σελφ σερβις - Asda: 100 μικρά καταστήματα στην 5ετία

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Asda: 100 μικρά καταστήματα στην 5ετία

7 Απριλίου 2010 | 09:10 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Διεθνή

Asda: 100 μικρά καταστήματα στην 5ετία

Η Asda προγραμματίζει τη λειτουργία 100 καταστημάτων μικρότερου μεγέθους μέσα στα επόμενα 3 ως 5 χρόνια, σύμφωνα με αναλυτές της JPMorgan.

[ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ] Οι ίδιες πηγές προβλέπουν, επίσης, ότι η αλυσίδα σχεδιάζει τη λειτουργία 150 μονάδων non-food, μια κίνηση που εκφράζει την επιθυμία της Asda ν’ απομακρυνθεί από τη μέχρι σήμερα παραδοσιακή δομή των καταστημάτων της. Η Asda, επίσης, αναμένεται να ανακοινώσει το νέο της αναπτυξιακό πλάνο, όταν η βρετανική μητρική της, Wal-Mart, αλλά και η ίδια θα ανακοινώσουν τα ετήσια οικονομικά τους αποτελέσματα.

Παρότι η αλυσίδα διαψεύδει τα σενάρια, σύμφωνα με τα οποία φέρεται να σχεδιάζει ένα νέο concept καταστήματος γειτονιάς, η JPMorgan ισχυρίζεται ότι το 75% της μελλοντικής ανάπτυξής της θα προέλθει από μικρότερου μεγέθους καταστήματα, online υπηρεσίες και προϊόντα non-food.

Η Asda, σύμφωνα με ισχυρισμούς της, μέσα στα επόμενο 5 χρόνια φιλοδοξεί να αποτελέσει την Νο 2 αλυσίδα τροφίμων και την Νο 1 αλυσίδα μη τροφίμων, γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στα μη τρόφιμα τα επόμενα 5 χρόνια.

Τα αποτελέσματα από προηγούμενους πειραματισμούς της Asda σε μικρότερου μεγέθους καταστήματα ήταν τουλάχιστον αμφιλεγόμενα: έκλεισε όλα τα καταστήματά της ρουχισμού με την επωνυμία George, ενώ μείωσε κατά αρκετά τετραγωνικά τους χώρους πώλησης των καταστημάτων της Asda Essentials, όπου πωλούνταν κυρίως προϊόντα με την επωνυμία της αλυσίδας.

σελφ σερβις (T. 393)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION