σελφ σερβις - Τιμές 2009/2008-IRI: Πτώση στο «καλάθι» βασικών κατηγοριών

Τρίτη, 2 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τιμές 2009/2008-IRI: Πτώση στο «καλάθι» βασικών κατηγοριών

5 Μαΐου 2010 | 09:21 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Έρευνα

Τιμές 2009/2008-IRI: Πτώση στο «καλάθι» βασικών κατηγοριών

Σύμφωνα με έρευνα της IRI Hellas, η μεταβολή της μέσης σταθμισμένης τιμής βασικών κατηγοριών τροφίμων των σούπερ μάρκετ ήταν το 2009, έναντι του 2008, -0,3%. Αντίστοιχα, η μείωση στο «καλάθι» των κατηγοριών non-food ήταν την ίδια περίοδο -0,57%. Τα στοιχεία της IRI Hellas αποτελούν μια εμπεριστατωμένη καταγραφή της πορείας των τιμών βασικών κατηγοριών προϊόντων.

Οι κατηγορίες των τροφίμων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι» της έρευνας αντιπροσωπεύουν μερίδιο 44,99% επί των συνολικών πωλήσεων τροφίμων μέσω των σούπερ μάρκετ και 33,23% του συνόλου των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ. Αντίστοιχα, το «καλάθι» των non-food περιλαμβάνει κατηγορίες που πραγματοποιούν το 43,82% των πωλήσεων non-food στα σούπερ μάρκετ και 11,54% του συνόλου των πωλήσεων των αλυσίδων.

Οι τιμές προέρχονται από EPOS συστήματα των καταστημάτων σούπερ μάρκετ και υπέρ μάρκετ και αφορούν στη μέση σταθμισμένη τιμή ανά μονάδα όγκου για ολόκληρη την κατηγορία που εξετάζει η ανάλυση. Επομένως, λαμβάνονται υπόψη αυξήσεις ή μειώσεις βασικών τιμών, προωθητικές τιμές, δωρεάν προσφερόμενος όγκος, ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κλπ.

Αντίστοιχα, ο πίνακας με τις μεταβολές τιμών των non-food περιέχει ενδεικτικές κατηγορίες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων, όπου υπάρχουν, προϊόντων ένδυσης, υπόδησης, ηλεκτρικών συσκευών κλπ.

Δείτε τους πίνακες με τις διακυμάνσεις των προϊόντων

σελφ σερβις (T. 393)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος

Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION