σελφ σερβις - Πανόραμα Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2016: Οι 10 μεγαλύτεροι όμιλοι και εταιρείες του 2015

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Πανόραμα Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2016: Οι 10 μεγαλύτεροι όμιλοι και εταιρείες του 2015

10 Ιανουαρίου 2017 | 09:56 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Έρευνα

Στο «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2016» που κυκλοφόρησε στα μέσα Νοεμβρίου, αναλύεται, μεταξύ άλλων, η εξέλιξη των βασικών οικονομικών μεγεθών και δεικτών των 10 μεγαλύτερων σε πωλήσεις επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων της χώρας. Σύμφωνα με την ανάλυση των ισολογισμών, οι πωλήσεις τους το 2015 εμφανίζονται αυξημένες σε ποσοστό 5,78% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Πολλά τα γεγονότα που σημάδεψαν το 2015, τόσο σε εθνικό όσο και σε κλαδικό επίπεδο, με σαφή επίδραση και στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μεταξύ αυτών, το δημοψήφισμα του Ιουλίου 2015 με το «supermarket run», τα capital controls και οι σημαντικές αλλαγές των συντελεστών ΦΠΑ στα τρόφιμα.

Σε ό,τι αφορά τον κλάδο, τα συσσωρευμένα προβλήματα των τελευταίων χρόνων επιτάχυναν τις εξελίξεις. Εντός του 2016 είχαμε την υπογραφή συμφωνίας εξαγοράς της Μαρινόπουλος από την Ι. & Σ. Σκλαβενίτης και της Αφοί Βερόπουλοι από τη Μετρό. Αν μπουν στο κάδρο και οι αντίστοιχες επιχειρηματικές κινήσεις του 2015, που αφορούν στις αλυσίδες Χαλκιαδάκης, Μάκρο Κας & Κάρυ (πλέον The Mart), Μπαλάσκα και Δούκα από τη Σκλαβενίτης και της Key Food από την Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, μπορούμε να μιλάμε για τη μεγαλύτερη αναδιάταξη κύκλου εργασιών στην ιστορία του κλάδου.

Στις λογιστικές καταστάσεις των 10 μεγαλύτερων εταιρειών και ομίλων του 2015 αντικατοπτρίζεται σε μεγάλο βαθμό το νέο τοπίο του κλάδου των σούπερ μάρκετ.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να σημειωθεί η απουσία δημοσιευμένων λογιστικών καταστάσεων της Lidl, που δεν επιτρέπει, παρά το σημαντικό μέγεθος της εκπτωτικής αλυσίδας, την ένταξή της στη μελέτη των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου.

Οι πωλήσεις για τους «10 μεγάλους» του δείγματος των 44 επιχειρήσεων εμφανίζονται αυξημένες το 2015 κατά 5,78% σε σχέση με το 2014, φτάνοντας τα 7,81 δισ. ευρώ. Το μεγάλο μέγεθος της μεταβολής των πωλήσεων σε σχέση με το 2014 οφείλεται στο ότι στον ισολογισμό ομίλου της Σκλαβενίτης το 2015 περιλαμβάνονται το 60% της Χαλκιαδάκης και το 70% της Μαρτ Κας & Κάρυ, ενώ το 2014 όχι. Αν κάνουμε την αντίστοιχη εκτίμηση για τον όμιλο Σκλαβενίτης το 2014, τότε προκύπτει ότι η συνολική αύξηση το 2015 για τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες και ομίλους είναι της τάξης του 1,63% (+124 εκατ. ευρώ περίπου). Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα θετική, δεδομένου ότι το δείγμα των 44 εταιρειών του Πανοράματος είχε αμετάβλητες πωλήσεις (-0,07%) και η αγορά ως σύνολο το 2015 κινήθηκε πτωτικά, με την ΕΛΣΤΑΤ να αναφέρεται σε μείωση του κύκλου εργασιών των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων κατά 1,43%. Αν μάλιστα ληφθεί υπόψιν ότι ο πληθωρισμός που καταγράφηκε στον τομέα των τροφίμων το 2015 (1,80%) ήταν χαμηλότερος από τις αυξήσεις του ΦΠΑ, γίνεται φανερό ότι συνολικά η επίδοση των εταιρειών ήταν θετική.

Την πρωτοκαθεδρία στον κλάδο διατήρησε το 2015 η Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, με 1,95 δισ. ευρώ, όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας. Το 2015 η επιχείρηση αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 153,44 εκατ. ευρώ (+8,57%), ποσό που αντιστοιχεί στον κύκλο εργασιών μιας μεγάλης αλυσίδας (είναι μεγαλύτερο, για παράδειγμα, από τις ετήσιες πωλήσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, που βρίσκεται στην 9η θέση των πωλήσεων των 10 μεγάλων ομίλων και εταιρειών, όπως καταγράφονται στο κεφάλαιο αυτό).

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται πλέον ο νέος όμιλος Σκλαβενίτη, που περιλαμβάνει το 60% της Χαλκιαδάκης και το 70% της Μάρτ Κας & Κάρυ, με συνολικές πωλήσεις 1,74 δισ. ευρώ. Με την προσθήκη του δικτύου της Μαρινόπουλος από το τέλος του 2016 (πρακτικά από το 2017), εφόσον υλοποιηθούν τα σχετικά πλάνα, αναμένεται οι πωλήσεις της εταιρείας να αυξηθούν ακόμα περισσότερο, αφού από το εν λόγω δίκτυο το 2015 πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις αξίας 1,27 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες εταιρείες που συμπληρώνουν τη δεκάδα, η Δ. Μασούτης βρίσκεται στην 4η θέση με πωλήσεις 751,66 εκατ. ευρώ (+1,28%), ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η Μετρό με 736,24 εκατ. ευρώ (+5,58%).

Σημειώνεται πως στις αρχές του 2016 η Μετρό ολοκλήρωσε την εξαγορά του δικτύου καταστημάτων της Αφοί Βερόπουλοι στην Ελλάδα, το οποίο το 2015 πραγματοποίησε πωλήσεις αξίας 416,14 εκατ. ευρώ. Ως επακόλουθο αυτής της εξαγοράς, το 2016 η εν λόγω αλυσίδα αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Άλλωστε, η ίδια έχει θέσει ως στόχο να φθάσει τις πωλήσεις της σε ορίζοντα 3ετίας στα 1,5 δισ. ευρώ.

Από τις εναπομείνασες 3 εταιρείες, 2 παρουσιάζουν έντονη αύξηση πωλήσεων: η Market In κατά 9,40% (+15,98 εκατ. ευρώ) και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός κατά 12,13% (+15,59 εκατ. ευρώ). Μείωση παρουσιάζει η 10η εταιρεία, ο Συνεταιρισμός ΙΝ.ΚΑ. (πλέον ΣΥΝ.ΚΑ) κατά 1,44% (-2,06 εκατ. ευρώ), ο οποίος σημειωτέον ολοκλήρωσε την εξαγορά της εταιρείας Βιδάλης.

Πολλά τα γεγονότα που σημάδεψαν το 2015, τόσο σε εθνικό όσο και σε κλαδικό επίπεδο, με σαφή επίδραση και στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μεταξύ αυτών, το δημοψήφισμα του Ιουλίου 2015 με το «supermarket run», τα capital controls και οι σημαντικές αλλαγές των συντελεστών ΦΠΑ στα τρόφιμα.

Σε ό,τι αφορά τον κλάδο, τα συσσωρευμένα προβλήματα των τελευταίων χρόνων επιτάχυναν τις εξελίξεις. Εντός του 2016 είχαμε την υπογραφή συμφωνίας εξαγοράς της Μαρινόπουλος από την Ι. & Σ. Σκλαβενίτης και της Αφοί Βερόπουλοι από τη Μετρό. Αν μπουν στο κάδρο και οι αντίστοιχες επιχειρηματικές κινήσεις του 2015, που αφορούν στις αλυσίδες Χαλκιαδάκης, Μάκρο Κας & Κάρυ (πλέον The Mart), Μπαλάσκα και Δούκα από τη Σκλαβενίτης και της Key Food από την Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, μπορούμε να μιλάμε για τη μεγαλύτερη αναδιάταξη κύκλου εργασιών στην ιστορία του κλάδου.

Στις λογιστικές καταστάσεις των 10 μεγαλύτερων εταιρειών και ομίλων του 2015 αντικατοπτρίζεται σε μεγάλο βαθμό το νέο τοπίο του κλάδου των σούπερ μάρκετ.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να σημειωθεί η απουσία δημοσιευμένων λογιστικών καταστάσεων της Lidl, που δεν επιτρέπει, παρά το σημαντικό μέγεθος της εκπτωτικής αλυσίδας, την ένταξή της στη μελέτη των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου.

Οι πωλήσεις για τους «10 μεγάλους» του δείγματος των 44 επιχειρήσεων εμφανίζονται αυξημένες το 2015 κατά 5,78% σε σχέση με το 2014, φτάνοντας τα 7,81 δισ. ευρώ. Το μεγάλο μέγεθος της μεταβολής των πωλήσεων σε σχέση με το 2014 οφείλεται στο ότι στον ισολογισμό ομίλου της Σκλαβενίτης το 2015 περιλαμβάνονται το 60% της Χαλκιαδάκης και το 70% της Μαρτ Κας & Κάρυ, ενώ το 2014 όχι. Αν κάνουμε την αντίστοιχη εκτίμηση για τον όμιλο Σκλαβενίτης το 2014, τότε προκύπτει ότι η συνολική αύξηση το 2015 για τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες και ομίλους είναι της τάξης του 1,63% (+124 εκατ. ευρώ περίπου). Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα θετική, δεδομένου ότι το δείγμα των 44 εταιρειών του Πανοράματος είχε αμετάβλητες πωλήσεις (-0,07%) και η αγορά ως σύνολο το 2015 κινήθηκε πτωτικά, με την ΕΛΣΤΑΤ να αναφέρεται σε μείωση του κύκλου εργασιών των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων κατά 1,43%. Αν μάλιστα ληφθεί υπόψιν ότι ο πληθωρισμός που καταγράφηκε στον τομέα των τροφίμων το 2015 (1,80%) ήταν χαμηλότερος από τις αυξήσεις του ΦΠΑ, γίνεται φανερό ότι συνολικά η επίδοση των εταιρειών ήταν θετική.

Την πρωτοκαθεδρία στον κλάδο διατήρησε το 2015 η Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, με 1,95 δισ. ευρώ, όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας. Το 2015 η επιχείρηση αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 153,44 εκατ. ευρώ (+8,57%), ποσό που αντιστοιχεί στον κύκλο εργασιών μιας μεγάλης αλυσίδας (είναι μεγαλύτερο, για παράδειγμα, από τις ετήσιες πωλήσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, που βρίσκεται στην 9η θέση των πωλήσεων των 10 μεγάλων ομίλων και εταιρειών, όπως καταγράφονται στο κεφάλαιο αυτό).

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται πλέον ο νέος όμιλος Σκλαβενίτη, που περιλαμβάνει το 60% της Χαλκιαδάκης και το 70% της Μάρτ Κας & Κάρυ, με συνολικές πωλήσεις 1,74 δισ. ευρώ. Με την προσθήκη του δικτύου της Μαρινόπουλος από το τέλος του 2016 (πρακτικά από το 2017), εφόσον υλοποιηθούν τα σχετικά πλάνα, αναμένεται οι πωλήσεις της εταιρείας να αυξηθούν ακόμα περισσότερο, αφού από το εν λόγω δίκτυο το 2015 πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις αξίας 1,27 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες εταιρείες που συμπληρώνουν τη δεκάδα, η Δ. Μασούτης βρίσκεται στην 4η θέση με πωλήσεις 751,66 εκατ. ευρώ (+1,28%), ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η Μετρό με 736,24 εκατ. ευρώ (+5,58%).

Σημειώνεται πως στις αρχές του 2016 η Μετρό ολοκλήρωσε την εξαγορά του δικτύου καταστημάτων της Αφοί Βερόπουλοι στην Ελλάδα, το οποίο το 2015 πραγματοποίησε πωλήσεις αξίας 416,14 εκατ. ευρώ. Ως επακόλουθο αυτής της εξαγοράς, το 2016 η εν λόγω αλυσίδα αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Άλλωστε, η ίδια έχει θέσει ως στόχο να φθάσει τις πωλήσεις της σε ορίζοντα 3ετίας στα 1,5 δισ. ευρώ.

Από τις εναπομείνασες 3 εταιρείες, 2 παρουσιάζουν έντονη αύξηση πωλήσεων: η Market In κατά 9,40% (+15,98 εκατ. ευρώ) και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός κατά 12,13% (+15,59 εκατ. ευρώ). Μείωση παρουσιάζει η 10η εταιρεία, ο Συνεταιρισμός ΙΝ.ΚΑ. (πλέον ΣΥΝ.ΚΑ) κατά 1,44% (-2,06 εκατ. ευρώ), ο οποίος σημειωτέον ολοκλήρωσε την εξαγορά της εταιρείας Βιδάλης.


Μικτή εικόνα στην κερδοφορία για τους 10 μεγάλους
Θα ήταν άστοχο να σχολιάσουμε τους δείκτες κερδοφορίας (αλλά και λειτουργικών δαπανών) συνολικά για τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες και ομίλους, καθώς τα αρνητικά πρόσημα που εμφανίζουν όλοι οι δείκτες κερδοφορίας είναι αποτέλεσμα των πολύ υψηλών ζημιών που εμφάνισε το 2015 η εταιρεία Μαρινόπουλος.

Οι 10 όμιλοι και εταιρείες παρουσιάζουν το 2015 συνολικές ζημιές στα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων αξίας 258,79 εκατ. ευρώ με μείωση κατά -348,28% σε σχέση με τα 104,23 εκατ. ευρώ του 2014, με τον δείκτη καθαρού περιθωρίου να διαμορφώνεται στο -3,31%, μειωμένος σε σχέση με το 1,41% της προηγούμενης χρονιάς. Βέβαια, οι ζημιές αυτές υπερκαλύπτονται από τις ζημιές που εμφάνισε η εταιρεία Μαρινόπουλος (404,93 εκατ. ευρώ) και αν εξαιρεθεί από τους υπολογισμούς, οι υπόλοιπες 9 επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένης της Αφοί Βερόπουλοι, η οποία επίσης έχει ζημιές) παρουσιάζουν 146,14 εκατ. ευρώ κέρδη, αυξημένα κατά 13,15% σε σχέση με το 2014, και δείκτη καθαρής κερδοφορίας 2,23%, ο οποίος είναι αρκετά υψηλός.

Όσον αφορά στους υπόλοιπους δείκτες κερδοφορίας, ο δείκτης μικτού κέρδους αυξήθηκε από 22,77% σε 22,88%, ως αποτέλεσμα της μικρής μείωσης του κόστους πωληθέντων όσο και της μεγαλύτερης συγκριτικά αύξησης των λειτουργικών δαπανών των επιχειρήσεων.

Η αύξηση αυτή των δαπανών εξηγεί το γιατί παρά την αύξηση του μικτού κέρδους ο δείκτης λειτουργικού περιθωρίου κέρδους μειώθηκε σε αρνητικό επίπεδο (ζημιές) φτάνοντας στο -0,24% το 2015 έναντι 1,89% το 2014 και πάλι λόγω των ζημιών της Μαρινόπουλος στα μερικά αποτελέσματα εκμετάλλευσης.

Καλύτερη και πιο ρεαλιστική εικόνα παρουσίασε και ο δείκτης προ Χρηματοοικονομικού Κόστους και Αποσβέσεων (EBITDA) με μείωση μεν κατά 2,16% (από 3,76% σε 1,61%), αλλά με την τιμή του να εξακολουθεί να κινείται με θετικό πρόσημο και να αξιολογείται ως επαρκής. Ο τελευταίος δείκτης είναι ίσως και ο πιο αποκαλυπτικός, αφού δείχνει πιο ξεκάθαρα την «πρωτογενή» κατάσταση του οργανισμού (πλεόνασμα- έλλειμμα), καθώς ακυρώνει την επίδραση της διαχείρισης παγίων, της υπεραξίας και τις ιδιομορφίες του δανεισμού κάθε επιχείρησης.

Τέλος, όσον αφορά στην απόδοση ίδιων κεφαλαίων, δεν μπορούμε να εξάγουμε σοβαρά συμπεράσματα, καθώς αυτή μειώθηκε από 8,31% σε -33,06% (μεταβολή -41,37%), ως αποτέλεσμα τόσο των τελικών ζημιών στα καθαρά αποτελέσματα που προαναφέρθηκαν, αλλά και της μείωσης των ιδίων κεφαλαίων, λόγω της μεγάλης κεφαλαιοποίησης ζημιών από τη Μαρινόπουλος, που μείωσε τα ίδια κεφάλαια κατά 36,98%.

Πολύ υψηλά μεγέθη για ΑΒ και Σκλαβενίτης
Με βάση και τις εξελίξεις του 2016 είναι σαφές ότι πλέον 2 εταιρείες ξεχωρίζουν όσον αφορά στα μεγέθη τους, η Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος και η Ι. & Σ. Σκλαβενίτης. Το 2015 η Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος προσέθεσε άλλη μία εντυπωσιακή χρονιά στο ιστορικό της, όχι μόνο λόγω της μεγάλης αύξησης στις πωλήσεις, αλλά και λόγω της πολύ υψηλής κερδοφορίας. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας έφτασαν τα 77,29 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 12,32% σε σχέση με το 2014 και αποτελούν με μεγάλη διαφορά την καλύτερη επίδοση στον κλάδο, ενώ ο δείκτης EBITDA 6,81% είναι ο υψηλότερος του δείγματος.

Η Σκλαβενίτης, χάρη στις εξαγορές τού 2015 καταγράφει μία τεράστια αύξηση στις πωλήσεις της κατά 40,79%, φτάνοντας τα 1,74 δισ. ευρώ. Παράλληλα, εμφανίζει βελτίωση σε όλα τα μεγέθη και τους δείκτες κερδοφορίας της. Τα καθαρά της κέρδη παρουσίασαν αύξηση κατά 160,51%, από 16,06 σε 41,84 εκατ. ευρώ, με το καθαρό περιθώριο να ανέρχεται πλέον σε 2,40% και τον δείκτη EBITDA σε 4,80%.

Υψηλές επιδόσεις από Δ. Μασούτης, Μετρό και Πέντε
Μετά τις Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης και με δεδομένες τις εξελίξεις στη Μαρινόπουλος, υπάρχουν πλέον τρεις μεγάλες και υγιείς εταιρείες που ξεχωρίζουν για τα μεγέθη και τους δείκτες τους. Συγκεκριμένα, ακολουθεί, με κατάταξη βάση των πωλήσεών τους, η Δ. Μασούτης με πωλήσεις 751,66 εκατ. ευρώ, καθαρά κέρδη 27,33 εκατ. ευρώ και την υψηλότερη απόδοση ιδίων κεφαλαίων (26,17%). Στη συνέχεια, η Μετρό παρουσιάζει επίσης ιδιαίτερα θετική εικόνα, με πωλήσεις 736,24 εκατ. ευρώ, καθαρά κέρδη 20,44 εκατ. ευρώ και απόδοση ιδίων κεφαλαίων 15,69%. Η Μετρό αναμένεται να αυξήσει σημαντικά και απότομα τα μεγέθη της το 2016, λόγω της εξαγοράς του εγχώριου δικτύου τής Αφοί Βερόπουλοι.

Την τριάδα κλείνει η Πέντε με νέα αύξηση τόσο των πωλήσεών της κατά 2,34%, φτάνοντας τα 473 εκατ. ευρώ, όσο και της καθαρής κερδοφορίας της κατά 49,06%, φτάνοντας τα 18,83 εκατ. ευρώ και δείκτη καθαρής κερδοφορίας 3,98%, ο οποίος είναι ο υψηλότερος από τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες και ομίλους.


Οι... μεγαλομεσαίοι της «δεκάδας»
Τέλος, υπάρχουν και φέτος 3 εταιρείες οι οποίες εκπροσωπούν και πάλι μία ομάδα ανερχόμενων εταιρειών, την οποία για την οικονομία της συζήτησης θα αναφέρουμε ως «μεγαλομεσαίους». Σε κάθε περίπτωση, είναι σαφές ότι ανάμεσα στην 7η σε πωλήσεις εταιρεία και την 8η εξακολουθεί να υπάρχει διαφορά που δεν θα καλυφθεί εύκολα, δημιουργώντας ένα γκρουπ προπορευόμενων αλυσίδων.

Οι τρεις μικρότερες επιχειρήσεις που εμφανίζονται στην πρώτη δεκάδα εκπροσωπούν μία αρκετά σημαντική ομάδα εταιρειών, που περιλαμβάνονται στις επωνυμίες οι οποίες βρίσκονται ως τη θέση 20 περίπου της κατάταξης με βάση τις πωλήσεις, οι οποίες έχουν θετικές επιδόσεις και εν γένει την τελευταία 3ετία αναπτύσσονται πιο γρήγορα και αποδοτικά από το σύνολο των μικρότερων αλυσίδων, ενώ φαίνεται ότι διατήρησαν ή και ενίσχυσαν τις δυνάμεις τους το 2015. Από τις τρεις αυτές επιχειρήσεις, μόνο η 10η, ο Συνεταιρισμός ΙΝ.ΚΑ. (ΣΥΝ.ΚΑ), παρουσίασε μείωση στις πωλήσεις, κατά 1,44%, φτάνοντας τα 141,45 εκατ. ευρώ, με νέα μείωση στην κερδοφορία, φτάνοντας τα 1,92 εκατ. ευρώ και δείκτη κερδοφορίας 1,36%, αν και παρέμεινε η υψηλότερη από τις τρεις.

Τη μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων είχε η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, από 128,49 εκατ. ευρώ σε 144,07 εκατ. ευρώ (+12.13%), παρουσιάζοντας κέρδη 1,38 εκατ. ευρώ και δείκτη κερδοφορίας 0,95%.

Τέλος, η Market In (η οποία δεν είχε δημοσιεύσει ισολογισμό έως τη συγγραφή των κειμένων του Πανοράματος των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2016, αλλά παρείχε, στο πλαίσιο της εταιρικής της παρουσίασης, ορισμένα στοιχεία) σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 9,40%, φθάνοντας τα 185,94 εκατ. ευρώ και αύξηση κερδών κατά 12,33%, στις 820 χιλ. ευρώ, με δείκτη κερδοφορίας 0,44%.


ΥΠΟΜΝΗΜΑ:
Τύποι ισολογισμών, βάσει των οποίων γίνεται η ανάλυση
Α/Α Επωνυμία Τύπος ισολογισμού Σύμφωνα με:
1 Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος ΑΕ Ενοποιημένος ΔΛΠ
2 Ι. & Σ. Σκλαβενίτης ΑΕΕ Ενοποιημένος: Ι. & Σ. Σκλαβενίτης ΑΕΕ Μαρτ Κας και Κάρυ ΑΕΕ
(Πρώην Ινώ Εισαγωγές και Εμπορία Αγαθών, Παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών και Εκμετάλλευση Ακινήτων ΑΕ) 70% Χαλκιαδάκης ΑΕ 60%
ΔΠΧΑ
3 Μαρινόπουλος ΑΕ Εταιρικός ΔΠΧΑ
4 Μασούτης Διαμαντής ΑΕ Εταιρικός ΔΛΠ
5 Μετρό ΑΕΒΕ Εταιρικός ΕΛΠ ΧΚ
6 Πέντε ΑΕ Εταιρικός ΕΛΠ ΧΚ
7 Βερόπουλοι Αφοί ΑΕΒΕ Εταιρικός ΕΛΠ ΧΚ
8 Market In ΑΕΒΕ Στοιχεία ύστερα από επικοινωνία Δ/Υ
9 ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ΑΕ Εταιρικός ΔΛΠ
10 ΙΝ.ΚΑ. Προμηθ. & Καταναλ. Συν/σμος ΠΕ Εταιρικός ΕΛΠ ΧΚ

σελφ σερβις (T. 467)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION