σελφ σερβις - Sales In Action!

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Πρεμιέρα ενός διαδραστικού συνεδρίου με αληθινές ιστορίες πωλήσεων

Sales In Action!

18 Σεπτεμβρίου 2017 | 10:37 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Βιομηχανία,Συνέδρια

Σε ένα άκρως διαδραστικό συνέδριο, παρουσιάστηκαν από σημαντικά στελέχη του χώρου των πωλήσεων αληθινές ιστορίες με θέμα τις επιτυχημένες επιλογές για την αύξηση των αποτελεσμάτων στον συγκεκριμένο τομέα και συνολικά στις επιχειρήσεις της χώρας. Το συνέδριο, που διοργανώθηκε την Παρασκευή 7 Ιουλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς από τη Boussias Communications και τέθηκε υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), έδωσε την ευκαιρία στους περίπου 200 συνέδρους να καταλήξουν σε χρήσιμα συμπεράσματα και να αποκομίσουν ιδέες που μπορούν να αξιοποιήσουν και στη δική τους επιχείρηση.

Τις εργασίες του συνεδρίου Sales In Action! (www.salesinaction.gr) άνοιξε ο νεοεκλεγείς Γενικός Γραμματέας του Ινστιτούτου, κ. Ηλίας Πολυχρονόπουλος, με χαιρετισμό που απηύθυνε εκ μέρους του ΔΣ και του Προέδρου του ΙΠΕ κ. Αντώνη Ποταμίτη, επισημαίνοντας την αξία διοργανώσεων όπως το συγκεκριμένο συνέδριο, όπου τα στελέχη πωλήσεων έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να εμπνευστούν από καινοτόμες πρακτικές.

Στο Sales in Action!, τις εργασίες του οποίου συντόνισε η κ. Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια της Response ΑΕ, παρουσιάστηκαν πρακτικές πωλήσεων που υλοποιήθηκαν σε διαφορετικούς, σημαντικούς για την οικονομία, κλάδους, με ομιλίες που ήταν ενταγμένες σε ξεχωριστές θεματικές ενότητες, όπως: η ανάπτυξη των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς σε δύσκολες εποχές (Θοδωρής Καυκής, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, PrimeTel, Παναγιώτης Καμπισιούλης, PhD, Sales & Vertical Markets Manager, Β. Καυκάς ΑΕ, Δημήτρης Ανδριώτης, Indirect Retail Channels Team Director, ΟΠΑΠ, Σωτήρης Γιδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων, Elvida Foods, Γιώργος Λειβαδίτης, Διευθυντής Κλάδου Marine and Retail, Μοτοδυναμική ΑΕΕ), οι στρατηγικές επιλογές που οδήγησαν στα επιθυμητά αποτελέσματα στις πωλήσεις (Βασίλειος Κατωπόδης, National Sales Manager Dermatology, AbbVie, Ηλίας Πολυχρονόπουλος, Head of Corporate Market, Cyta Hellas, Γεώργιος Τσώνης, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Ν.Α. Ευρώπης, Bonduelle Group, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Commercial Director, LeasePlan Hellas), η εφαρμογή καινοτομιών και τεχνολογικών λύσεων που έφεραν αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας (Γιώργος Τσατσάκος, Εμπορικός Διευθυντής, REGATE ΑΕ, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Σόνια Δήμογλη, General Manager Marketing, LafargeHolcim, Δρ. Τάσος Γαλανάκης, Sales Director, Lalizas Group, Έλενα Ανδρέου, Business Development Manager Corporate Solution Division, Data Communication, Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια, Stanley Black & Decker Hellas), η εκπαίδευση και τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα (Αλέξης Ζητρίδης, Επικεφαλής ομάδας πωλήσεων D2D και Field Sales, Όμιλος ΟΤΕ, Νίκος Πρέζας, Sales & Marketing Director, Mercedes-Benz Group), οι τηλεφωνικές πωλήσεις (Χρήστος Μακρυπούλιας, Διευθυντής Customer Services Sales & Customer Development Σταθερής & Κινητής Τηλεφωνίας, Όμιλος ΟΤΕ), οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών (Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Όμιλος Interamerican, Βασίλειος Καραμπάγιας, Διευθυντής Πωλήσεων, Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες), η ευθυγράμμιση διαφορετικών τμημάτων με τον κεντρικό στόχο των πωλήσεων (Δημήτρης Κανατάς, Sales & Network Development Manager Honda moto, Αφοί Σαρακάκη, Άγγελος Μάρκου, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Γαία Τρόφιμα, Ιωάννης Μαραγκουδάκης, Acquisition Manager / Mobile Marketing Department, Wind Hellas), οι below the line ενέργειες (Κωνσταντίνος Μπατάκης, Trade Marketing Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία) και το cross selling (Ελένη Ρουβέλλα, Sales Manager, Oriflame Hellas).

Όπως διαπίστωσε το κοινό του συνεδρίου, οι επιχειρήσεις και οι ομάδες πωλήσεων που αντιμετώπισαν με αποφασιστικότητα, δημιουργικότητα και πνεύμα συνεργασίας τις προκλήσεις –διαφορετικές σε κάθε περίπτωση, αλλά με κοινή συνισταμένη το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά–, κατάφεραν να ξεπεράσουν τους στόχους που είχαν θέσει, αλλά και να δημιουργήσουν ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι πρακτικές που υλοποιήθηκαν από επιχειρήσεις οι οποίες ανήκουν σε κλάδους που δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα από την κρίση, όπου η επένδυση στην καινοτομία, αλλά και η υποστήριξη των ομάδων από τη διοίκηση έφεραν εκπληκτικά αποτελέσματα, διεύρυναν το πελατολόγιό τους και άνοιξαν νέους δρόμους σε παλιές και νέες αγορές. Επίσης, αναδείχθηκε για άλλη μια φορά η αξία της σωστής επιλογής τεχνολογικών λύσεων, που διευκολύνουν την εργασία των πωλητών, αυξάνουν την παραγωγικότητα και συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων που στηρίζονται σε πραγματικά στοιχεία και αναλύσεις.

Τις εργασίες του συνεδρίου Sales In Action! (www.salesinaction.gr) άνοιξε ο νεοεκλεγείς Γενικός Γραμματέας του Ινστιτούτου, κ. Ηλίας Πολυχρονόπουλος, με χαιρετισμό που απηύθυνε εκ μέρους του ΔΣ και του Προέδρου του ΙΠΕ κ. Αντώνη Ποταμίτη, επισημαίνοντας την αξία διοργανώσεων όπως το συγκεκριμένο συνέδριο, όπου τα στελέχη πωλήσεων έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να εμπνευστούν από καινοτόμες πρακτικές.

Στο Sales in Action!, τις εργασίες του οποίου συντόνισε η κ. Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια της Response ΑΕ, παρουσιάστηκαν πρακτικές πωλήσεων που υλοποιήθηκαν σε διαφορετικούς, σημαντικούς για την οικονομία, κλάδους, με ομιλίες που ήταν ενταγμένες σε ξεχωριστές θεματικές ενότητες, όπως: η ανάπτυξη των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς σε δύσκολες εποχές (Θοδωρής Καυκής, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, PrimeTel, Παναγιώτης Καμπισιούλης, PhD, Sales & Vertical Markets Manager, Β. Καυκάς ΑΕ, Δημήτρης Ανδριώτης, Indirect Retail Channels Team Director, ΟΠΑΠ, Σωτήρης Γιδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων, Elvida Foods, Γιώργος Λειβαδίτης, Διευθυντής Κλάδου Marine and Retail, Μοτοδυναμική ΑΕΕ), οι στρατηγικές επιλογές που οδήγησαν στα επιθυμητά αποτελέσματα στις πωλήσεις (Βασίλειος Κατωπόδης, National Sales Manager Dermatology, AbbVie, Ηλίας Πολυχρονόπουλος, Head of Corporate Market, Cyta Hellas, Γεώργιος Τσώνης, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Ν.Α. Ευρώπης, Bonduelle Group, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Commercial Director, LeasePlan Hellas), η εφαρμογή καινοτομιών και τεχνολογικών λύσεων που έφεραν αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας (Γιώργος Τσατσάκος, Εμπορικός Διευθυντής, REGATE ΑΕ, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Σόνια Δήμογλη, General Manager Marketing, LafargeHolcim, Δρ. Τάσος Γαλανάκης, Sales Director, Lalizas Group, Έλενα Ανδρέου, Business Development Manager Corporate Solution Division, Data Communication, Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια, Stanley Black & Decker Hellas), η εκπαίδευση και τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα (Αλέξης Ζητρίδης, Επικεφαλής ομάδας πωλήσεων D2D και Field Sales, Όμιλος ΟΤΕ, Νίκος Πρέζας, Sales & Marketing Director, Mercedes-Benz Group), οι τηλεφωνικές πωλήσεις (Χρήστος Μακρυπούλιας, Διευθυντής Customer Services Sales & Customer Development Σταθερής & Κινητής Τηλεφωνίας, Όμιλος ΟΤΕ), οι συνέργειες μεταξύ εταιρειών (Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Όμιλος Interamerican, Βασίλειος Καραμπάγιας, Διευθυντής Πωλήσεων, Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες), η ευθυγράμμιση διαφορετικών τμημάτων με τον κεντρικό στόχο των πωλήσεων (Δημήτρης Κανατάς, Sales & Network Development Manager Honda moto, Αφοί Σαρακάκη, Άγγελος Μάρκου, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Γαία Τρόφιμα, Ιωάννης Μαραγκουδάκης, Acquisition Manager / Mobile Marketing Department, Wind Hellas), οι below the line ενέργειες (Κωνσταντίνος Μπατάκης, Trade Marketing Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία) και το cross selling (Ελένη Ρουβέλλα, Sales Manager, Oriflame Hellas).

Όπως διαπίστωσε το κοινό του συνεδρίου, οι επιχειρήσεις και οι ομάδες πωλήσεων που αντιμετώπισαν με αποφασιστικότητα, δημιουργικότητα και πνεύμα συνεργασίας τις προκλήσεις –διαφορετικές σε κάθε περίπτωση, αλλά με κοινή συνισταμένη το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά–, κατάφεραν να ξεπεράσουν τους στόχους που είχαν θέσει, αλλά και να δημιουργήσουν ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι πρακτικές που υλοποιήθηκαν από επιχειρήσεις οι οποίες ανήκουν σε κλάδους που δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα από την κρίση, όπου η επένδυση στην καινοτομία, αλλά και η υποστήριξη των ομάδων από τη διοίκηση έφεραν εκπληκτικά αποτελέσματα, διεύρυναν το πελατολόγιό τους και άνοιξαν νέους δρόμους σε παλιές και νέες αγορές. Επίσης, αναδείχθηκε για άλλη μια φορά η αξία της σωστής επιλογής τεχνολογικών λύσεων, που διευκολύνουν την εργασία των πωλητών, αυξάνουν την παραγωγικότητα και συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων που στηρίζονται σε πραγματικά στοιχεία και αναλύσεις.


ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
O κ. Γιάννης Δημαράκης, Managing Partner στην Scotwork Hellas, παρουσίασε τα συμπεράσματα της Έρευνας Διαπραγματευτικών Δεξιοτήτων, που διοργάνωσε η εταιρεία του σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Ιουνίου, με κοινό-στόχο 684 μέλη του ΙΠΕ, από τα οποία ανταποκρίθηκαν 176, αριθμός ικανός για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, με στόχο την καταγραφή του διαπραγματευτικού προφίλ των στελεχών πωλήσεων, αλλά και την επισήμανση των αδυναμιών, ώστε να εξαλειφθούν. Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Δημαράκης αφιέρωσε την ομιλία του στους τομείς που χρήζουν βελτίωσης.

Ξεκινώντας από το θέμα της προετοιμασίας, αναφέρθηκε στο υψηλό ποσοστό των ερωτηθέντων, 96%, που δήλωσε ότι προετοιμάζεται πριν τη διαπραγμάτευση και το 94% που απαντά πως αφιερώνει τον χρόνο της προετοιμασίας του «στη συλλογή δεδομένων και γεγονότων». Όπως τόνισε ο κ. Δημαράκης, «σημασία δεν έχει ο χρόνος που διατίθεται για την προετοιμασία, αλλά οι ενέργειες που γίνονται στο πλαίσιό της. Εάν την περιορίσεις μόνο στη συλλογή δεδομένων, η προετοιμασία είναι ελλιπής. Για να είναι πιο δομημένη απαιτείται να γίνουν μια σειρά άλλων ενεργειών, όπως η προετοιμασία ερωτήσεων που θα απευθυνθούν στην άλλη πλευρά, να ληφθεί η απόφαση για το ποιες πληροφορίες είναι διατεθειμένος να μοιραστεί ο διαπραγματευτής με τον πελάτη, ποιες πληροφορίες θα ζητήσει από την άλλη πλευρά κοκ).

Ένας δεύτερος τομέας όπου σημειώνονται εσφαλμένες τακτικές είναι η διαχείριση του αδιεξόδου στις συνομιλίες. Κατά 92% οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως θα κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφύγουν το αδιέξοδο. Στο ίδιο ποσοστό δηλώνουν πως στην περίπτωση αδιεξόδου θα ενισχύσουν την επιχειρηματολογία τους. «Αυτή η στάση μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα αδιεξόδου», επεσήμανε ο κ. Δημαράκης, αντιπροτείνοντας την κατάθεση μιας νέας πρότασης, κινήσεις παραχώρησης, την αλλαγή του διαπραγματευτή, την παραπομπή του θέματος σε ανώτερο διοικητικό επίπεδο κλπ.

Ως τρίτο πεδίο λανθασμένων χειρισμών αναφέρθηκε αυτό της επιχειρηματολογίας. Το 51% δήλωσε στο πλαίσιο της έρευνας πως όταν συναντήσει δυσκολία, επαναλαμβάνει τα ίδια επιχειρήματα, έως ότου γίνουν αποδεκτά. Ο κ. Δημαράκης πρότεινε ως σωστή τακτική την καλή προετοιμασία διαφορετικών επιχειρημάτων, υποστηρίζοντας πως η επιχειρηματολογία που δεν αποδίδει στην αρχή δεν θα αποδώσει ούτε αργότερα. «Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να επιχειρηματολογήσουμε και να πείσουμε την άλλη πλευρά. Όμως, οι περισσότεροι έχουν καταλήξει στη θέση τους πριν από τη διαπραγμάτευση. Η πειθώ συχνά δεν λειτουργεί. Υπάρχουν, όμως, τρόποι για να πείσεις τον συνομιλητή σου και να μην καταλήξεις σε μια ατελέσφορη επαναλαμβανόμενη διαφωνία, με αυξανόμενη ένταση», είπε ο ομιλητής.

Το τέταρτο σημείο που μπορεί να βελτιωθεί στις διαδικασίες διαπραγμάτευσης είναι, σύμφωνα με τον ομιλητή, η κατάθεση προτάσεων. Το 30% προτιμά να αφήσει τον συνομιλητή να καταθέσει πρώτος την πρότασή του, ώστε να έχει τον χρόνο να αντιδράσει, ενώ, όπως είπε ο κ. Δημαράκης, πλεονέκτημα έχει ο πρώτος που θα προχωρήσει σε προτάσεις, για μια σειρά από λόγους, όπως το ότι η ανάληψη πρωτοβουλίας του παρέχει τη δυνατότητα να ορίσει την ατζέντα της συζήτησης, να την επιταχύνει όταν αυτή έχει κολλήσει, κλπ. Παράλληλα, ανέφερε την εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα, που είναι η περίπτωση της υποδοχής και διαχείρισης παραπόνου, όπου είναι καλό να καλέσουμε τον συνομιλητή να καταθέσει την πρότασή του για την αντιμετώπιση του ζητήματος που έχει προκύψει.

Οι ερωτηθέντες δήλωσαν σε ποσοστό 79% πως θέλουν να γνωρίζουν την άποψη του συνομιλητή τους για την πρόταση που έχουν καταθέσει, ενώ η καθημερινότητα δεν επιβεβαιώνει τα λεγόμενά τους. «Ελάχιστοι πωλητές ολοκληρώνουν την παρουσίαση της πρότασής τους με την ερώτηση «πώς σας φαίνεται;», επεσήμανε ο κ. Δημαράκης. Αυτή η ερώτηση «οδηγεί» την απέναντι πλευρά στο να πάρει θέση στην πρόταση που έχει κατατεθεί και να ξεκινήσει σε αυτή τη βάση η συζήτηση.


Στο θέμα της ευελιξίας, που είναι ένα σημαντικό προσόν για το στέλεχος το οποίο έχει αναλάβει μια διαπραγμάτευση, κατά 92% οι ερωτηθέντες δήλωσαν πως επεξεργάζονται τις προτάσεις τους πριν τη συνάντηση και βεβαιώνονται πως θα την υποβάλλουν, ενώ παράλληλα κατά 82% υποστηρίζουν πως θα την υποβάλλουν αφού καταλάβουν την πρόθεση της απέναντι πλευράς. Το προφανές πρόβλημα είναι πως οι προτάσεις που έχουν προετοιμαστεί πριν τη συνάντηση δεν έχουν λάβει υπόψη τις θέσεις της άλλης πλευράς. Όμως, πρώτα πρέπει να διερευνούμε ανάγκες, απόψεις, προβληματισμούς και μετά διατυπώνουμε προτάσεις, πρότεινε ο κ. Δημαράκης. «Πολλές φορές είμαστε τόσο στοχοπροσηλωμένοι, που το μόνο μας ενδιαφέρον είναι να περάσει η δική μας πρόταση. Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους αποτυχίας μιας διαπραγμάτευσης», είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το πώς αντιλαμβάνονται τα στελέχη τη δημιουργία εποικοδομητικού κλίματος κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης, η έρευνα έδειξε πως το 33% κάνει παραχωρήσεις για να δημιουργήσει «καλή πίστη». Όμως, αυτό δεν ισχύει. Οι μονομερείς παραχωρήσεις την πορεία θα ξεχαστούν, θα παραμεριστούν, θα οδηγήσουν σε αύξηση της πίεσης σε αυτόν που τις κάνει, ενώ πολλές φορές λειτουργούν ως ένδειξη αδυναμίας. Εναλλακτικά, μπορεί κανείς να ακούσει προσεκτικά τον ομιλητή του, να κάνει ουσιαστικές ερωτήσεις που δείχνουν πως τον ενδιαφέρει να αντιληφθεί τι θέλει ο συνομιλητής, τι προσπαθεί να αποφύγει. Παραχωρήσεις μπορούν να γίνουν, αλλά με κάποιο αντάλλαγμα ή στο πλαίσιο μιας ευρύτερης πρότασης, τόνισε ο ομιλητής.

Τέλος, ο ομιλητής αναφέρθηκε στην περίπτωση της αναποτελεσματικής στρατηγικής. «Πολλές φορές, διαπιστώνουμε πως ο τρόπος με τον οποίο έχουμε αποφασίσει να χειριστούμε μια διαπραγμάτευση δεν είναι αποτελεσματικός. Σχεδόν το ένα τρίτο δηλώνει πως δεν θα ζητήσει ένα διάλειμμα, για να σκεφτεί τις επόμενες κινήσεις. Η διαπραγμάτευση, όμως, δεν κρίνεται από την ταχύτητα», είπε ο κ. Δημαράκης. «Δεν υπάρχει δυνατότητα αυτόματης αναπροσαρμογής της στρατηγικής μας, στο πλαίσιο μιας συζήτησης. Ακόμη κι όταν υπάρχει plan B, είναι δύσκολο να μπει αμέσως σε λειτουργία».

Κλείνοντας την παρουσίαση, ο κ. Δημαράκης διευκρίνησε πως στην έρευνα καταγράφηκαν και θετικά συμπεράσματα, απλώς επέλεξε να επικεντρωθεί η ομιλία του σε όσα ζητήματα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα στελέχη πωλήσεων και χρήζουν βελτίωσης.

ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΟΥ
Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους του συνεδρίου το κοινό κλήθηκε να απαντήσει, μέσω Conferience, σε ερωτήσεις σχετικά με το επίπεδο συνεργασίας του τμήματος πωλήσεων με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης, τις κυριότερες δυσκολίες σε σχέση με τους πελάτες, το επίπεδο επικοινωνίας της διοίκησης με το τμήμα πωλήσεων, την επάρκεια σε εργαλεία (τεχνολογικά, εκπαίδευσης κλπ) που διευκολύνουν την επίτευξη των στόχων, αλλά και την εργασία των πωλητών, την προσαρμογή των στόχων κατά την περίοδο της κρίσης στις πραγματικές δυνατότητες των επιχειρήσεων / στελεχών, καθώς και με την εικόνα που έχουν τα ίδια τα στελέχη πωλήσεων για το επάγγελμά τους. Ειδικότερα η τελευταία ερώτηση, για το πόσο αξιοζήλευτη είναι η θέση του στελέχους πωλήσεων σήμερα, προκάλεσε τις περισσότερες τοποθετήσεις.

Τον συντονισμό της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας και του διαλόγου που αναπτύχθηκε στο πλαίσιό της, πραγματοποίησε η κ. Κρίστη Μουσιώνη, Operations Manager του ΙΠΕ.

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΟΜΙΛΗΤΗ, WORD CLOUD ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Στο τέλος των εργασιών του συνεδρίου επιβραβεύθηκε ο ομιλητής που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην αξιολόγηση η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω Conferience. Το βραβείο, που περιελάμβανε το βιβλίο του κ. Αρτέμη Μυρόπουλου «The Nameless King», καθώς και μια υποτροφία στο Response Sales Academy, (για την περίοδο από Οκτώβριο έως Δεκέμβριο) αξίας 1.600 ευρώ, την οποία παραχώρησε η εταιρεία Response, κέρδισε η κ. Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια της Stanley Black & Decker Hellas.

Η κ. Μιχαηλίδου συνόψισε τα κεντρικά μηνύματα που προέκυψαν από τις ομιλίες και κλείνοντας τις εργασίες παρουσίασε το word cloud που δημιούργησαν οι σύνεδροι απαντώντας, μέσω Conferience, στην ερώτηση «Όταν σκέφτεστε τις Πωλήσεις, πια λέξη σάς έρχεται πρώτη στο μυαλό;». Στο προσκήνιο βρέθηκαν οι λέξεις «Πρόκληση» και «Επικοινωνία», που αναφέρθηκαν με τη μεγαλύτερη συχνότητα.

ΧΟΡΗΓΟΙ
Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες Regate, Response, Sales Promotion Center και Stanley Black & Decker, υποστηρικτές οι Data Communication, Madinmedia, netU, Retail@Link, Wedia και Wind Hellas, ενώ Conferience Experience Sponsor ήταν η εταιρεία Conferience.

σελφ σερβις (T. 474)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION