σελφ σερβις - Ο πόλεμος στο πλαστικό από την Tesco συνεχίζεται

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ο πόλεμος στο πλαστικό από την Tesco συνεχίζεται

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:48 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Διεθνή

Η Tesco ανακοίνωσε στο τέλος Αυγούστου την έναρξη υλοποίησης της δεύτερης φάσης του πλάνου δράσεων κατά της χρήσης πλαστικού.

Οι δράσεις διαμορφώθηκαν στο πλαίσιο διαβούλευσης στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1.500 προμηθευτές, ώστε να συμφωνηθεί ένα πλαίσιο κανόνων που αφορούν τις συσκευασίες των προϊόντων. Η αλυσίδα είχε ανακοινώσει τον Μάιο του 2018 ότι έως το τέλος του 2019 θα αποκλείσει τη χρήση όλων των συσκευασιών που δεν είναι εύκολο να ανακυκλωθούν. Η νέα φάση του πλάνου Remove, Reduce, Reuse & Recycle (Αποσύρω, Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ και Αναλυκλώνω) προβλέπει τέσσερα στρατηγικά βήματα για τον οικολογικό σχεδιασμό των συσκευασιών σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.

Τα βήματα είναι τα εξής: Απόσυρση όλων των μη ανακυκλώσιμων ή δύσκολης ανακύκλωσης υλικών, μείωση της χρήσης τους στο ελάχιστο, στις περιπτώσεις που αυτό δεν είναι δυνατόν -συμπεριλαμβανομένων και των συσκευασιών που θεωρείται πως υπερβαίνουν αυτό που θεωρείται απολύτως απαραίτητο για τη διατήρηση, μεταφορά κλπ του προϊόντος-, εξερεύνηση δυνατοτήτων επαναχρησιμοποίησης της συσκευασίας και, εάν αυτό δεν είναι δυνατόν, διασφάλιση πως η συσκευασία είναι πλήρως ανακυκλώσιμη. Έχοντας ανακοινώσει το 2018 τον στόχο απόσυρσης από τα PL προϊόντα της όλων των υλικών που είναι δύσκολο να ανακυκλωθούν, η Tesco δήλωσε πως θα έχει πετύχει τον στόχο έως το τέλος του 2019, αποσύροντας πάνω από 4.000 τόνους υλικών από 8.000 σειρές προϊόντων.

Μιλώντας στη Guardian, ο CEO της αλυσίδας, Dave Lewis, διευκρίνισε πως χρησιμοποιήθηκε το κατάστημα Extra store στο Cambridge ως πιλοτικό, ώστε να καταγραφούν τα αποτελέσματα της υλοποίησης του πλάνου μείωσης της χρήσης πλαστικού. Σχολιάζοντας την πορεία του εγχειρήματος, δήλωσε πως με τη βοήθεια των καταναλωτών η αλυσίδα μπορεί να καταγράψει τρόπους μείωσης της χρήσης πλαστικού (με την χρέωση στην ίδια τιμή της αγοράς πολλαπλών τεμαχίων και πολυσυσκευασιών, με την πώληση φρούτων και λαχανικών χωρίς συσκευασία κλπ). Οι πιο αποτελεσματικές λύσεις θα εφαρμοστούν σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας στο Ηνωμένο Βασίλειο (2.658 σημεία πώλησης).

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION