτοποριακά προϊόντα όπως το μοναδικό Bref 2 σε 1 με υψηλές καθαριστικές προδιαγραφές ήδη δίνουν ώθηση στις πωλήσεις και τα μερίδια και συγχρόνως έχουν ξεχωριστή παρουσία στα ράφια. Στο χώρο της τουαλέτας το Bref πρώτο παρουσίασε στην ελληνική αγορά, το Σεπτέμβριο του 2000, δύο μοναδικά προϊόντα: το Bref wc ενεργός αφρός για τον καθαρισμό και την υγιεινή της λεκάνης και το Bref wc tabs σε μορφή ταμπλέτας για τον καθαρισμό και υγιεινή κάτω από τη στάθμη του νερού. Ήδη τα προαναφερθέντα προϊόντα έχουν δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις
και στα μερίδια αγοράς της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ιδιαίτερα στην αγορά των υγρών καθαριστικών τουαλέτας το Bref έχει να επιδείξει ένα σημαντικό μερίδιο της τάξης του 12%. Η επικοινωνιακή στρατηγική του Bref εστιάζεται στην επίτευξη καθαριστικών αποτελεσμάτων με υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές πάντα μέσα από ξεχωριστές δημιουργικές ιδέες.


Σε τροχιά ανάπτυξης


Τα παραπάνω πιστοποιούν ότι τα προϊόντα της Henkel βρίσκονται σε μία τροχιά ανάπτυξης, που στηρίζεται στο σωστό συνδυασμό υποστηρικτικών ενεργειών στο εμπόριο και τον καταναλωτή και βέβαια στην υψηλή ποιότητα αυτών καθαυτών των προϊόντων. Στην ίδια κατεύθυνση θα συνεχίσει να κινείται η Henkel και το
επόμενο διάστημα, με τη δημιουργία και νέων προϊόντων, που θα στοχεύουν πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του “βασιλιά” καταναλωτή.

σελφ σερβις Online( 1 Μαΐου 2001)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION