σελφ σερβις - Bazaar: Κέρδη και ανάπτυξη φέρνει το 2015

Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Bazaar: Κέρδη και ανάπτυξη φέρνει το 2015

11 Ιουνίου 2015 | 13:23 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Λιανεμπόριο

Σε ανοδική πορεία διατηρεί τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τις συνέπειες του αρνητικού περιβάλλοντος στην οικονομία. Σύμφωνα με στοιχεία της διοίκησής της, το πρώτο τετράμηνο του έτους είχε αύξηση εσόδων κατά 2%-2,5%, λόγω των επιθετικών προωθητικών προγραμμάτων που εφαρμόζει και της επέκτασης του δικτύου της με 4 νέα καταστήματα.

Ειδικότερα, πρόκειται για δύο σούπερ μάρκετ στην Αθήνα, με έδρες στην περιοχή της οδού Μιχαλακοπούλου και του πύργου Αθηνών, και ακόμη δύο στη Θεσσαλονίκη, στο Κορδελιό και τις Συκιές. Ο σχεδιασμός της εταιρείας για το υπόλοιπο του έτους προβλέπει την εγκαινίαση της λειτουργίας ακόμη δύο ή το πολύ τριών νέων σημείων πώλησης, των οποίων δεν μας αποκαλύφθηκαν οι θέσεις, ει μη μόνον ότι η εταιρεία είναι σε αναζήτηση κατάλληλων ακινήτων για τη στέγασή τους. Σημειώνεται ότι η Bazaar στο τέλος του 2014 διέθετε 101 σούπερ μάρκετ, στον αριθμό των οποίων πρόσθεσε τα τέσσερα προαναφερόμενα.

Το ύψος των κεφαλαίων που διέθεσε για τη δημιουργία τους διαμορφώθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, καταρχάς διότι πρόκειται για καταστήματα μικρής έκτασης και διότι η Bazaar δεν αγοράζει, αλλά ενοικιάζει έτοιμα ακίνητα για την εγκατάσταση των σούπερ μάρκετ του δικτύου της. Σε αυτούς τους λόγους καταφέρνει να μην δεσμεύει κεφάλαιο σε πάγια και να διατηρεί σε πολύ χαμηλό επίπεδο την εξάρτησή της από το τραπεζικό σύστημα. Εξάλλου, η καλή διαχείριση των λειτουργικών της εξόδων, σε συνδυασμό με το ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης μέχρι σήμερα η αλυσίδα διατήρησε τον ρυθμό ανάπτυξής της, της επιτρέπει να κλείνει τους ισολογισμούς της με θετικό πρόσημο. Στο πλαίσιο αυτό, οι προβλέψεις της διοίκησής της σχετικά με το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας για τη φετινή χρήση αναφέρονται σε κέρδη της τάξης του 1 εκατ. ευρώ, έναντι 0,6 εκατ. ευρώ το 2014.

Δεν υπάρχει λόγος πώλησης
Αναφορικά με το μίγμα ραφιών της εταιρείας, στελέχη της αναφέρουν ότι δεν προτίθενται να προχωρήσουν στον περαιτέρω εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των κωδικών προϊόντων ιδιωτικού σήματος, καθώς η κλαδική αγορά υπόκειται πλέον σε ασφυκτική αποπληθωριστική πίεση από τους παραγωγούς των επώνυμων αγαθών, έτσι ώστε δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια επέκτασης της γκάμας των private label κωδικών. Όπως επισημαίνεται, κάτι αντίστοιχο φαίνεται ότι ισχύει σε ό,τι αφορά τις συλλογές ιδιωτικών σημάτων του ΕΛΟΜΑΣ, του ομίλου αγορών υπό τον οποίο δρα η αλυσίδα Bazaar.

Ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια στελεχών της εταιρείας σχετικά με το ενδεχόμενο λήψης στρατηγικών αποφάσεων, με στόχο ενδεχόμενες συνέργειες με εταιρείες του ανταγωνισμού ή την πιθανότητα πώλησης της εταιρείας, δεδομένου ότι είναι αποδέκτης προτάσεων εξαγοράς, εκ μέρους ισχυρών αλυσίδων του κλάδου. Όπως τονίζουν με έμφαση, η πορεία της Bazaar διατηρείται ανοδική, τα αποτελέσματά της παραμένουν θετικά και ως εκ τούτου δεν έχει λόγο να αποδεχθεί πρόταση εξαγοράς των μετοχών της. Σημειώνουμε ότι η εταιρεία μέχρι σήμερα φέρεται να μην εξετάζει το ενδεχόμενο συγχώνευσής της με άλλη αλυσίδα του κλάδου, ανάλογου μεγέθους με το δικό της.

σελφ σερβις (T. 450)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION