σελφ σερβις - BIOTEN: Το χρονικό μιας επιτυχίας, εµπνευσµένης από τη φύση!

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

BIOTEN: Το χρονικό μιας επιτυχίας, εµπνευσµένης από τη φύση!

14 Μαΐου 2013 | 11:34 Γράφει η Ζωή  Ψαλλιδά Topics: Superbrand,Προϊόντα

Από το 2011 το bioten ήρθε και άλλαξε τους κανόνες της αγοράς. Πλέον η αντίληψη που χαρακτηρίζεται από τη φράση «Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις» δεν ισχύει, αφού απέδειξε ότι κάτι που αξίζει μπορείς να το πληρώσεις φθηνότερα.

Όλα ξεκίνησαν το 2007, όταν στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης και ανάπτυξης της εταιρείας μέσω εξαγορών, αναζητήθηκαν εναλλακτικές σε χώρες όπου ο όμιλος Γρ. Σαράντη διαθέτει θυγατρικές. Μετά από έντονη προσπάθεια και προσωπική επιρροή, επιλέχθηκε η εταιρεία καλλυντικών Elmiplant με έδρα τη Ρουμανία, μία χώρα με παράδοση στην παραγωγή καλλυντικών προϊόντων.

Στη συνέχεια, συστάθηκε η ελληνική ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης, καθώς και η αντίστοιχη ομάδα Marketing, οι οποίες σχεδίασαν το επιχειρηματικό πλάνο της μάρκας και τελικά, στα μέσα του 2010, αποφασίστηκε το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά με το όνομα bioten.

Η αγορά και οι παίκτες
Το bioten λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο του 2011, κάνοντας την είσοδό του στην αγορά περιποίησης δέρματος (πρόσωπο & σώμα), η οποία σε αξία άγγιζε σχεδόν τα 50 εκατ. ευρώ. Μέσα σε αυτή, δραστηριοποιούνταν εδραιωμένοι πολυεθνικοί παίκτες με σημαντική κληρονομιά και διαφορετική φιλοσοφία. Το bioten αποτέλεσε την πρώτη μάρκα που εγκαινίασε την κατηγορία των «φυσικών» προϊόντων στο κανάλι της ευρείας διανομής, τάση την οποία δεν άργησαν να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι παίκτες.

Η πρόταση
Το bioten είναι μία μάρκα καλλυντικών προϊόντων τα οποία περιέχουν φυσικά εκχυλίσματα συστατικών. Ξεκινώντας με 21 κωδικούς πρόσφερε μια ολοκληρωμένη πρόταση με προϊόντα περιποίησης προσώπου (κρέμες και καθαριστικά), που κάλυπταν τις βασικές ανάγκες ενυδάτωσης και αντιγήρανσης και προϊόντα περιποίησης σώματος (γαλακτώματα σώματος, αδυνατιστικά και κρέμες χεριών).

Ο στόχος ήταν η καθιέρωση της μάρκας στις κρέμες προσώπου, προϊόντα τα οποία δύσκολα εμπιστεύεται μία γυναίκα τόσο λόγω συμβατότητας με το δέρμα όσο και λόγω αποτελεσματικότητας. Έχοντας πετύχει αυτό, η διείσδυση στην κατηγορία του σώματος
θα ήταν ευκολότερη.

Η συνταγή της επιτυχίας
Η συνταγή επιτυχίας του bioten είχε ένα μείγμα μοναδικών συστατικών… εμπνευσμένων από τη φύση! Καταρχάς, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η σειρά προϊόντων bioten βασίζεται σε εκχυλίσματα ενεργών φυσικών συστατικών, ακολουθώντας την τάση για στροφή των καταναλωτών προς πιο φυσικούς, υγιεινούς και ασφαλείς τρόπους ζωής.

Επιπλέον, όλα τα προϊόντα είναι δερματολογικά ελεγμένα και δεν περιέχουν parabens και paraffin, ενώ τα αποτελέσματά τους είναι κλινικά αποδεδειγμένα και μετρήσιμα. Το βασικότερο όμως όλων είναι ότι καταφέραμε το φυσικό να γίνει και προσιτό, ανατρέποντας την πεποίθηση ότι τα φυσικά προϊόντα είναι συνώνυμα του υψηλού κόστους.

Έτσι, η συνταγή πέτυχε λόγω της εξαιρετικής σχέσης τιμής – ποιότητας και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, σε μία δύσκολη οικονομικά περίοδο, όπου ο καταναλωτής αποδεδειγμένα αναζητά ολοένα και περισσότερο ποιοτικά προϊόντα σε καλές τιμές. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι διανύουμε μία περίοδο όπου ο καταναλωτής κατακλύζεται από προσφορές, πχ δύο προϊόντα στην τιμή του ενός ή σημαντικές μειώσεις τιμών άνω του -40%. Στην περίπτωση του bioten οι προσφορές έχουν τη λογική επιβράβευσης των καταναλωτών μας, αφού η τιμή των σειρών είναι ήδη ανταγωνιστική!

Έναν χρόνο μετά…
Το bioten σε γενικές γραμμές κέρδισε το πρώτο στοίχημα και αυτό ήταν κάτι που αποτυπώθηκε από την πρώτη στιγμή τόσο στις πωλήσεις μας, καθώς η σειρά είχε πολλαπλάσια από την προσδοκώμενη ανάπτυξη, όσο και στα μερίδια. Ειδικότερα, καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε θέσει για αποδοχή των προϊόντων στην κατηγορία περιποίησης προσώπου. Έτσι, έχοντας αποκτήσει μια διόλου ευκαταφρόνητη καταναλωτική βάση, στόχος ήταν να συνεχίσουμε να τη διευρύνουμε, αλλά και να ικανοποιούμε τους ήδη υπάρχοντες αταναλωτές μας.

Έτσι, το 2012, στο πλαίσιο ανάπτυξης της μάρκας, προσθέσαμε στη γκάμα προϊόντα περιποίησης προσώπου που απευθύνονταν σε μεγαλύτερο ηλικιακό γκρουπ, καθώς επίσης και μια νέα σειρά αδυνατιστικών, κατηγορία η οποία φάνηκε ότι «πήγαινε» πολύ στη μάρκα, αφού αποδείχθηκε η μεγάλη έκπληξη της χρονιάς. Οι δύο αυτές σειρές ήταν τα βασικά οχήματα επικοινωνίας μας, συνολικά όμως η μάρκα μεγάλωσε κατά 15 κωδικούς.

Φτάνοντας στο σήμερα…
Παρά το αρνητικό οικονομικό κλίμα, το bioten κατάφερε όχι μόνο να αναπτυχθεί αλλά και να συγκρατήσει την αρνητική πορεία των σημαντικότερων κατηγοριών της αγοράς στις οποίες δραστηριοποιείται, χτίζοντας ταχύτατα μερίδια αγοράς. Πλέον, στις στρατηγικές για εμάς κατηγορίες, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίκτες. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία κρεμών προσώπου, το bioten κατέχει την 4η θέση με μερίδιο 13,6% σε τεμάχια, ενώ στην κατηγορία των αδυνατιστικών σκαρφάλωσε στη 2η θέση με μερίδιο 33,8% σε τεμάχια, διαγράφοντας μία ανάπτυξη της τάξης των 20 μονάδων μεριδίου αγοράς σε σχέση με το 2011(IRI PromotionScan 2012 (Jan 12-Dec 12))!

Η επόμενη μέρα
Το bioten έχει δεσμευτεί να εξελίσσεται συνεχώς ικανοποιώντας ολοένα και περισσότερες ανάγκες. Έτσι λοιπόν, το 2013 η σειρά ανανεώνεται με το άγγιγμα της φύσης! Εμπλουτίσαμε τις αγαπημένες σειρές προσώπου και σώματος bioten με 100% φυσικά εκχυλίσματα προερχόμενα από ήπιες και φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους παραγωγής, που διατηρούν τα ενεργά τους συστατικά. Επιπλέον, αυξήσαμε την ασφάλεια για το δέρμα και τώρα τα προϊόντα bioten δεν περιέχουν, πέραν των parabens και paraffin, ούτε χρωστικές (colorants).
Τέλος, βελτιώσαμε την αποτελεσματικότητα των προϊόντων, ενισχύοντάς τα με αναβαθμισμένα ενυδατικά και αντιγηραντικά συμπλέγματα, που εξασφαλίζουν άμεση αλλά και μακράς διάρκειας ενυδάτωση. Και παρά τις σημαντικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, καταφέραμε να ανταποκριθούμε στην πιο σημαντική πρόκληση: Τη διατήρηση μιας value for money πρότασης. Με λίγα λόγια, οι τιμές παρέμειναν ίδιες.
Το σημαντικότερο, όμως, νέο για το 2013 είναι το GENOVATE, που θα αποτελέσει και το βασικό όχημα επικοινωνίας.

Πρόκειται για μία αντιγηραντική σειρά που συνδυάζει τη φύση με τη δύναμη της βιοτεχνολογίας και ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις της σύγχρονης κοσμετολογίας: Η περιποίηση δεν είναι πλέον παρεμβατική, διορθώνοντας εξωτερικά τις ατέλειες, αλλά βοηθά την ενεργοποίηση των φυσικών διαδικασιών αντιγήρανσης του δέρματος. Αυτό γίνεται με τη βοήθεια φυτικών βλαστοκυττάρων, που ενεργοποιούν τους μηχανισμούς του ανθρώπινου κυττάρου κατά των πρώτων σημαδιών της γήρανσης, προσφέροντας λάμψη, σφριγηλότητα και μείωση των ρυτίδων.

Πλάνο υποστήριξης
Η νέα σειρά θα υποστηριχθεί με έντονο πλάνο τηλεοπτικής προβολής, αλλά και έντυπες καταχωρίσεις με σκοπό να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Επιπλέον, υπάρχει πλάνο social media και ειδικότερα facebook, μέσο στο οποίο δραστηριοποιούμαστε από τον Φεβρουάριο του 2012. Ένας ακόμη στόχος μας είναι να αυξήσουμε τη δοκιμή του προϊόντος και ένα πολύ σημαντικό όπλο για να το πετύχουμε είναι τα δείγματα, καθώς από την πρώτη στιγμή πιστεύαμε πως έχουμε ένα εξαιρετικό προϊόν που αν κάποιος το δοκίμαζε, ήμασταν σίγουροι ότι θα έμπαινε στη διαδικασία αγοράς του.

Και επειδή η τελική επιλογή του καταναλωτή γίνεται στο σημείο πώλησης, προτεραιότητα για το bioten είναι τόσο η άρτια τοποθέτησή του στο ράφι, καθώς και σε δεύτερα σημεία πώλησης όσο και η εν γένει εικόνα του μέσα στο κατάστημα. Η δέσμευσηΑκολουθώντας πάντα το πάθος για την ποιότητα και το σεβασμό απέναντι στους καταναλωτές μας, η μάρκα bioten, καθώς και οι ομάδες που δουλεύουν πίσω από κάθε ιδέα, σύνθεση, συσκευασία, πλάνο υποστήριξης και διανομής, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε καλλυντικά προϊόντα υψηλής ποιότητας σε τιμές που προκαλούν έκπληξη, χωρίς συμβιβασμούς, ακόμη και αν αυτό σημαίνει πώς θα θυσιάσουμε ένα μέρος της κερδοφορίας μας.

σελφ σερβις (T. 427)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION