σελφ σερβις - Amita Motion: Ο κόσμος θετικά από τη McCann Erickson

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Amita Motion: Ο κόσμος θετικά από τη McCann Erickson

24 Σεπτεμβρίου 2014 | 04:23 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα/Ποτά

Με μια νέα, δροσερή και πρωτότυπη επικοινωνιακή καμπάνια καλωσόρισε το 2010 η Amita Motion. Η ουσία της επικοινωνίας βρίσκεται στην προτροπή που απευθύνεται προς τους νέους, να δουν τον κόσμο θετικά.

«Η Amita Motion, ο πρώτος 100% φυσικός χυμός με 9 φρούτα και 7 βιταμίνες, καλωσορίζει το 2010 με μια νέα, δροσερή και πρωτότυπη επικοινωνιακή καμπάνια. Ο αγαπημένος χυμός των νέων δίνει μια νέα διάσταση στην καθημερινότητα γεμάτη ευχαρίστηση, απόλαυση, διασκέδαση και πάνω από όλα θετική διάθεση», δηλώνουν οι υπεύθυνοι δημιουργίας της νέας καμπάνιας.

«Η θετική ενέργεια της Amita Motion, όπως εκφράζεται μέσα από την καινούρια ανατρεπτική επικοινωνία, αποτελεί στάση ζωής, η οποία επηρεάζει θετικά και την ίδια μας την καθημερινότητα. Προσφέρει στους καταναλωτές ένα πρωτοποριακό  τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων, μέσα από τον οποίο μπορούν να απολαύσουν την αισιόδοξη πλευρά των καταστάσεων».

Η Amita Motion εγκαινιάζει την καινούρια της επικοινωνία με τρία τηλεοπτικά spots. Δυο οπαδοί αντίπαλων ομάδων ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις μετά τη λήξη του αγώνα, ένα τρακάρισμα αποκτά ευχάριστη εξέλιξη με τον οδηγό που, ενώ δεν φταίει, αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την ευθύνη για το συμβάν με πρωτόγνωρη ευγένεια, μια μεγάλη pop star πολεμάει να μπει δεύτερο όνομα στο live κάνοντας τόπο σε νέα ταλέντα... Με χιούμορ και καλή διάθεση οι ήρωες των τηλεοπτικών spots ανατρέπουν καταστάσεις που προκαλούν αρνητική διάθεση και τις μετατρέπουν σε στιγμές απόλαυσης και γέλιου. Τελικά, «Τόσο θετικά δεν νιώσαμε ξανά».

Η Amita Motion δίνει μια πιο αισιόδοξη προοπτική στις καθημερινές καταστάσεις μέσα από τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια. Η θετική ενέργεια της Amita Motion γίνεται ο κινητήριος μοχλός για να αντιληφθούμε, να ζήσουμε και να απολαύσουμε το ευχάριστο αποτέλεσμα της αισιόδοξης στάσης μας. Γιατί η ζωή μας μπορεί να γεμίσει θετική ενέργεια και για αυτό «Πρέπει να φταίει η Amita Motion!».

 Πίνακας 1: Χυμοί-Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία

 Ιαν.-Δεκ. 2008

 Ιαν.-Δεκ. 2009

 Amita Ευ Ζην

 1.113,18

 1.730,4

 Αmita Motion

 1.416,77

 1.706,54

 Amita Frooties

 557,14

 1.167,13

 Πηγή: Media Services SA



 Πίνακας 2: Χυμοί - Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ

 Ιαν.-Δεκ. 2008

 Ιαν.-Δεκ. 2009

 Τηλεόραση

 9.520,97

 9.878,1

 Ραδιόφωνο

 823,66

 1.007,16

 Περιοδικά

 1.419,84

 1.379,36

 Εφημερίδες

 345,39

 262,87

 Σύνολο κατηγορίας

 12.109,85

 12.527,45

 Πηγή: Media Services SA

INFO: Πελάτης: Coca-Cola Τρία Έψιλον, Προϊόν: Amita Motion, Δημιουργός: MacCann Erickson, Μέσα προβολής: Τηλεόραση.

σελφ σερβις (T. 392)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION