σελφ σερβις - Πώς θα «γυρίσει» στην ανάπτυξη η ΑΒ Βασιλόπουλος

Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Πώς θα «γυρίσει» στην ανάπτυξη η ΑΒ Βασιλόπουλος

27 Ιανουαρίου 2020 | 10:33 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Στο δίκτυο των καταστημάτων της, και δη κυρίως στη δημιουργία καινούργιων, έχει στραμμένη την προσοχή της η ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου σε συνδυασμό με την επιθετική πολιτική τιμών και τις ενέργειες μάρκετινγκ και προώθησης, αλλά και την επιτάχυνση των ρυθμών αύξησης των ηλεκτρονικών της πωλήσεων, να επιστρέψει άμεσα σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Tο στοίχημα του 2019 φαίνεται ότι θα κριθεί για την εταιρεία στο διάστημα της προεορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, δεδομένου ότι ήδη στο δεύτερο μισό του έτους περιόρισε τις αναπόφευκτες απώλειες εσόδων που είχε την τελευταία διετία, έχοντας απέναντί της, όπως και οι υπόλοιπες αλυσίδες, μία υπερμεγέθη πλέον ΕΥΣ. Προκειμένου να «μαζέψει» τα μερίδια που της αναλογούν, η ΑΒ Βασιλόπουλος ενέτεινε φέτος το πλάνο επέκτασης του δικτύου της. Στο πλαίσιο αυτό, το 2019 φαίνεται ότι ολοκληρώνεται για την εταιρεία με περίπου σαράντα καινούργια καταστήματα, εκ των οποίων τα δέκα είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα franchise –δηλαδή AB Food Market και AB Shop & Go, μέσω των οποίων η αλυσίδα επιχειρεί μια διεισδυτικότερη προσέγγιση των πυκνοκατοικημένων αστικών περιοχών. Φέτος το δίκτυό της απορρόφησε επενδύσεις περίπου 50 εκατ. ευρώ. Ανάλογο είναι το επενδυτικό μέγεθος που θα διαθέτει ετησίως για τη διεύρυνσή του στη διετία 2020-2021. Τα κεφάλαια που απορροφούν οι ανακαινίσεις παλαιωμένων εμπορικών μονάδων της χαρακτηρίζονται πλέον περιορισμένης αξίας, καθότι, όπως επισήμανε στο σελφ σέρβις ανώτατος παράγοντας της ΑΒ Βασιλόπουλος, το δίκτυό της είναι σχεδόν στο σύνολό του αναβαθμισμένο, στοιχείο το οποίο, όπως τόνισε, προσδίδει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία. Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει έμφαση στον τομέα της μηχανογράφησης, στο πλαίσιο της οποίας υλοποιεί ένα νέο κύκλο αναβάθμισης υποδομών, ώστε να καταστεί ταχύτερη, λειτουργικότερη και αποδοτικότερη η διαχείριση των προϊόντων που διακινεί και των παραστατικών που τα συνοδεύουν.

Σχεδιάζοντας την προωθημένη omnichannel εμπειρία
Πέραν των προαναφερόμενων, η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται στην τελική ευθεία για την ενεργοποίηση του πρώτου dark store, με έδρα την Αθήνα, της μονάδας δηλαδή στην οποία θα βασιστεί η αναδόμηση του εταιρικού logistic system, που θα εξυπηρετεί τις on line πωλήσεις της. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρότυπο αυτό κέντρο διανομής θα τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2020. Πρακτικά θα αναλάβει το φορτίο της διανομής των κατ΄ οίκων παραδόσεων, που σήμερα γίνονται για λογαριασμό του e-shop από έξι αλφαβητικά καταστήματα σε ρόλο hub για την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Η λειτουργία αυτής της πρώτης δομής θα δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη της εταιρείας να μελετήσουν σε βάθος τη λογική οργάνωσης ενός «καταστήματος χωρίς βιτρίνα» και, στο βαθμό που υλοποιηθούν οι σχετικές προσαρμογές, θ’ ανοίξει ο επόμενος επενδυτικός κύκλος. Στο πλαίσιό του, θα στηθεί ένα δεύτερο dark store στην Αττική, ενώ αντίστοιχα θα εξεταστεί η επανάληψη του εγχειρήματος στη Θεσσαλονίκη. Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι ο συνδυασμός του φυσικού δικτύου καταστημάτων με το e-shop και η χρήση ψηφιακών φορητών συσκευών (κινητά ή τάμπλετς), όπως και του υπολογιστή για την επικοινωνία του καταναλωτή με την ΑΒ Βασιλόπουλος, μετατρέπουν την εταιρεία σε ένα omnichannel, ικανό να καλύπτει κάθε ανάγκη του κάθε καταναλωτή. Προσθέτουν δε ότι η καθιέρωση της αγοραστικής εμπειρίας του omnichannel αποτελεί τον έναν από τους τέσσερις πυλώνες για την περαιτέρω ανάπτυξη της ΑΒ Βασιλόπουλος. Δεύτερος είναι η διαφοροποίηση της εταιρείας μέσω των προϊόντων που προσφέρει, τρίτος ο αναβαθμισμένος ρόλος της ως ενεργό μέλος των τοπικών κοινωνιών και τέταρτος η χρήση της τεχνολογίας για την προσφορά λύσεων στον καταναλωτή.

σελφ σερβις (T. 500)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION