σελφ σερβις - Διείσδυση στις γειτονιές σχεδιάζει η Lidl

Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Διείσδυση στις γειτονιές σχεδιάζει η Lidl

1 Οκτωβρίου 2010 | 11:25 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Διείσδυση στις γειτονιές σχεδιάζει η Lidl

Η Lidl βγήκε κερδισμένη από τη «μάχη» της με την Aldi, διατείνονται κάποιοι, υποστηρίζοντας ότι η Lidl κατάφερε να αποκρούσει τη μεγάλη ανταγωνίστριά της στο «ελληνικό πεδίο» και να την εξωθήσει στην απόφαση αποχώρησής της από αυτό. Μία πιο ψύχραιμη εκτίμηση των πραγμάτων, όμως, δείχνει ότι η Lidl, με ένα δίκτυο περίπου 200 καταστημάτων και υπερδεκαετή παρουσία στην Ελλάδα, ουδέποτε απειλήθηκε ουσιαστικά από την Aldi, η οποία στο μικρό διάστημα της δράσης της την πίεσε μόλις με 38 σημεία πώλησης.

Η «επόμενη ημέρα» για τη Lidl τη βρίσκει αντιμέτωπη με τις συνέπειες του περιορισμού του καταναλωτικού εισοδήματος, που επιδρά στις πωλήσεις του λιανεμπορίου, μειώνοντάς τις – αυτός ήταν, άλλωστε, ο βασικότερος, ίσως, λόγος της «φυγής» της Aldi από τη χώρα. Ωστόσο, η Lidl, έχοντας πλέον καλύψει με καταστήματα σχεδόν όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας και αρκετές περιοχές της επαρχίας, προωθεί πλέον τη λογική της δημιουργίας νέων σημείων πώλησης, στοχευμένα εντός των αστικών ιστών.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιεί αναλυτικές και λεπτομερείς έρευνες αγοράς, που επιχειρούν να τεκμηριώσουν, πρώτον, εάν είναι συμφέρουσα η δημιουργία μονάδων σε συγκεκριμένες γειτονιές μεγάλων πόλεων. Οι εν λόγω μονάδες θα έχουν μικρότερο εμβαδόν και λιγότερους κωδικούς προϊόντων, πιο αντιπροσωπευτικούς στη ζήτησή τους. Ουσιαστικά με τέτοιες μονάδες η αλυσίδα προσδοκά να προσελκύσει καταναλωτές, που δεν μετακινούνται με τα ΙΧ τους προς τα μεγαλύτερα περιφερειακά των πόλεων καταστήματά της, ενώ θέλει να αποσπάσει μερίδια πωλήσεων, με αιχμή λίγα και συγκεκριμένα προϊόντα, από τα ψιλικατζίδικα και τα μίνι μάρκετ της γειτονιάς.

Δεύτερον, η Lidl πραγματοποιεί έρευνες καταναλωτή σε περιοχές, όπου έχει ήδη καταστήματα, για να εξακριβώσει την απόδοση τους, με βάση την εικόνα που έχουν γι’ αυτήν οι πελάτες τους. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένονται αποφάσεις της εταιρείας για τυχόν μετεγκαταστάσεις καταστημάτων ή για δημιουργία νέων στις ευρύτερες περιοχές των πόλων ή των νομών όπου δρα. Παράλληλα, αποτυπώνει τον βαθμό ικανοποίησης των καταναλωτών ή τη συχνότητα των επισκέψεών τους στα καταστήματά της.

σελφ σερβις (T. 398)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION