σελφ σερβις - Οι μεσάζοντες πρέπει να φύγουν και από τη διανομή βασικών τροφίμων

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Οι μεσάζοντες πρέπει να φύγουν και από τη διανομή βασικών τροφίμων

23 Απριλίου 2012 | 16:44 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αναδρομή

Οι μεσάζοντες πρέπει να φύγουν και από τη διανομή βασικών τροφίμων

Ήταν Ιούνιος του 1982 (σελφ σέρβις, τεύχος 80, σελ. 14). Τότε το «σκάνδαλο της ντομάτας», σήμερα το «κίνημα της πατάτας». Μόνη σταθερή αξία τα οπωροκηπευτικά ως... υποκείμενο της ιστορίας και οι μεσάζοντες!

Το πρόσφατο «σκάνδαλο της ντομάτας», που αφύπνισε τελικά το αρμόδιο υπουργείο Εμπορίου και το ανάγκασε να θεσπίσει κάποια μέτρα για τον παραμερισμό των μεσαζόντων από το κύκλωμα εμπορίας οπωροκηπευτικών, αποτελεί μια πρώτης τάξεως αφορμή για τη θέσπιση γενικότερων μέτρων σε όλο το κύκλωμα της διανομής των βασικών τροφίμων, στη διακίνηση των οποίων μεσολαβούν στενά κυκλώματα κ.ά., με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τιμές τους από 5% μέχρι και 50%.

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζεται από το σύνολο σχεδόν των εκπροσώπων των μικρομεσαίων μονάδων λιανικής πώλησης τροφίμων, ύστερα από την εκδηλωθείσα πρόθεση της κυβέρνησης:

  • να παραμερίσει τους μεσάζοντες ή να περιορίσει τα κέρδη τους,
  • να συμπιέσει το κόστος εμπορίας των προϊόντων και
  • να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, ώστε οι τελικές τιμές να διαμορφώνονται σε χαμηλότερα επίπεδα προς όφελος των καταναλωτών.

Για άλλη μια φορά, διευκρινίζεται, η αγορά συνταράχθηκε από τις «γνωστές μεθόδους» των στενών κυκλωμάτων και των αμαρτωλών μηχανισμών κι έτσι, σε εποχή υπερπαραγωγής οπωροκηπευτικών, παρουσιάστηκαν ελλείψεις και αδικαιολόγητες ανατιμήσεις. Aκόμα και μετά την επιβολή διατίμησης στις ντομάτες, τα αγγούρια και τις μπανάνες, όλος αυτός ο συρφετός των ενδιάμεσων κατάφερε να εξαφανίσει τις καλές ποιότητες από την αγορά του κέντρου και να τις μοσχοπουλήσει –με «καπέλο»– στα καταστήματα και τις λαϊκές αγορές των συνοικιών της πρωτεύουσας.

σελφ σερβις (T. 416)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Απορρυπαντικά ρούχων & προϊόντα οικιακού καθαρισμού: Η πανδημία έδωσε ώθηση στις πωλήσεις

Η πανδημία ώθησε σε πρωτοφανή άνοδο τις αγορές των προϊόντων οικιακού καθαρισμού και απολύμανσης, φέρνοντας απρόσμενα ανάπτυξη τζίρου σε μια υπερ-ώριμη κατηγορία προϊόντων, που κινείται από χρόνια στις ράγιες του promotion. Ανοδικά ωθήθηκαν και οι πωλήσεις των απορρυπαντικών πλυντηρίων ρούχων και πιάτων. Οι νέες συνήθειες της σχολαστικής καθαριότητας αναμένεται ότι θα εξακολουθήσουν να διαμορφώνουν τάση και μετά την κρίση στη δημόσια υγεία, ενόσω το δεύτερο κύμα της φαίνεται ότι ανανεώνει τη «χρ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION