Ένα δυναμικό χρόνο λειτουργίας ολοκλήρωσε το Caremarket.gr, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος, έχοντας διεκπεραιώσει περισσότερες από 15.000 παραγγελίες και εδραιώσει την εμπιστοσύνη 7.000 πελατών του.
Στον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του, η σελίδα του δέχονταν περισσότερες από 90.000 επισκέψεις τον μήνα, με μέσο χρόνο παραμονής τα 10 λεπτά, καθώς και περισσότερους από 50.000 μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως. Την καθιέρωση του Caremarket.gr και τη διείσδυσή του στην καθημερινότητα των καταναλωτών αποδεικνύουν οι 18.353 εγγεγραμμένοι χρήστες στη σελίδα του. Σημειώνεται ότι τα impressions του site ξεπερνούν τις 750.000 σελίδες ανά μήνα, με μέσο όρο τις 9 σελίδες ανά επίσκεψη. Το γεγονός ότι η μέση παραγγελία των χρηστών ξεπερνά τα 130 ευρώ, καταδεικνύει ότι το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ αποτελεί τον κύριο τρόπο που χρησιμοποιούν πλέον πολλοί καταναλωτές για τις βασικές τους αγορές. Το Caremarket.gr λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα και διαθέτει πάνω από 14.000 κωδικούς προϊόντων.
Αφιέρωμα
Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…
Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Το πρώτο e-spot My market
- Fischer: Πρωταγωνίστρια στις Νύχτες Πρεμιέρας
- Amstel Free: Τρέχουμε για καλό σκοπό
- Επιχειρηματικές ευκαιρίες στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας
- 7η ολομέλεια της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Διεθνής διαγωνισμός Barilla Pasta World Championship
- Οι δράσεις της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας
- Η Δωδώνη στο FoodChem Day 2019
- Mondelēz: 25 χρόνια «Η Σοκολάτα και ο Παυλίδης»
- Φρεσκούλης: Το φρέσκο είναι τέχνη
- Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης
- 50 χρόνια Coca-Cola στην Ελλάδα
- Μισός αιώνας Μπάρμπα Στάθης
- ΕΙΠ: 24ο Banking Forum
Προφίλ εταιρείας
- Nielsen: Κρυμμένοι άσοι και αδύναμα σημεία του τζίρου
- Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2019: Στο +3,56% ο κύκλος εργασιών, στο -3,47% τα καθαρά κέρδη
- Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
- ICAP: Ενισχύεται σταδιακά η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ
- Οι επτά διατροφικές-καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
- Οριακά καλύτερα από το 2017, συγκλονιστικά χειρότερα από το 2008
- Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την αλλαγή σελίδας
- IRI: Πρόβλεψη ανάπτυξης τζίρου 2,1% φέτος
- ΙΕΛΚΑ: Η ποιότητα και πάλι το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών
- Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν
- CENSUS 2018: Η εικόνα του κλάδου από την IRI
- Ευρωβαρόμετρο: Έρευνα για την ασφαλή διατροφή στην Ευρωπαϊκή Ένωση
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Εντείνεται η στρατηγική επενδύσεων στην ΕΚΕ
Προφίλ εταιρείας
- Πόσο και ποιον συμφέρει η πλήρης απασχόληση
- Μασούτης: Τιμητική βράβευση διευθυντών-προσωπικού καταστημάτων
- PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
Προφίλ εταιρείας
- Henkel: Τρίποντο στην καθαριότητα!
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!