σελφ σερβις - ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέες προωθητικές ιδέες

Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέες προωθητικές ιδέες

2 Ιουνίου 2015 | 10:37 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Με σλόγκαν «ΒΡΕΧΕΙ 6ΕΥΡΕΣ» η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε το νέο σποτ, με πρωταγωνιστές τους γνωστούς πλέον «Αριστείδη και Βίκυ». Η εταιρεία καλεί τους καταναλωτές να επωφεληθούν μοναδικών προσφορών και δώρων.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 20 Απριλίου όσοι επιλέξουν να κάνουν τις αγορές τους σε ένα από τα καταστήματα της εταιρείας, κερδίζουν μοναδικές προσφορές σε δεκάδες προϊόντα και κατηγορίες έως και 50% φθηνότερα, ενώ με τη χρήση της κάρτας ΑB Plus, έχουν πρόσβαση σε προσφορές προϊόντων με δώρο πόντους ΑΒ Plus ή 6ευρες επιταγές έκπτωσης ΑΒ. Κάθε μέρα 60 τυχεροί κερδίζουν 60 ευρώ σε 6ευρες επιταγές έκπτωσης ΑΒ Plus και κάθε βδομάδα ένας μεγάλος τυχερός κερδίζει 6.000 ευρώ σε 6ευρες επιταγές έκπτωσης ΑΒ Plus. Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει, μέσω του ΑΒητικού δεκαπενθήμερου εντύπου της προσφορών, δύο καινούριες ενότητες, για τα οπωροκηπευτικά και τα ψάρια.

Για την ενέργεια «5 μερίδες φρούτα & λαχανικά κάθε μέρα», η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνοντας συνέχεια στη συνεργασία της με το Ινστιτούτο Prolepsis, με το οποίο συνεργάζεται ήδη στο πλαίσιο του προγράμματος «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα», δίνει μέσω του εντύπου έξυπνες ιδέες για την καθημερινή κατανάλωση των οπωροκηπευτικών, πληροφορίες για τη θρεπτική αξία τους και ενημέρωση για προσφορές. Παράλληλα, μέσω της «Ημέρας Ψαριού», κάθε Τετάρτη η αλυσίδα προάγει την υγιεινή διατροφή με φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, με προτάσεις για μαγείρεμα και προσφορές.

σελφ σερβις (T. 450)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION