σελφ σερβις - Η Co-op επεκτείνει τη συνεργασία της με το Deliveroo

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Co-op επεκτείνει τη συνεργασία της με το Deliveroo

20 Νοεμβρίου 2019 | 12:57 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Η βρετανική αλυσίδα αποφάσισε την επέκταση της συνεργασίας της με την πλατφόρμα Deliveroo, ώστε να καλύπτει έως τα μέσα του 2020 δίκτυο 400 καταστημάτων, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών εξυπηρέτησης online παραγγελιών στο σύνολο της χώρας.

Η αλυσίδα convenience αναπτύσσει παράλληλα το σύνολο των online δραστηριοτήτων της. Η συνεργασία ξεκίνησε πριν ένα χρόνο από 5 καταστήματα και κατόπιν επεκτάθηκε σε επιπλέον 17.

This is the content for Layout P Tag

Το Deliveroo προσφέρει ένα επιλεγμένο μενού τροφίμων και ποτών, ενώ η αντίστοιχη υπηρεσία της αλυσίδας Co-op, στο shop.coop.co.uk, διαθέτει μια γκάμα περίπου 1.500 προϊόντων. Περίπου το 90% των παραδόσεων που πρέπει να γίνουν εντός δύο ωρών στην περιοχή του Λονδίνου πραγματοποιούνται με ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ οι υπόλοιπες από συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Έχει ενδιαφέρον η δήλωση εκπροσώπου της αλυσίδας στο βρετανικό κλαδικό περιοδικό The Grocer, ότι στους πελάτες αρέσει ιδιαίτερα η παράδοση με ποδήλατο! Πάντως, η Co-op χρησιμοποιεί και ρομπότ για την παράδοση παραγγελιών από δύο της καταστήματα και η υπηρεσία προβλέπεται να επεκταθεί σε 10 σημεία, αλλά δεν αναμένεται να έχει ανάπτυξη αντίστοιχη άλλων πιλοτικών εφαρμογών.

To The Grocer αποκάλυψε πρόσφατα πως το Deliveroo ανέπτυξε πολύ γρήγορα το δίκτυο εξυπηρέτησης παραγγελιών ανεξάρτητων καταστημάτων convenience στο Λονδίνο, φθάνοντας από περίπου 20 σε πάνω από 200 καταστήματα, σε διάστημα λίγων μηνών. Σημειώνεται πως η βρετανική Επιτροπή Ανταγωνισμού (Competition & Markets Authority) ασχολείται ήδη με μια επένδυση της Amazon στη Deliveroo, διερευνώντας το κατά πόσο εξακολουθούν να είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις.

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION