σελφ σερβις - Αντηλιακά Προϊόντα: Σκληρότατος ανταγωνισμός, επιθετικές πολιτικές προσφορών

Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Αντηλιακά Προϊόντα: Σκληρότατος ανταγωνισμός, επιθετικές πολιτικές προσφορών

30 Μαΐου 2017 | 09:42 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Βιομηχανία,Προϊόντα,Τάσεις

Τον πρώτο λόγο στην ανάπτυξη των πωλήσεων της κατηγορίας των προϊόντων αντηλιακής προστασίας σε αξία δεν τον έχει πλέον ο… ήλιος, αλλά ο σκληρός ανταγωνισμός των προμηθευτών τους, που διαγκωνίζονται στις προωθητικές ενέργειες, στο πλαίσιο της διατήρησης ή επέκτασης των μεριδίων των μαρκών τους. Η καλή ενημέρωση των καταναλωτών σήμερα για τη σημασία της προστασίας του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία και η διόγκωση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα φέρονται να εγγυώνται τις θετικές προοπτικές της κατηγορίας.

Οι υψηλές θερμοκρασίες και η ηλιοφάνεια στις αρχές του 2016 ώθησαν σε σημαντική άνοδο τις πωλήσεις των αντηλιακών μέσα στο χειμώνα και τους πρώτους ανοιξιάτικους μήνες. Η αύξηση των πωλήσεων σε αξία το πρώτο τετράμηνο του 2016 ήταν εντυπωσιακή και έφθασε στο 31,3%, ενώ στα σούπερ μάρκετ μεσαίου μεγέθους έφθασε το 113,2%! Όμως, τη ζεστή άνοιξη διαδέχθηκε ένα δροσερό καλοκαίρι, με πολλούς ανέμους, συννεφιές και βροχές. Το αποτέλεσμα ήταν η αγορά να κινηθεί σε πολύ βραδύτερους ρυθμούς, έτσι ώστε εντέλει η χρονιά να κλείσει με μείωση των πωλήσεων σε αξία. Βέβαια, δεν ήταν μόνο οι καιρικές συνθήκες που οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη –ίσως, δεν έπαιξαν καν τον πρώτο ρόλο.

Η αγορά των αντηλιακών χαρακτηρίζεται πλέον από συνεχείς προωθητικές ενέργειες, που αφορούν κυρίως σε εκπτώσεις τιμής. Ο ανταγωνισμός μεταξύ κυρίως των μεγάλων επιχειρήσεων, που κατέχουν περίπου το 80% της αγοράς αντηλιακών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, είναι σκληρότατος και υιοθετείται απ’ όλες τις πλευρές η ίδια επιθετική πολιτική προσφορών. Επειδή μάλιστα η σεζόν αγοράς είναι πολύ μικρή, οργανώνονται προωθητικές ενέργειες/ προσφορές ανά εβδομάδα.

Εντυπωσιακή είναι, βέβαια, η ανταπόκριση των καταναλωτών. Υπολογίζεται ότι περισσότερο του 80% των πωλήσεων αντηλιακών προϊόντων στη χώρα μας αφορούν προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Λιγότεροι του 20% των χρηστών προϊόντων της κατηγορίας αγοράζουν τα αντηλιακά στις «κανονικές» τους τιμές. Όπως συμβαίνει πια σε μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων, οι καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές και η τιμή καθενός προϊόντος παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιλογές τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με σχετική ετήσια πανελλήνια έρευνα του ΙΕΛΚΑ (2016/17), το 88% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/ κουπονιών/ δωροεπιταγών, που προφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ κι οι προμηθευτές. Κατά το 71% δηλώνουν ότι κυνηγούν τις προσφορές και κατά το 76% ότι αγοράζουν περισσότερο προϊόντα σε προσφορά και με έκπτωση σε σχέση με το παρελθόν. Μάλιστα, σε ποσοστό 46% οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι ακόμα και ν’ αλλάξουν το πρόγραμμα τους και τη διατροφή τους, αν εντοπίσουν καλές προσφορές σε άλλα προϊόντα, από αυτά που περιλάμβανε η αρχική τους λίστα.

«Είναι ξεκάθαρο ότι πλέον δεν μιλούμε για οικονομική κρίση, αλλά για μια νέα πραγματικότητα. Η διαρκώς μειούμενη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και οι συνεχείς κι έντονες προσφορές σε κάθε κανάλι διανομής έχουν επηρεάσει την αγορά των αντηλιακών προϊόντων στο κανάλι της ευρείας, το οποίο παρά την αύξηση της κατανάλωσης σε όγκο πέρυσι κατά 3,2%, είχε αρνητική εξέλιξη σε αξία κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες», λέει ο κ. Ιωάννης Κάγκας, Shopper & Customer Marketing Specialist της Beiersdorf Hellas (Nivea), επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι «παρά την πτωτική πορεία σε αξία πωλήσεων, η άνοδος της κατανάλωσης είναι ένα θετικό μήνυμα, που ανακλά την αύξηση της ευαισθητοποίησης, αλλά και της γνώσης των καταναλωτών για την ανάγκη αντηλιακής προστασίας», μια τάση που, όπως πιστεύει, θα ενισχυθεί περαιτέρω.

Ο κ. Ιάκωβος Πουτάκογλου, Group Brand Manager Cosmetics-Suncare-Hellas Consumer Division της Σαράντης ΑΕ (Carroten, Coppertone) επισημαίνει την τάση της ζήτησης υπέρ των πρακτικών συσκευασιών, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η αγορά των σπρέι, που σημείωσε πέρυσι αύξηση 15% σε όγκο και 10% σε αξία πωλήσεων, βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Ανοδικά κινήθηκε και η αγορά των παιδικών αντηλιακών, εμφανίζοντας ανάπτυξη 9% σε όγκο και 2,5% σε αξία πωλήσεων.

Ομοίως αντίστοιχα άνοδο εμφάνισαν οι κρέμες προσώπου κατά 3% σε όγκο και 2% σε αξία. Αντίθετα, πτωτικά εξελίχθηκαν οι πωλήσεις στα αντηλιακά λάδια, εμφανίζοντας πτώση κατά 10% σε αξία και κατά 2% σε όγκο, όπως και στα απλά αντηλιακά γαλακτώματα.

Μια αύξηση στον όγκο πωλήσεων των αντηλιακών ιδιωτικής ετικέτας της τάξης του 11,4%, δεν άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία, καθώς εξακολουθούν να κατέχουν ένα πολύ μικρό μερίδιο αγοράς. Στην προσπάθεια να ανταγωνιστούν τις προωθητικές ενέργειες των επώνυμων αντηλιακών, προχώρησαν σε σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές, που οδήγησαν σε πτώση της τάξης του 6,5% την αξία των πωλήσεών τους. Πάντως, ο προσανατολισμός των καταναλωτών στα επώνυμα αντηλιακά, στα οποία εκφράζουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, είναι δεδομένος.

Οι υψηλές θερμοκρασίες και η ηλιοφάνεια στις αρχές του 2016 ώθησαν σε σημαντική άνοδο τις πωλήσεις των αντηλιακών μέσα στο χειμώνα και τους πρώτους ανοιξιάτικους μήνες. Η αύξηση των πωλήσεων σε αξία το πρώτο τετράμηνο του 2016 ήταν εντυπωσιακή και έφθασε στο 31,3%, ενώ στα σούπερ μάρκετ μεσαίου μεγέθους έφθασε το 113,2%! Όμως, τη ζεστή άνοιξη διαδέχθηκε ένα δροσερό καλοκαίρι, με πολλούς ανέμους, συννεφιές και βροχές. Το αποτέλεσμα ήταν η αγορά να κινηθεί σε πολύ βραδύτερους ρυθμούς, έτσι ώστε εντέλει η χρονιά να κλείσει με μείωση των πωλήσεων σε αξία. Βέβαια, δεν ήταν μόνο οι καιρικές συνθήκες που οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη –ίσως, δεν έπαιξαν καν τον πρώτο ρόλο.

Η αγορά των αντηλιακών χαρακτηρίζεται πλέον από συνεχείς προωθητικές ενέργειες, που αφορούν κυρίως σε εκπτώσεις τιμής. Ο ανταγωνισμός μεταξύ κυρίως των μεγάλων επιχειρήσεων, που κατέχουν περίπου το 80% της αγοράς αντηλιακών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, είναι σκληρότατος και υιοθετείται απ’ όλες τις πλευρές η ίδια επιθετική πολιτική προσφορών. Επειδή μάλιστα η σεζόν αγοράς είναι πολύ μικρή, οργανώνονται προωθητικές ενέργειες/ προσφορές ανά εβδομάδα.

Εντυπωσιακή είναι, βέβαια, η ανταπόκριση των καταναλωτών. Υπολογίζεται ότι περισσότερο του 80% των πωλήσεων αντηλιακών προϊόντων στη χώρα μας αφορούν προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Λιγότεροι του 20% των χρηστών προϊόντων της κατηγορίας αγοράζουν τα αντηλιακά στις «κανονικές» τους τιμές. Όπως συμβαίνει πια σε μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων, οι καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές και η τιμή καθενός προϊόντος παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιλογές τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με σχετική ετήσια πανελλήνια έρευνα του ΙΕΛΚΑ (2016/17), το 88% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/ κουπονιών/ δωροεπιταγών, που προφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ κι οι προμηθευτές. Κατά το 71% δηλώνουν ότι κυνηγούν τις προσφορές και κατά το 76% ότι αγοράζουν περισσότερο προϊόντα σε προσφορά και με έκπτωση σε σχέση με το παρελθόν. Μάλιστα, σε ποσοστό 46% οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι ακόμα και ν’ αλλάξουν το πρόγραμμα τους και τη διατροφή τους, αν εντοπίσουν καλές προσφορές σε άλλα προϊόντα, από αυτά που περιλάμβανε η αρχική τους λίστα.

«Είναι ξεκάθαρο ότι πλέον δεν μιλούμε για οικονομική κρίση, αλλά για μια νέα πραγματικότητα. Η διαρκώς μειούμενη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και οι συνεχείς κι έντονες προσφορές σε κάθε κανάλι διανομής έχουν επηρεάσει την αγορά των αντηλιακών προϊόντων στο κανάλι της ευρείας, το οποίο παρά την αύξηση της κατανάλωσης σε όγκο πέρυσι κατά 3,2%, είχε αρνητική εξέλιξη σε αξία κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες», λέει ο κ. Ιωάννης Κάγκας, Shopper & Customer Marketing Specialist της Beiersdorf Hellas (Nivea), επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι «παρά την πτωτική πορεία σε αξία πωλήσεων, η άνοδος της κατανάλωσης είναι ένα θετικό μήνυμα, που ανακλά την αύξηση της ευαισθητοποίησης, αλλά και της γνώσης των καταναλωτών για την ανάγκη αντηλιακής προστασίας», μια τάση που, όπως πιστεύει, θα ενισχυθεί περαιτέρω.

Ο κ. Ιάκωβος Πουτάκογλου, Group Brand Manager Cosmetics-Suncare-Hellas Consumer Division της Σαράντης ΑΕ (Carroten, Coppertone) επισημαίνει την τάση της ζήτησης υπέρ των πρακτικών συσκευασιών, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η αγορά των σπρέι, που σημείωσε πέρυσι αύξηση 15% σε όγκο και 10% σε αξία πωλήσεων, βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Ανοδικά κινήθηκε και η αγορά των παιδικών αντηλιακών, εμφανίζοντας ανάπτυξη 9% σε όγκο και 2,5% σε αξία πωλήσεων.

Ομοίως αντίστοιχα άνοδο εμφάνισαν οι κρέμες προσώπου κατά 3% σε όγκο και 2% σε αξία. Αντίθετα, πτωτικά εξελίχθηκαν οι πωλήσεις στα αντηλιακά λάδια, εμφανίζοντας πτώση κατά 10% σε αξία και κατά 2% σε όγκο, όπως και στα απλά αντηλιακά γαλακτώματα.

Μια αύξηση στον όγκο πωλήσεων των αντηλιακών ιδιωτικής ετικέτας της τάξης του 11,4%, δεν άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία, καθώς εξακολουθούν να κατέχουν ένα πολύ μικρό μερίδιο αγοράς. Στην προσπάθεια να ανταγωνιστούν τις προωθητικές ενέργειες των επώνυμων αντηλιακών, προχώρησαν σε σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές, που οδήγησαν σε πτώση της τάξης του 6,5% την αξία των πωλήσεών τους. Πάντως, ο προσανατολισμός των καταναλωτών στα επώνυμα αντηλιακά, στα οποία εκφράζουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, είναι δεδομένος.


Ενήμεροι και ευαισθητοποιημένοι οι καταναλωτές
Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι και ευαισθητοποιημένοι από ποτέ αναφορικά με τη σπουδαιότητα της αντηλιακής προστασίας για την υγεία τους. Όσο αυξάνει ο βαθμός της σχετικής πληροφόρησής τους τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις τους από τα αντηλιακά προϊόντα. Πλέον ιδιότητες όπως «η άμεση προστασία» και «η βαθιά ενυδάτωση» θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ από τους καταναλωτές και γι’ αυτό συναντώνται σε μεγάλο αριθμό προϊοντικών προτάσεων στην αγορά. «Είναι τέτοια πια η αλληλοκάλυψη των ζητούμενων ιδιοτήτων των αντηλιακών προϊόντων, που έρευνες έχουν δείξει πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται πλέον να διακρίνουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό μεταξύ δύο προϊόντων διαφορετικής μάρκας, αλλά ίδιου βαθμού SPF», σημειώνει ο κ. Κάγκας

«Θέλουμε να επενδύσουμε στη σύνδεση του καλλυντικού με τα αντηλιακά», λέει από την πλευρά του ο κ. Πουτακόγλου, τονίζοντας ότι οι καταναλωτές δεν θέλουν πια απλώς ένα αντηλιακό για προστασία από τον ήλιο, αλλά επιθυμούν αυτό να έχει και αντιγηραντικές, ενυδατικές ιδιότητες.

Ήδη οι επιχειρήσεις του κλάδου ανταποκρίνονται θετικά σε αυτή την τάση της ζήτησης, παρουσιάζοντας μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων.

Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι, όπως συμβαίνει σε όλα τα είδη καλλυντικών, οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στη σύνθεση του προϊόντος, προτιμώντας περισσότερο εκείνα των οποίων οι πρώτες ύλες είναι φυσικά υλικά. Ακόμη και οι καθιερωμένες μάρκες που πρωταγωνιστούν στην αγορά, έχουν εμπλουτίσει τις σειρές τους με τέτοια πιο φυσικά προϊόντα.

Οι ηγέτες του κλάδου
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν τ’ αντηλιακά τους από το σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για μια σταθερή τάση, αλλά επισημαίνεται η άνοδος των πωλήσεων στα προϊόντα της κατηγορίας και στα φαρμακεία, η οποία αποδίδεται στη ζήτηση των σειρών Korres και Apivita, όπως κι άλλων αντηλιακών που προβάλλουν τα φυσικά συστατικά στις συνθέσεις τους.

Τα αντηλιακά προϊόντα ευρείας διανομής αντιπροσωπεύουν το 70% της συνολικής αγοράς της κατηγορίας, ηγέτης στην οποία εξακολουθεί να είναι η Σαράντης, με το Carroten, που παραμένει για μια δεκαπενταετία το πρώτο σε προτίμηση αντηλιακό στην Ελλάδα. Το μερίδιο σε όγκο πωλήσεων της Σαράντης φθάνει το 39%, ενώ την ακολουθεί η Beiersdorf (Nivea) με 27% και η L’Oreal (Ambre Solaire) με μερίδιο 16%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και στα προϊόντα επιλεκτικής διανομής γίνονται προωθητικές ενέργειες σε όλη τη διάρκεια του έτους, στο πλαίσιο των προσπαθειών να προσελκύσουν τους καταναλωτές στα προϊόντα των μεγάλων οίκων καλλυντικών και να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό των σούπερ μάρκετ. Χαρμάνης, Hondos και άλλα καταστήματα προχωρούν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές του τύπου «δύο προϊόντα στην τιμή του ενός» κ.ά.

Θετικές οι προοπτικές της κατηγορίας
Η μεγάλη ποικιλία των κωδικών και των εμπορικών σημάτων στην κατηγορία των αντηλιακών προϊόντων, καταδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον της ζήτησης για τον κλάδο, όπως και τις προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει. Οι προοπτικές του προκύπτουν, μεταξύ άλλων, και από την ευαισθητοποίηση του Έλληνα καταναλωτή σε ζητήματα υγιεινής και προστασίας της επιδερμίδας του, όπως προαναφέραμε, στο πλαίσιο μια καθολικής τάσης υπέρ του υγιεινότερου τρόπου ζωής, που περιλαμβάνει από τη διατροφή έως την καλλυντική περιποίηση.

Ακόμη πρέπει να συμφωνήσει κανείς, μελετώντας τα στοιχεία, ότι «παρά τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης εξακολουθούν να υφίστανται, για προτάσεις με καινοτομικά χαρακτηριστικά που προασπίζονται την υγεία μας. Ο Έλληνας καταναλωτής παρά τις δυσκολίες δεν αμελεί την προστασία της επιδερμίδας του, συνεπώς ο συγκεκριμένος κλάδος εξακολουθεί να παρουσιάζει ενδιαφέρον για την αγορά. Απόλυτα εναρμονισμένη με την παραπάνω κατεύθυνση, η Nivea επενδύει στην ελληνική αγορά, με λανσαρίσματα καινοτόμων προϊόντων στις προϊοντικές κατηγορίες που δραστηριοποιείται», σημειώνει ο κ. Κάγκας.

Από την πλευρά του ο κ. Πουτάκογλου εκφράζει την πίστη του για τα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης της κατηγορίας, θεωρώντας ότι η αγορά αντηλιακών είναι ιδιαιτέρως ανθεκτική παρά τη γενικότερη κρίση και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Όπως λέει χαρακτηριστικά, «το μαύρισμα είναι στο DNA του Έλληνα», γι’ αυτό πάντα θα χρησιμοποιούνται προϊόντα τα οποία αφενός εξασφαλίζουν προστασία στην επιδερμίδας και αφετέρου βοηθούν στο βαθύ μαύρισμα. Ταυτόχρονα, θεωρεί δύσκολο να εμφανιστούν με αξιώσεις νέοι «παίκτες» στον κλάδο.


Το 2017 φαίνεται να ξεκίνησε θετικά για την αγορά της κατηγορίας –προωθητικές ενέργειες εφαρμόζονται ήδη από το Πάσχα. Μένει να δούμε, αν η εξέλιξη των κλιματολογικών συνθηκών σε συνδυασμό με τα προωθητικά προγράμματα των επιχειρήσεων του κλάδου θα ευνοήσουν ή όχι στην τόνωση των πωλήσεων σε αξία.

Η άνοδος του τουρισμού, που φέτος αναμένεται ότι θα φθάσει σε ύψη ρεκόρ, εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στον τζίρο της αγοράς των αντηλιακών, κυρίως μέσω των καταστημάτων των νησιών και των παράκτιων τουριστικών περιοχών. Σημειωτέον ότι αύξηση της τουριστικής κίνησης, με επιμήκυνση, μάλιστα, της τουριστικής περιόδου, αναμένεται και στην Αθήνα.

Οι ξένοι επισκέπτες επιλέγουν συχνά, όπως και οι Έλληνες καταναλωτές, τα σούπερ μάρκετ για τις αγορές προϊόντων όπως τα αντηλιακά προϊόντα, τα οποία παλαιότερα προμηθεύονταν από τα εξειδικευμένα καταστήματα.

Νέα προϊόντα, νέα λανσαρίσματα

  • Η Carroten παρουσιάζει τη νέα σειρά Aquavelvet, εμπλουτισμένη με το διπλό καινοτόμο Moisture Balance System: Υαλουρονικό οξύ + Βεταΐνη, μαζί με το τριπλό ενισχυμένο σύστημα προστασίας Carroten (UVB+UVA+IR). Η σειρά περιλαμβάνει: Ενυδατικό αντηλιακό γαλάκτωμα μαυρίσματος SPF6, ενυδατικό αντηλιακό γαλάκτωμα (διαθέσιμα SPFs 30, 50), ενυδατικό αντηλιακό γαλάκτωμα spray SPF30 και ενυδατικό γαλάκτωμα για μετά τον ήλιο. Επίσης η σειρά προσώπου Carroten Mat Look, ενισχυμένη με το πρωτοποριακό σύστημα IR Protection + (UVB+LONG UVA) για ευρεία προστασία, αποτελεί ιδανική επιλογή για κάθε τύπο επιδερμίδας.
    Ενισχυμένη με τεχνολογία Anti-Shine σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ανάλαφρη Hydra Velvet υφή, προσφέρει ματ όψη μεγάλης διαρκείας, καθιστώντας την ιδανική για νεανικές επιδερμίδες γυναικών και ανδρών. Επίσης, η σειρά Carroten Summer Dreams εμπλουτίζεται με δύο λάδια εντατικού μαυρίσματος, χωρίς προστασία, σε μορφή spray, αλλά και σε μορφή λοσιόν, και ένα λάδι έντονου μαυρίσματος με SPF6, με λάδι ηλίανθου για ενυδάτωση και προστασία από το ξεφλούδισμα, με προβιταμίνη Α & βιταμίνη Ε, με εκχυλίσματα καλέντουλας και χρυσανθέμου για περιποίηση της επιδερμίδας και με άρωμα καρύδας. Ανανεωμένο είναι και το νερό προσώπου Carroten, το οποίο λαμβάνεται απευθείας από φυσικές πηγές της Νότιας Γαλλίας.
  • Η Nivea μετά από έξι χρόνια ερευνών και εννέα πατέντες, μέσω του επαναλανσαρίσματος της σειράς αντηλιακών Protect & Moisture, δίνει λύση στο πρόβλημα των λεκέδων που αφήνουν τα αντηλιακά στα ρούχα. Όπως υποστηρίζεται από την εταιρεία, «οι νέες συνθέσεις, διατηρώντας την υψηλή προστασία Nivea, επιτρέπουν την εύκολη απομάκρυνσή τους κατά την πλύση».
  • Η Ambre Solaire παρουσιάζει το νέο προϊόν Sensitive Advanced Protecting Hydrating Face Mist SPF50, για την προστασία όλης της οικογένειας από τις βλαβερές επιπτώσεις του ήλιου. Στόχος είναι το αντηλιακό αυτό, σε μορφή σπρέι, να χρησιμοποιείται όλο το χρόνο κι όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Όπως σημειώνεται, «το νέο αυτό mist είναι το πρώτο spray της μάρκας, σχεδιασμένο να προστατεύει από τις επιβλαβείς ακτίνες του ήλιου και, ταυτόχρονα, να προλαμβάνει τις επιπτώσεις της ρύπανσης και να ενυδατώνει την επιδερμίδα. Με σύνθεση ειδικά για τις ανοιχτόχρωμες, ευαίσθητες και δυσανεκτικές στον ήλιο επιδερμίδες, αυτό το αντηλιακό mist με SPF50 εξασφαλίζει υψηλή προστασία από τις UVA και UVB, καθώς και από την υπέρυθρη ακτινοβολία». Η καινοτομία της σειράς Sensitive Advanced εφαρμόζεται και σε δυο νέα προϊόντα για παιδιά: Το Kids Sensitive Advanced Λοσιόν για παιδιά –πρόκειται για σύνθεση με υψηλό SPF, που μένει σταθερή στη βρεγμένη επιδερμίδα, ώστε τα παιδιά να συνεχίζουν να παίζουν παραμένοντας προστατευμένα– και το Sensitive Advanced Spray κατά της άμμου. Καθώς η άμμος μπορεί να αφαιρέσει μέχρι και το ήμισυ του εφαρμοσμένου αντηλιακού, το προϊόν είναι ανθεκτικό στην άμμο, με πολύ υψηλό SPF που προστατεύει από όλες τις αόρατες ακτίνες, ακόμα και τις υπέρυθρες.

σελφ σερβις (T. 472)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION