σελφ σερβις - Νέο concept ομορφιάς από την Carrefour

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Νέο concept ομορφιάς από την Carrefour

23 Οκτωβρίου 2019 | 12:24 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τάσεις

H Carrefour παρουσίασε στις αρχές Οκτωβρίου το πρώτο κατάστημα της νέας αλυσίδας καλλυντικών που λανσάρει, με την ονομασία Sources.

Το κατάστημα βρίσκεται στο Παρίσι (Marais) και αποτελεί έκφραση της στρατηγικής απόφασης της Carrefour να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στις κατηγορίες non-food. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της νέας αυτής σημαντικής κίνησης, η αλυσίδα αξιοποίησε την Clean Beauty App, εφαρμογή που έχει πάνω από ένα εκατομμύριο χρήστες στη Γαλλία. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διευκολύνει τους καταναλωτές στην έρευνά τους για πιθανή παρουσία βλαβερών ουσιών στα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρονται. Η νέα δραστηριότητα της Carrefour τής επιτρέπει να στηρίξει τη δημόσια εικόνα της ως ειδικού σε θέματα υγείας, ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης. Σε αυτό το πλαίσιο, άλλωστε, έχουν ήδη γίνει αντίστοιχες κινήσεις από την Casino και τη L’Oréal, με το κατάστημα καλλυντικών που εγκαινιάστηκε το 2018, με σαφή στόχευση στο νεανικό κοινό της πόλης και προσφορά μιας καινοτόμου γκάμας προϊόντων υγιεινής και ομορφιάς.

Το νέο concept της Carrefour στηρίζεται στις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στον τομέα των καλλυντικών, και κυρίως στην τάση για προϊόντα που προάγουν την υγεία και χαρακτηρίζονται από διαφάνεια σε όλα τα στάδια παραγωγής και διανομής τους. Τα προϊόντα που θα τοποθετηθούν στα ράφια των καταστημάτων της νέας αλυσίδας ακολουθούν αυτές τις προδιαγραφές (η αλυσίδα έχει αποκλείσει σε ποσοστό 75% συστατικά με πιθανές βλαβερές συνέπειες στην υγεία, σε πάνω από 3.500 προϊόντα). Στη γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνονται καλλυντικά, είδη προσωπικής υγιεινής και ευεξίας, φυτικά φαρμακευτικά προϊόντα, κά. Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό του καταστήματος, έχει ακολουθηθεί μια προσέγγιση που τονίζει τη σύνδεση με τη φύση (πέτρινες καμάρες, αναρριχώμενα φυτά κλπ). Στο κατάστημα προσφέρονται επίσης υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενισχύουν την αγοραστική εμπειρία και να δημιουργούν συνεχώς λόγους επίσκεψής του. Για παράδειγμα, ένας κουρέας εργάζεται στην είσοδο του καταστήματος, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του ανδρικού κοινού, ενώ στο εσωτερικό του υπάρχουν χώροι παροχής υπηρεσιών μασάζ. Σχολιάζοντας τη γκάμα των προϊόντων, η Carrefour δήλωσε πως φιλοδοξεί να προσφέρει ακόμη περισσότερες μάρκες προϊόντων, τόσο ήδη γνωστών όσο και νέων, που έχουν δημιουργήσει καινοτόμες επιχειρήσεις start-up.

σελφ σερβις (T. 498)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION