σελφ σερβις - Nielsen: Online αγορές-Social Media στα πάνω τους

Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Nielsen: Online αγορές-Social Media στα πάνω τους

22 Σεπτεμβρίου 2010 | 13:30 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Έρευνα

Nielsen: Online αγορές-Social Media στα πάνω τους

Η πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Nielsen έδειξε πως κατά πλειονότητα οι χρήστες του Internet παγκοσμίως σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο διάστημα.

Σε ποσοστά 44% τα βιβλία, 36% τα ρούχα και 32% τα αεροπορικά εισιτήρια καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στην πρόθεση αγοράς διεθνώς. Στην Ελλάδα την πρώτη θέση κατέχουν τα αεροπορικά εισιτήρια, καθώς ένας στους δύο Έλληνες (51%) δηλώνει πως σκοπεύει να αγοράσει online κάποιο εισιτήριο μέσα στο ερχόμενο εξάμηνο. Ακολουθούν οι κρατήσεις ξενοδοχείων (35%), τα βιβλία (33%), ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός (32%) και τα εισιτήρια συναυλιών/παραστάσεων (29%). Συνολικά 8 στους 10 έλληνες χρήστες του διαδικτύου δήλωσαν πως σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο εξάμηνο.

Παγκοσμίως κατά το 34% οι καταναλωτές δήλωσαν πως κάνουν τις online αγορές τους από σελίδες καταστημάτων που υπάρχουν μόνο στο διαδίκτυο, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό είναι 21%. Συνολικά μόλις κατά το 16% οι χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως και κατά το 13% στην Ελλάδα, δήλωσαν πως δεν έχουν κάνει κάποια online αγορά στο παρελθόν. Επίσης, κατά το 73% οι χρήστες παγκοσμίως ξοδεύουν σε ψώνια μέσω του διαδικτύου κάτω από το 10% των συνολικών μηνιαίων καταναλωτικών δαπανών τους (στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό φτάνει το 86%).

Οι χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως δήλωσαν πως θεωρούν σημαντικές τις online κριτικές όταν πρόκειται να αγοράσουν ηλεκτρονικές συσκευές (57%), αυτοκίνητα (38%) και software (28%). Οι Έλληνες δίνουν επίσης μεγάλη σημασία στις online κριτικές όταν φτάνει η ώρα να αγοράσουν ηλεκτρονική συσκευή (70%!), τηλεπικοινωνιακά προϊόντα (57%, το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη) και software (43%).

Επιπλέον 1 στους 3 Ευρωπαίους και 1 στους 4 Έλληνες δηλώνουν πως αξιοποιούν τα social media (blogs, Facebook, Twitter κτλ) στις αγοραστικές τους αποφάσεις. Τέλος, κατά το 41% παγκοσμίως και κατά το 44% στην Ελλάδα οι «ηλεκτρονικοί αγοραστές» δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ανεβάσουν αρνητική παρά θετική κριτική στα social media, δημιουργώντας έναν επιπλέον πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις.

σελφ σερβις (T. 397)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION