σελφ σερβις - RTB House: Χριστουγεννιάτικο ecommerce

Κυριακή, 27 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

RTB House: Χριστουγεννιάτικο ecommerce

22 Ιανουαρίου 2018 | 13:39 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: e-commerce,News,Online,Έρευνα

Η RTB House, εταιρεία που παρέχει παγκοσμίως λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής βασισμένη σε αλγόριθμους deep learning, ανέλυσε την αγοραστική συμπεριφορά των διαδικτυακών χρηστών κατά το Δεκέμβριο, μελετώντας στοιχεία από αγορές της Ευρώπης, της Λ, Αμερικής, της Ασίας και της Αφρικής.

Σύμφωνα με την έρευνα, το Δεκέμβριο οι χρήστες είναι πιθανότερο να επισκέπτονται e-shops και να συναλλάσσονται τις εργάσιμες ημέρες. Οι Δευτέρες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, καθώς επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά 17% συχνότερα από το μηνιαίο μέσο όρο, πραγματοποιώντας 38% περισσότερες αγορές αντίστοιχα. Τα Σάββατα ο αριθμός των ηλεκτρονικών επισκεπτών μειώνεται κατά 8% από το μηνιαίο μέσο όρο και ο αριθμός των συναλλαγών υπερβαίνει σε μείωση το 22% συγκριτικά με το μηνιαίο μέσο όρο.

Επίσης, κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου η συχνότητα των επισκέψεων στα e-shops και οι σχετικές αγορές μειώνονται, φτάνοντας στα χαμηλότερα ποσοστά την παραμονή των Χριστουγέννων. Την ημέρα αυτή οι χρήστες επισκέπτονται καταστήματα κατά 28% λιγότερο από το μέσο όρο του μηνός, ενώ ο αριθμός των συναλλαγών τους είναι επίσης χαμηλότερος από του μέσου μηνιαίου κατά 41%.

Στις 25 και 26 Δεκεμβρίου σχεδόν το 11% και 10% των διαδικτυακών χρηστών είναι πρόθυμοι να κάνουν κλικ σε banners, ποσοστό το οποίο είναι μεγαλύτερο από τον μέσο όρο του Δεκεμβρίου. Ο αριθμός των κλικ στις διαφημίσεις, οι επισκέψεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα και ο αριθμός των συναλλαγών αρχίζει να αυξάνεται σταδιακά μετά τις αργίες. Στην Ελλάδα τα καλύτερα αποτελέσματα σημειώνονται μια εβδομάδα πριν την παραμονή των Χριστουγέννων, ενώ η εβδομάδα μετά από αυτά είναι επίσης εξαιρετικά καλή για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Ανήμερα, ωστόσο, οι Έλληνες χρήστες δεν επισκέπτονται σχεδόν καθόλου τα e-shops. Μοναδικό χαρακτηριστικό τους σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο είναι ότι η αιχμή των ηλεκτρονικών τους παραγγελιών καταγράφεται στις 27 Δεκεμβρίου, οπότε οι επισκέψεις τους είναι αυξημένες κατά 15% σε σχέση με το μέσο όρο του Δεκεμβρίου και οι συναλλαγές τους περισσότερες κατά 32% αντίστοιχα.

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION