σελφ σερβις - Ελλα-δικά μας: Διεκδίκηση δυναμικού ρόλου στην ανάκαμψη

Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ελλα-δικά μας: Διεκδίκηση δυναμικού ρόλου στην ανάκαμψη

18 Δεκεμβρίου 2017 | 12:19 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις,Θεσμικά

Στις 34 ανέρχονται οι εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας Ελλα-δικά μας, η οποία λειτουργεί πλέον με τη μορφή της ΑΜΚΕ (Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία).

Τα μέλη εκπροσωπούν ένα σημαντικό τμήμα των επιχειρήσεων που εδρεύουν στην Ελλάδα, είναι ελληνικής ιδιοκτησίας και διατηρούν την παραγωγική τους διαδικασία στη χώρα. Στο σύνολό τους παράγουν περί τα 2 δισ. τεμάχια που αντιστοιχούν σε 2.500 κωδικούς προϊόντων, πραγματοποιούν κύκλο εργασιών ύψους 1 δισ. ευρώ και απασχολούν περίπου 4.400 εργαζόμενους. Ο αριθμός των μελών της πρωτοβουλίας συνεχώς διευρύνεται, στοιχείο ενδεικτικό της αναγνώρισης εκ μέρους των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων, κυρίως μεσαίου και μικρού μεγέθους, της ανάγκης διεκδίκησης δυναμικού ρόλου στην ανάκαμψη της οικονομίας. Αυτό, άλλωστε, αποτελεί τον βασικό στόχο της πρωτοβουλίας, όπως δήλωσαν χαρακτηριστικά οι εκπρόσωποί της στη διάρκεια γεύματος που παρέθεσαν σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, στις αρχές Δεκεμβρίου.

Η πρωτοβουλία Ελλα-δικά μας, μεταξύ άλλων, συντονίζει την οργανωμένη προβολή των επιχειρήσεων-μελών της και των προϊόντων τους, π.χ. σε διεθνείς εκθέσεις, όπως πρόσφατα στην ANUGA, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την τοποθέτηση των προϊόντων και σε λιανεμπορικές αλυσίδες του εξωτερικού (η αρχή θα γίνει σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ των Βαλκανίων), ενώ διευκολύνει την ανάπτυξη συνεργειών μεταξύ τους.

σελφ σερβις (T. 478)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION