σελφ σερβις - Vero Center: Πρεσβευτής της ελληνικής επιχειρηματικότητας στα Βαλκάνια

Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Vero Center: Πρεσβευτής της ελληνικής επιχειρηματικότητας στα Βαλκάνια

1 Οκτωβρίου 2010 | 11:48 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Αγορά

Με μεγάλη τόλμη και αποφασιστικότητα, εν μέσω οικονομικής κρίσης, ο όμιλος Βερόπουλος προχώρησε στην υλοποίηση ενός πρωτοποριακού project στα Σκόπια. Πρόκειται για το εμπορικό κέντρο Vero Center, που εγκαινιάστηκε στις 31 Σεπτεμβρίου στα Σκόπια και κέρδισε τις εντυπώσεις των καλεσμένων αλλά και του ντόπιου πληθυσμού. Με την επένδυση αυτή, ύψους 36 εκατ. ευρώ, ο όμιλος, όπως τόνισαν οι παρευρισκόμενοι στα εγκαίνια, δημιούργησε ένα νέο πρότυπο επιχειρηματικής δράσης στη χώρα, αλλά και στα Βαλκάνια.

Η συγκεκριμένη επένδυση - διατέθηκαν 11,5 εκατ. ευρώ για την αγορά του οικοπέδου, 16,2 για την κατασκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων, 7,3 για τον εξοπλισμό-, δημιουργεί 510 νέες θέσεις εργασίας (270 στο σούπερ μάρκετ και στο Jumbo και 241 στα υπόλοιπα καταστήματα,) και προϋποθέσεις ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών, ενώ, παράλληλα, αποτελεί σημείο αναφοράς για την τοπική κοινωνία αλλά και για το σύνολο των ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών.

Το Vero Center αποτελεί έναν υπερσύγχρονο χώρο υψηλής αισθητικής, ο οποίος καλύπτει συνολική έκταση 40.000 τμ. Αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα, περιλαμβάνει 43 καταστήματα και 472 θέσεις στάθμευσης για τους επισκέπτες. Στον πρώτο όροφο, σε έκταση 4.700 τετραγωνικών μέτρων, λειτουργεί το νέο σούπερ μάρκετ του ομίλου Βερόπουλος. Ακολουθώντας πιστά τις προδιαγραφές των καταστημάτων της αλυσίδας, το σούπερ μάρκετ διαθέτει είκοσι ταμεία εξυπηρέτησης πελατών και περισσότερα από 15.000 προϊόντα, ο κύριος όγκος των οποίων είναι τοπικής προέλευσης, ενώ υπάρχουν και αρκετά προϊόντα από την Ελλάδα. Εκτός από το σούπερ μάρκετ, στο εμπορικό κέντρο στεγάζονται εταιρείες ένδυσης και αξεσουάρ, καταστήματα εστίασης και διασκέδασης, χώροι ψυχαγωγίας, έχοντας ως στόχο τη διεύρυνση των επιλογών του καταναλωτικού κοινού.

Όπως δήλωσε ο κ. Βερόπουλος στο πλαίσιο της συνέντευξής του στο παρόν τεύχος, η επιχειρηματική δραστηριοποίηση σε μια χώρα όπως η ΠΓΔΜ, απαιτεί λεπτούς χειρισμούς. Η επιχείρηση προσπαθεί να κρατά ισορροπίες και να μην εμπλέκεται, με κανέναν τρόπο, σε πολιτικά ζητήματα. Δίνοντας μια πνοή ανάπτυξης στη φτωχή αυτή γείτονα χώρα, ο όμιλος έχει κερδίσει την εκτίμηση και των ίδιων των πολιτών, που επιβραβεύουν κάθε της επενδυτική κίνηση, αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά της στην υγιή ανάπτυξη του εμπορίου, αλλά και στην απασχόληση.

Τα εγκαίνια
Στα εγκαίνια του Vero Center, που πραγματοποιήθηκαν από τους κκ Νίκο Βερόπουλο, πρόεδρο του ομίλου Βερόπουλος, Άθη Μπατάγια, αντιπρόεδρο του ομίλου και Κώστα Θεοδοσιάδη, γενικό διευθυντή της Veropoulos Dooel, εκπροσωπήθηκε ο πολιτικός και εμπορικός κόσμος της χώρας, και συγκεκριμένα, ο Αντιπρόεδρος της ΠΓΔΜ και μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, αλλά και ο κ. Andrew Garden, Vice President Europe της Procter & Gamble, στελέχη ελληνικών εταιρειών, συνεργάτες, καθώς και πλήθος στελεχών του ομίλου από την Ελλάδα.

Ο κ. Νίκος Βερόπουλος, στην ομιλία του τόνισε: «Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί το επιστέγασμα ενός μακρόπνοου επενδυτικού σχεδίου τόσο στην περιοχή των Βαλκανίων, όσο και την Ελλάδα. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτό το έργο, το οποίο τιμά την εταιρεία μας γιατί αποτελεί κόσμημα για την περιοχή αλλά, κυρίως, γιατί είναι πρεσβευτής της Ελλάδας και της ελληνική επιχειρηματικότητας στη Βαλκανική». Ο κ. Βερόπουλος, αναφέρθηκε αναλυτικά στις επιχειρήσεις (ελληνικές και τοπικές) με τις οποίες συνεργάστηκε για τη δημιουργία του Vero Center, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στον αρχιτέκτονα της πραγματικά εντυπωσιακής αυτής κατασκευής, τον κ. Σπύρο Λαγκούση, τον σχεδιαστή κ. Σωτήρη Ξεπαπαδέα και τον πολιτικό μηχανικό κ. Βαγγέλη Νέζη.

Ο κ. Andrew Garden, Vice President Europe της Procter & Gamble είπε χαρακτηριστικά: «Έχω επισκεφθεί -λόγω της θέσης μου- πάρα πολλά εμπορικά κέντρα στην Ευρώπη. Το Vero Center μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Ευρώπη, μπορώ όμως να πω ανεπιφύλακτα πως δεν υπάρχουν καλύτερα! Είναι πρότυπο για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να σχεδιάζονται, αναπτύσσονται και λειτουργούν οι λιανικές επιχειρήσεις του είδους».

Ο κ. Κώστας Θεοδοσιάδης, γενικός διευθυντής Veropoulos Dooel δήλωσε: «Πρόκειται για ένα όνειρο το οποίο έγινε πραγματικότητα. Ένα έργο το οποίο θα δώσει πνοή στην τοπική αγορά».

Στο τέλος της τελετής των εγκαινίων, δόθηκαν από τον κ. Θεοδοσιάδη τα βραβεία σε φοιτητές της χώρας, οι οποίοι είχαν κερδίσει υποτροφία από τον όμιλο Βερόπουλος.

Η συγκεκριμένη επένδυση - διατέθηκαν 11,5 εκατ. ευρώ για την αγορά του οικοπέδου, 16,2 για την κατασκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων, 7,3 για τον εξοπλισμό-, δημιουργεί 510 νέες θέσεις εργασίας (270 στο σούπερ μάρκετ και στο Jumbo και 241 στα υπόλοιπα καταστήματα,) και προϋποθέσεις ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών, ενώ, παράλληλα, αποτελεί σημείο αναφοράς για την τοπική κοινωνία αλλά και για το σύνολο των ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών.

Το Vero Center αποτελεί έναν υπερσύγχρονο χώρο υψηλής αισθητικής, ο οποίος καλύπτει συνολική έκταση 40.000 τμ. Αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα, περιλαμβάνει 43 καταστήματα και 472 θέσεις στάθμευσης για τους επισκέπτες. Στον πρώτο όροφο, σε έκταση 4.700 τετραγωνικών μέτρων, λειτουργεί το νέο σούπερ μάρκετ του ομίλου Βερόπουλος. Ακολουθώντας πιστά τις προδιαγραφές των καταστημάτων της αλυσίδας, το σούπερ μάρκετ διαθέτει είκοσι ταμεία εξυπηρέτησης πελατών και περισσότερα από 15.000 προϊόντα, ο κύριος όγκος των οποίων είναι τοπικής προέλευσης, ενώ υπάρχουν και αρκετά προϊόντα από την Ελλάδα. Εκτός από το σούπερ μάρκετ, στο εμπορικό κέντρο στεγάζονται εταιρείες ένδυσης και αξεσουάρ, καταστήματα εστίασης και διασκέδασης, χώροι ψυχαγωγίας, έχοντας ως στόχο τη διεύρυνση των επιλογών του καταναλωτικού κοινού.

Όπως δήλωσε ο κ. Βερόπουλος στο πλαίσιο της συνέντευξής του στο παρόν τεύχος, η επιχειρηματική δραστηριοποίηση σε μια χώρα όπως η ΠΓΔΜ, απαιτεί λεπτούς χειρισμούς. Η επιχείρηση προσπαθεί να κρατά ισορροπίες και να μην εμπλέκεται, με κανέναν τρόπο, σε πολιτικά ζητήματα. Δίνοντας μια πνοή ανάπτυξης στη φτωχή αυτή γείτονα χώρα, ο όμιλος έχει κερδίσει την εκτίμηση και των ίδιων των πολιτών, που επιβραβεύουν κάθε της επενδυτική κίνηση, αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά της στην υγιή ανάπτυξη του εμπορίου, αλλά και στην απασχόληση.

Τα εγκαίνια
Στα εγκαίνια του Vero Center, που πραγματοποιήθηκαν από τους κκ Νίκο Βερόπουλο, πρόεδρο του ομίλου Βερόπουλος, Άθη Μπατάγια, αντιπρόεδρο του ομίλου και Κώστα Θεοδοσιάδη, γενικό διευθυντή της Veropoulos Dooel, εκπροσωπήθηκε ο πολιτικός και εμπορικός κόσμος της χώρας, και συγκεκριμένα, ο Αντιπρόεδρος της ΠΓΔΜ και μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, αλλά και ο κ. Andrew Garden, Vice President Europe της Procter & Gamble, στελέχη ελληνικών εταιρειών, συνεργάτες, καθώς και πλήθος στελεχών του ομίλου από την Ελλάδα.

Ο κ. Νίκος Βερόπουλος, στην ομιλία του τόνισε: «Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί το επιστέγασμα ενός μακρόπνοου επενδυτικού σχεδίου τόσο στην περιοχή των Βαλκανίων, όσο και την Ελλάδα. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτό το έργο, το οποίο τιμά την εταιρεία μας γιατί αποτελεί κόσμημα για την περιοχή αλλά, κυρίως, γιατί είναι πρεσβευτής της Ελλάδας και της ελληνική επιχειρηματικότητας στη Βαλκανική». Ο κ. Βερόπουλος, αναφέρθηκε αναλυτικά στις επιχειρήσεις (ελληνικές και τοπικές) με τις οποίες συνεργάστηκε για τη δημιουργία του Vero Center, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στον αρχιτέκτονα της πραγματικά εντυπωσιακής αυτής κατασκευής, τον κ. Σπύρο Λαγκούση, τον σχεδιαστή κ. Σωτήρη Ξεπαπαδέα και τον πολιτικό μηχανικό κ. Βαγγέλη Νέζη.

Ο κ. Andrew Garden, Vice President Europe της Procter & Gamble είπε χαρακτηριστικά: «Έχω επισκεφθεί -λόγω της θέσης μου- πάρα πολλά εμπορικά κέντρα στην Ευρώπη. Το Vero Center μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Ευρώπη, μπορώ όμως να πω ανεπιφύλακτα πως δεν υπάρχουν καλύτερα! Είναι πρότυπο για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να σχεδιάζονται, αναπτύσσονται και λειτουργούν οι λιανικές επιχειρήσεις του είδους».

Ο κ. Κώστας Θεοδοσιάδης, γενικός διευθυντής Veropoulos Dooel δήλωσε: «Πρόκειται για ένα όνειρο το οποίο έγινε πραγματικότητα. Ένα έργο το οποίο θα δώσει πνοή στην τοπική αγορά».

Στο τέλος της τελετής των εγκαινίων, δόθηκαν από τον κ. Θεοδοσιάδη τα βραβεία σε φοιτητές της χώρας, οι οποίοι είχαν κερδίσει υποτροφία από τον όμιλο Βερόπουλος.


Η πρώτη μέρα
Την πρώτη μέρα της λειτουργίας του εμπορικού κέντρου (1 Σεπτεμβρίου), με όλα τα καταστήματα να είναι μισθωμένα, η προσέλευση των καταναλωτών ήταν αθρόα, με επίκεντρο, όπως άλλωστε αναμενόταν, το σούπερ μάρκετ και το κατάστημα Jumbo, που λειτουργεί υπό τον όμιλο με franchising. Η όλη κατασκευή του εμπορικού κέντρου είναι σχεδιασμένη με τρόπο ώστε να θυμίζει ανοιχτή αγορά, με φυσικό φως αλλά και οπτική επαφή από κάθε όροφο με το σούπερ μάρκετ. Επιδίωξη της εταιρείας ήταν να μπορούν οι επισκέπτες του, σε ένα σύγχρονο σχεδιαστικά περιβάλλον, να μπορούν με άνεση να επισκεφθούν τα καταστήματα και να κάνουν τις αγορές τους. Με ειδικό χώρο για τα παιδιά, ο χώρος προσφέρει τη δυνατότητα της πραγματοποίησης αγορών από όλη την οικογένεια.

Στο σούπερ μάρκετ, το οποίο φωτίζεται με ειδικά φωτιστικά που δεν χρησιμοποιούν καθόλου ηλεκτρική ενέργεια αλλά αντανακλούν το φυσικό φως -για τη διατήρηση της ανοιχτής οροφής στο σούπερ μάρκετ η εταιρεία θυσίασε αρκετά τετραγωνικά που θα μπορούσαν να αποτελέσουν επιπλέον χώρο προς ενοικίαση- ξεχώριζαν τα τμήματα καλλυντικών, αλλαντικών και τυροκομικών, τα σχολικά και χαρτικά προϊόντα, αλλά και η ζεστή γωνιά με προϊόντα αρτοποιίας. Το κατάστημα διαθέτει και τμήματα με οικιακές μικροσυσκευές, κάβα, τμήμα αλιευμάτων, κρέατος, αλλά και το σύνολο των βασικών καταναλωτικών ειδών. Να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τη νομοθεσία της χώρας, που έχει ως στόχο τη μείωση της χρήσης της πλαστικής σακούλας, οι πελάτες του σούπερ μάρκετ πληρώνουν για να αγοράσουν τις σακούλες για τις αγορές τους.

Στο εμπορικό κέντρο λειτουργούν (εκτός του Jumbo) και καταστήματα MacDonald’s, Nike, New Yorker, Accessorize, Betty Bartley, Oxette, Geox κλπ. Η προσέλευση ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και τις επόμενες ημέρες, οι υπεύθυνοι του εμπορικού κέντρου αναγκάζονταν να κλείνουν τις πόρτες!
Παρά το γεγονός ότι ο μέσος μισθός στη ΠΓΔΜ δεν ξεπερνά τα 250 ευρώ και οι τιμές των προϊόντων -τροφίμων και μη- είναι σε υψηλά για τη χώρα επίπεδα, οι προβλέψεις για την απόδοση της συγκεκριμένης επένδυσης είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες. Άλλωστε, και τα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας στη χώρα έχουν ακολουθήσει επιτυχημένη πορεία.

 Ο όμιλος Βερόπουλος έχει αναπτύξει εμπορική παρουσία στην ΠΓΔΜ από το 1997 με οκτώ συνολικά καταστήματα επωνυμίας Vero, πέντε στην πόλη των Σκοπίων (το νέο σούπερ μάρκετ αποτελεί το έκτο), ένα στην πόλη Τέτοβο και δύο στην πόλη Μπίτολα (Μοναστήρι). Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για τις 200 μεγαλύτερες επιχειρήσεις της ΠΓΔΜ, ο όμιλος κατατάσσεται στις 20 ισχυρότερες και πιο κερδοφόρες εταιρείες της γειτονικής χώρας, με συνολικό αριθμό προσωπικού 531 άτομα και με ετήσιο τζίρο 53 εκατ. ευρώ για το έτος 2009. Στην ΠΓΔΜ ο όμιλος σημείωσε πέρυσι κύκλο εργασιών 45,41 εκατ. ευρώ από 44,25 εκατ. ευρώ το 2008 και κέρδη προ φόρων 5,19 εκατ. ευρώ από 4,05 εκατ. ευρώ το 2008.

σελφ σερβις (T. 398)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION