σελφ σερβις - Sainsbury’s-Asda: νέα υπηρεσία παραγγελιών

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Sainsbury’s-Asda: νέα υπηρεσία παραγγελιών

15 Απριλίου 2010 | 16:12 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Διεθνή

Sainsbury’s-Asda: νέα υπηρεσία παραγγελιών

Η Sainsbury's και η Asda λανσάρουν από κοινού μια υπηρεσία, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραγγέλνει προϊόντα non-food εντός του καταστήματος και να τα παραλαμβάνει άμεσα.

[ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ] Η Sainsbury’s διαβεβαίωσε ότι σχεδίαζε να εφαρμόσει αυτό το concept «σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων» τον Απρίλιο, την περίοδο, δηλαδή, που η Asda θα δοκίμαζε να επεκτείνει το δικό της concept «άμεσης εξυπηρέτησης» στο Bradford Rooley Lane. «Οι πελάτες μας μπορούν να παραγγείλουν τα προϊόντα που επιθυμούν μέσω ενός υπολογιστή μέσα στο κατάστημα και μετά να τα παραλάβουν από τα σημεία όπου βρίσκονται», τόνισε σχετικά η εκπρόσωπος τύπου της Asda, συνεχίζοντας: «Το καταναλωτικό κοινό έχει μέχρι στιγμής ανταποκριθεί θετικά στην εφαρμογή, αν και είναι νωρίς ακόμη να προδικάσει κανείς το μέλλον της».

Οι λιανέμποροι, στο κυνήγι μεριδίων στις αγορές γενικού εμπορίου, αθλητικών ειδών κλπ που έχουν επιδοθεί, συναντούν ένα σημαντικό εμπόδιο, την έλλειψη διαθέσιμων χώρων πώλησης. Με το νέο σύστημα, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να παραλαμβάνουν τα αγαθά που επιθυμούν ν’ αγοράσουν, τις ώρες που τους βολεύουν.

Με αυτόν τον τρόπο και οι δύο πλευρές μένουν ικανοποιημένες. Πολύ περισσότερο, βέβαια, οι καταναλωτές, οι οποίοι πολύ συχνά εξέφραζαν την έντονη δυσαρέσκειά τους λόγω της πολυήμερης αναμονής μέχρι να έρθουν τα προϊόντα στο σπίτι τους. Η Tesco λάνσαρε ανάλογη υπηρεσία μέσα στο 2008, η οποία σήμερα λειτουργεί σε 7 συνολικά καταστήματά της.

σελφ σερβις (T. 393)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION